?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja daar probeer ik je steeds over te bellen,neem eens op!
Je belt me echt?quote:
Je telefoon staat uitquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je belt me echt?
Moet ik mijn telefoon eens opladen denk ik
Jij hebt mijn nummer niet eensquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je telefoon staat uit?
Zeg dat dan even voortaan.
Neem nou maar gewoon op dan weet je dat ik je nummer heb.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer niet eens
Zo wel: PM die eens
Stukken beterquote:Op woensdag 6 juli 2011 @ 22:43 door Rauzer:
Topictitel: "[RED ROOM #1304] Hee Vaduz, wil met je onder de duz, hejahejaho!" -> "[RED ROOM #1304] Hee Vaduz, wil met je onder de duz, heeja heeja hoo!"
Ja ik dacht eerst dat ik daar te weinig ruimte voor zou hebbenquote:
Nogmaals... HE'S MINE!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Neem nou maar gewoon op dan weet je dat ik je nummer heb.
Derde keer: TYF OPquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Vanaf morgen wordt de Red Room overigens weer TAL SC en beginnen we opnieuw met de nummering.
Graag. Dit rode licht hoef ik niet doordeweeks.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Vanaf morgen wordt de Red Room overigens weer TAL SC en beginnen we opnieuw met de nummering.
schup m in de kutquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Renesite het volgende:
Nou, ik ga eens mijn telefoonoplader opeisen van broer.
Maar jij bent toch Martijn? Die van achter de 'Euroborg'.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:53 schreef Rauzer het volgende:
Hmm, was toch een andere Johan die ik in m'n telefoon had staan, excuus Renesite.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Laat stichting Martijn het maar niet horen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar jij bent toch Martijn? Die van achter de 'Euroborg'.
Die ene van 15 euro?
Boi o boi. Ik moet je nog zoveel leren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Laat stichting Martijn het maar niet horen!
Ik zit ontzettend op mijn 'ik ben niet moe, hoogstens té sarcastisch'-stoel.quote:
30 juli?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
charmed! Wanneer gaan wij weer eens meeten
?
Poeh grote jongenquote:
He? Nodig je iedereen uitquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan mag ik niet komen van Kally en ben ik op vakantie!
Avond. AVOND. Overdag meer. Maar he, move alongquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja meer dan twee beugels op zaterdagnacht
neequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Poeh grote jongen!
[..]
He? Nodig je iedereen uit![]()
Alsof jij niet mag komen, ik heb je gvd een jaar (nou ja bijna) niet gezienquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan mag ik niet komen van Kally en ben ik op vakantie!
Het lijkt al veel langerquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof jij niet mag komen, ik heb je gvd een jaar (nou ja bijna) niet gezien
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
de 30ste is een open meet hoor..
maar nee, je bent niet welkom rauzer
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Herhaal dat even, want sommige moeten blijkbaar een uitnodiging, en krijgen ze die nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat wil jij gewoon, mij bannen uit je gedachtenquote:
Wie wil dat nouquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wil jij gewoon, mij bannen uit je gedachten
Nee echt lijkt al langer tochquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wil jij gewoon, mij bannen uit je gedachten
Rauzerquote:
Neequote:
Oh vind ik welquote:
Ja maar jijquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zulks een goeien heb ik nog nooit gehoord.
spannend.....quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
Maar Rauzer 1 oktober meet bij mij thuis?O-)
Ik ben ook ver maar slapen kanquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef Renesite het volgende:
Al die meets altijd zo ver weg.
(let niet op mij... ik zeg dat altijd)
Heulquote:
Gvd, de melkboer duhhhhquote:
Ik krijg ze prive terugquote:
Damn die tieten zijn goed!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JEEJ!
of bedoel je op prive plekken?
quote:
Haha, vakantiequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker hoor zo midden in de week
Milieuvervuiler.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
Ik ben niet gek. Ik ben een spuibussssssssss
Plak er een sticker op!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik keur een setje (dat woord) heulemaal goed
Setje, maatje en 'onze Cor' zijn de drie meest vreselijke benamingen ooit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik keur een setje (dat woord) heulemaal goed
Ega en Egoquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Setje, maatje en 'onze Cor' zijn de drie meest vreselijke benamingen ooit.
