Goede muziek aan, wijntje erbij en genieten! (Ja hier voelt het ook als noodgedwongen tijdverdrijfquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Als ervoor nou nog een leuk programma was. Maar ik zit me nu gewoon te vervelen.
Oh dat was wel leuk geweest. Maar nu begint het al bijna.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik pak Brazilie - Uruguay op het WKu17 even mee. Halve finale.
Ik maak notities, wie weet komt een van de uitspraken ooit nog van pasquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:09 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die messcherpe analyses daar aan tafel mist of 1 van de briljante items.
Ik heb geen drank ik huis, sufferd die ik ben.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:09 schreef thettes het volgende:
[..]
Goede muziek aan, wijntje erbij en genieten! (Ja hier voelt het ook als noodgedwongen tijdverdrijf)
Wie weet. Je hoort in ieder geval nooit clichés in dat programma.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik maak notities, wie weet komt een van de uitspraken ooit nog van pas
Slipje van Ria.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:47 schreef Absurditeit het volgende:
Wat voor een verwassen stofdoek heeft hij nou dan weer in het zakje van zijn jasje gepropt?
Nee he? Dat scheelt een stuk inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wie weet. Je hoort in ieder geval nooit clichés in dat programma.
Je zegt het goed, valt of staatquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch valt of staat het succes van het programma bij de aanwezigheid van Mart.
Ik denk dat de gasten ineens uit de verf komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen hoe dit programma is zonder Mart
Daar kun je je centen wel kwijt jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Deauville is een prachtig plaatsje
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die rijdt tegenwoordig ook goed...
sorry voor de slechte grap
Toch had hij het laatst lastig met de Alpe d'Huez.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die rijdt tegenwoordig ook goed...
Laatst van de berg af en de wind mee haalde hij 129 km per uur op zijn fietsje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
Eindelijk een beetje leuke manjammer van de flaporen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Hij kan misschien schrijven, maar voorlezen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef sjeeledrees het volgende:
Twee nederlanders in de aanval gehad en hij opent met een tranentrekker over Boonen.
Hij heeft het toch gisteren geschrevenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef sjeeledrees het volgende:
Twee nederlanders in de aanval gehad en hij opent met een tranentrekker over Boonen.
Dit ging over een stukje wat vandaag in De Pers stond, knap dat dat over de etappe van vandaag zou gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef sjeeledrees het volgende:
Nog erger, Renate Verhoofstadquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komen er eens lekkere wijven aan die tafel zitten?
Over twee weken vast en zeker Marianne Vos brrrrrrrrrrrrrrrr.
Helemaal gelijk, had een heel ander figuur voor ogen. My bad.quote:
Boogerd mocht willen dat hij in Zonneveld kwam.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Zonneveld ziet er goed uit. en Boogerd is vaste gast die regelmatig komt
die koersen gewoon als team uitstekend.quote:
NK hint hintquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Mooi plan van de vakantieploeg
[..]
die koersen gewoon als team uitstekend.
NK hints?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef Szura het volgende:
Leipie dacht dat ie op de skatebaan was en wilde grinden
Morgen mag Gilbert ook niet sprintenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:35 schreef sjeeledrees het volgende:
Dacht dat Greipel de sprinter was bij Lotto???
...............quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat is er een godsnaam met Petachi aan de hand?
Gilbert wil allesquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:35 schreef sjeeledrees het volgende:
Dacht dat Greipel de sprinter was bij Lotto???
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je bent geslaagd voor de eerste les frans.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |