abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:15:24 #51
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99149445
Hoernalisten zijn net mensen.
Maar 'radicaler in hun denken' a.k.a. 'genuanceerd' :)
Het gros is inmiddels links of rechts en heeft een gekleurde mening die in het schrijven altijd meer- of wat minder al blijkt.
Alleen hebben journalisten, i.t.t. burgers, een groot/groter podium, en politiek-dom volgzaam allesslikkende lezers-publiek.

Tevens is Israël al een poos in staat van "oorlog", althans noem het defcon 1. Dat werkt door in de pers.
Het is een klein land, en ze moeten het dus hebben van assertief en desnoods militair overdaad gedrag.
Daarbij zijn ze volgens div. wereldmachten nodig om 'de stabiliteit' van de kennelijk niet zo stabiele mensen daar in de regio te 'regelen'.

[ Bericht 1% gewijzigd door fokthesystem op 07-07-2011 13:46:54 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:39:51 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_99150466
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:15 schreef fokthesystem het volgende:
Het gros is inmiddels links of rechts en heeft een gekleurde mening die in het schrijven altijd meer- of wat minder al blijkt.
Alleen hebben journalisten een groot/groter podium, en politiek-dom volgzaam allesslikkende lezers-publiek.

Tevens is Israël al een poos in staat van "oorlog", althans noem het defcon 1. Dat werkt door in de pers.
Het is een klein land, en ze moeten het dus hebben van assertief en desnoods militair overdaad gedrag.
Daarbij zijn ze volgens div. wereldmachten nodig om 'de stabiliteit' van de kennelijk niet zo stabiele mensen daar in de regio te 'regelen'.
Helaas zijn die mensen in de regio voor zichzelf begonnen en hebben de wereldmachten voorlopig het nakijken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_99150483
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef moussie het volgende:

[..]

Zou het? Of is het meer het rechtse leven dat makkelijk is, je gelooft gewoon elk stuk propaganda dat je goed uitkomt en of het klopt, wie interesseert dat nou?
http://www.federalobserve(...)open-rafah-crossing/
Ik heb zo het gevoel, vooral hier op fok, dat iedereen alleen maar de nieuwsberichten gelooft die hem of haar goed uitkomen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:48:19 #54
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99150860
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Helaas zijn die mensen in de regio voor zichzelf begonnen en hebben de wereldmachten voorlopig het nakijken.
Een andere breed gedragen wereldwijde opvatting is dat ook in het verleden al 'het westen' de boel daar puppet-on-a-string bestuurde en lieden (daar, lokalen) aan de macht hielp, dan wel wapens daarvoor leverde, training, geld, e.d.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99151246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:15 schreef fokthesystem het volgende:
Alleen hebben journalisten, i.t.t. burgers, een groot/groter podium, en politiek-dom volgzaam allesslikkende lezers-publiek.

Het staat je vrij het werk van de journalisten over te nemen. Vrees alleen dat niemand ene reet van je artikelen begrijpt, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_99151371
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb zo het gevoel, vooral hier op fok, dat iedereen alleen maar de nieuwsberichten gelooft die hem of haar goed uitkomen.
Is dat een reden om er zelf ook aan mee te doen dan?
pleased to meet you
pi_99152709
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat heet projectie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_99152886
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat heet projectie.
Alsof ik de enige ben die dat opvalt. Er is niemand op heel fok die elk nieuwsbericht leest/gelooft, kom op zeg :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:52:00 #59
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99153815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef bijdehand het volgende:

Alsof ik de enige ben die dat opvalt. Er is niemand op heel fok die elk nieuwsbericht leest/gelooft, kom op zeg :')
Probeer op fok eens een google-link met allemaal bronnen als uitkomst rond bijv. de 50 vechtende marokkanen op het strand bij zandvoort, MAG NIET! :) zie: Marokkanen kiezen voor strand aan zandvoort als slachtveld.

Willen mensen belogen worden? kennelijk wel.
Wil men lui zijn, niet zelf denken en hapklare brokken info krijgen? ja te velen wel.
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:07:53 #60
pi_99154537
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_99154670
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Wellicht dat ze nu begrijpen dat het betreden van een ander land geen recht is maar een voorrecht, goed bezig daar in Tel Aviv trouwens.
^O^
pi_99154751
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hundreds of police deploy at Israel's airport

They're losing it. :')
wy ??
they secure the country .you last it to do nothing :Y
pi_99155071
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hundreds of police deploy at Israel's airport