Een kontje pieren sticker.:9quote:
HOE WAS JULLIE DAG?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owja!
Veel plezier morgen Patrique en Runé
`quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Magisch...en nog veel meer...ik hou van mn man!
Al de telefoon opgenomen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Magisch...en nog veel meer...ik hou van mn man!
Mooi zoquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was super...en lang genoeg, want toen was het motortje leeg...maar de dag was super
Terechtquote:
Batterij is opquote:
Ja duh...jouw mind is vaak ook die van mijquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef Kally het volgende:
Mijn laylayvis een getrouwd wiefke, en zij snapt hem wel
Die neem ik nog ff meequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd LayLay! Lekker postorderbruidje van me!
quote:
Ik ben inderdaad 0+quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
D_K hetzelfde voor jou uiteraard, jullie zijn O +
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad 0+
Bloedgroepenmatch?![]()
Dat gaat het voorspel weer worden? Mijn billen zijn nog gloeiend rood van gisteren!quote:
Haha uhuh, zo van ik ben heul stoerquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij vond je post lief...maja je weetz hoe mannen daar mee omgaan![]()
BS, je vond het lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat het voorspel weer worden? Mijn billen zijn nog gloeiend rood van gisteren!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz wanneer nam ik mijn eerste briertje?
Even terugzoeken
quote:
Over 5 uur een krat leeg...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
4 op en bezig aan mijn vijfde
In 1 uur
Ohw ja...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
Benny we moeten onze toernooi uitwerken
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het de ene keer koud en dan weer warm
Dat gaat toch nooit kunnenquote:
bella is onze vla worstelaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:41 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht aan iets als 6 mensen uit een SC naar voren schuiven, die meedoen aan de 'frituurspelen'.
-1 persoon: Het snelst X(aantal) glazen bier drinken.
-1 persoon: Het snelst X(aantal) bitterballen, welke net uit de frituur komen, opeten.
En dan nog 4 spellen ofzo...
[..]
Dat gaat toch nooit kunnen![]()
Juist dan komen de grappigste spellen naar vorenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bella is onze vla worstelaar
Maar Benny ik ben aangeschoten
Dan ga ik heel de tijd zeggen:quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
Elke keer als iemand het woordje FOK! zegt moet iedereen drinken.
twister!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Juist dan komen de grappigste spellen naar voren
Fokking vet!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga ik heel de tijd zeggen:
fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok fok
Van die sumopakkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
Twister met gorillapakken aan, u like?
Ja.quote:
Tafel volzetten met bekers bier. In het midden (doen wij) meestal sterke drank. En dan met pingpongballetje in bekertje proberen te gooien, zodat die ander moet drinken.quote:
WTF?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._! Of dat de een klittenbandpak aan heeft en de andere een pak met dat spul dat daaraan hecht.
_!
En hoe kun je winnen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tafel volzetten met bekers bier. In het midden (doen wij) meestal sterke drank. En dan met pingpongballetje in bekertje proberen te gooien, zodat die ander moet drinken.
Degene die het het langst volhoudt.quote:
Eentje uit de American Pie serie?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk even die film....
ow fuck bella hoe heet hij ook al weer?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
De laatste keer dat ik het speelde eindige een vriendin van me met haar ex in mijn bed, en een ander kwam zonder broek uit de wc lopen, succes gegarandeerd dus!
WTFquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
De laatste keer dat ik het speelde eindige een vriendin van me met haar ex in mijn bed, en een ander kwam zonder broek uit de wc lopen, succes gegarandeerd dus!
welke 5 spellen zit je nu dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
Ik heb vlaworstelen er ook maar bij gezet... Er zijn nu 5 spellen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:41 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht aan iets als 6 mensen uit een SC naar voren schuiven, die meedoen aan de 'frituurspelen'.