They're losing it. :')
Ze zorgen alleen maar voor veiligheid. In nederland zijn bij demonstraties ook altijd veel politie op de been.
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:26:42 #64
pi_99155376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Ze zorgen alleen maar voor veiligheid. In nederland zijn bij demonstraties ook altijd veel politie op de been.
Daarom houden ze de journalisten ook tegen, die zijn het gevaarlijkste. :Y
pi_99155652
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Daarom houden ze de journalisten ook tegen, die zijn het gevaarlijkste. :Y
2 journalisten mogen het land niet in en dan is het opeens heel erg. Volgens mij heeft Hamas journalisten ook eens de toegang ontzegd. Dit mag dus wel?
pi_99156227
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:25 schreef NorthernStar het volgende:

en elke vorm van kritiek wordt als een aanval en als een vijand van de de staat Israel gezien. :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_99157674
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, in Gaza schijnt dat toch een ander verhaal te zijn. Maar he, iedereen is gek behalve jij,nietwaar?
dat niet waar daar heb jij gelijk in .
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:18:15 #68
pi_99157804
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:32 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

2 journalisten mogen het land niet in en dan is het opeens heel erg. Volgens mij heeft Hamas journalisten ook eens de toegang ontzegd. Dit mag dus wel?
Hoe verzin je het? _O-

Omdat ik voor persvrijheid ben, ben ik tegen Israël dus voor Hamas dus heb ik geen kritiek op Hamas? Zoiets? :')
pi_99157894
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:32 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

kan jij je voor stellen wat er gebeurd ,, als twee palestijnen niet hun familie /rode kruis/ emasty / UN mogen ontvangen in de gevangenis voor 5 jaar ;)
pi_99157937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hoe verzin je het? _O-

Omdat ik voor persvrijheid ben, ben ik tegen Israël dus voor Hamas dus heb ik geen kritiek op Hamas? Zoiets? :')
:X
pi_99157966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hoe verzin je het? _O-

Je hebt altijd kritiek op Israel, maar ik zie je nooit kritiek hebben op Hamas/Fatah.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:23:39 #72
pi_99158023
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:22 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Je hebt altijd kritiek op Israel, maar ik zie je nooit kritiek hebben op Hamas/Fatah.
'T is maar wat je wilt lezen, natuurlijk.
pi_99158424
quote:
Dat hij op de zwarte lijst staat, komt volgens hem doordat hij en Hesseling enkele weken geleden, samen met journalisten van de Wereldomroep en Trouw, afreisden naar het Griekse eiland Korfoe.
Jammer dat Israël dan niet heeft meegekregen dat ze van die bewuste boot afgestapt zijn. Ging neem ik aan over deze boot?
quote:
quote:
[...] Volgens de vier vertrokken redacteuren werden ze gecensureerd door de activisten, die niet gediend waren van kritische vragen, [.....]Nu blijkt dat het beruchte Hollandse Hamas-kopstuk Amin Abou Rashed ook aanwezig is geweest de afgelopen dagen bij trainingen van de scheepsbemanning in Griekenland. El Maroudi : „Amin was aanwezig op de dag dat de Nederlandse delegatie een deel van de non-violence training volgde. Wilfred van de Poll, journalist van de Trouw, sprak even met Amin over zijn aanwezigheid en zijn rol binnen de organisatie. ’Het brein achter de vloot’ heeft de aankoop van de boot geregeld. Ook heeft hij voor een leeuwendeel van de financiering gezorgd.”

[....]

Wereldomroep-radioverslaggever Eric Beauchemin stapte eveneens op: „Na een week in Griekenland heb ik alle vertrouwen verloren in de verantwoordelijke stichting Nederland-Gaza. Bij onze eerste ontmoeting op het eiland Corfu ging het eigenlijk al mis. Eén van de organisatoren was woest omdat een Nederlandse journalist informatie zou hebben gelekt naar De Telegraaf. Ik heb 25 jaar als journalist gewerkt, maar ik heb nog nooit zo’n gesloten organisatie gezien. Ik wilde een videoverslag maken van de verplichte tweedaagse training, om te laten zien hoe de activisten zich voorbereidden. Maar de organisatie verbood de toegang tot tal van onderdelen van deze training.” etc etc [...]
Bron Een Hamas topman op die boot? Mja..

Snap trouwens niet dat Israël dan niet mee heeft gekregen dat deze twee juist van de boot zijn gegaan omdat bijna alles achter gesloten deuren werd gedaan en de para hoogtij vierde op die boot. Dom om dan vervolgens precies hetzelfde te doen.

Je had als enige uit die gebieden juist een ander voorbeeld kunnen geven. Nou ja, kans laten liggen dus.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_99158539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

'T is maar wat je wilt lezen, natuurlijk.
En ik lees het ook hoor, maar wat boeit dat? Je hebt je eigen mening die users kunnen weerleggen met tegenargumenten.

Allemaal dezelfde mening zou FOK! enorm saai maken. En nu weer ontopic ^O^
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_99158577
het is beter om echte slachtoffers te helpen met so called flotolla .
noord Korea/ syria . en noem maar op .
dan als linkse werklozen op de hamas kosten een propaganda stunt in leven houden . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')