-1 persoon: Het snelst X(aantal) glazen bier drinken.
-1 persoon: Het snelst X(aantal) bitterballen, welke net uit de frituur komen, opeten.
-1 persoon: Twister
-1 persoon: Beer pong
-1 persoon: Vla worstelen
Het valt te proberen... en ik denk dat het vast wel genoeg animo heeft om het te kunnen realiserenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
Als dit allemaal gerealiseerd zou worden (is niet, maar een meisje mag dromen) dan zou het de beste shindig ooit worden!
Ik zal proberen te luisterenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ik draai morgen op Radio 49
NederlandstaligVan 16:00 - 17:00 uur
Haha ja toch.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het valt te proberen... en ik denk dat het vast wel genoeg animo heeft om het te kunnen realiseren
Welke?quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
Jeffrey, kom jij eigenlijk naar een van de meets? Please do say yes.
ff aangevuld... het kan natuurlijk niet zo zijn dat Google niet alles van me weet en zich daar niet op kan aanpassenquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:00 schreef Zeroku het volgende:
http://www.google.com/ads/preferences/view
Wtf.
quote:
Probleem is, dat ik zaterdags moet werkenquote:
Je kan toch vrij nemenquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Probleem is, dat ik zaterdags moet werken![]()
.
Er werkt 5 manquote:
Ja maar het is nu 3 maanden van te vorenquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er werkt 5 man. Vrij nemen gaat niet zo heel makkelijk, zeg maar.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:08 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk hoort er ook iets bij van iets ranzigs eten ofzo
Hmm, ja. Zit wat in.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar het is nu 3 maanden van te voren
Ik eet liever een varkensoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die dingen...? Dan zou ik wel voor de goudvis gaan
Ik heb er eigenlijk niet zo'n probleem mee. Gewoon omdat ik eigenlijk alles wel lustquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:16 schreef Zeroku het volgende:
Van die ranzige troep eten, heb ik echt een hekel aan.
Ja, ik ook. Maar ik hoef geen goudvis in m'n kwebbes.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet zo'n probleem mee. Gewoon omdat ik eigenlijk alles wel lust
Je hebt vast gekkere dingen gegetenquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik hoef geen goudvis in m'n kwebbes.
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt vast gekkere dingen gegeten?
welke post?quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:33 schreef iBenny het volgende:
Ik keek te lang in die spiraal... nu zie ik alles draaien en alsof ik door een bubbel kijk ofzo
Trusten manquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:47 schreef Zeroku het volgende:
Tijd om mijn boek uit te lezen en te slapen,.
quote:
Je hebt in de gaten dat je jezelf quotequote:
op fok dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:01 schreef iBenny het volgende:
Als je naam wordt genoemd ergens kun je dat dus door dat ding te weten komen
quote:Geachte meneer Dhr. ######,
Hierbij ontvangt u 1 eTicket(s) voor The voice of Holland - The Blind Auditions. Dit evenement vindt plaats op Mon 8 Aug 2011 13:30.
Uw eTicket zit in het meegestuurde PDF document. Eén bijlage is één ticket.
Dus alleen Ed mag meedoen?quote:
Hier op de parkeerplaats ook!quote:
whehequote:
thema was musical.quote:
Wie gaat er uit die kast komen dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
thema was musical.
volgende week komt de kast
Ut die nije deiquote:
Kunstheupquote:
Of ie op Brad Pitt lijkt zeker!quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:49 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen nou straks komt een monteur ben benieuwd
Gatver en nee of ik eindelijk weer internet heb.quote:
Ik hoop het, maar ik moet het eerst zien, het is nu faal op faal, ik ga ook nog een mooie brief sturen, en mijn belkosten verhalen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:16 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen, dus vandaag de dag dat jij weer internetten mag Kally
sucsesquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik moet het eerst zien, het is nu faal op faal, ik ga ook nog een mooie brief sturen, en mijn belkosten verhalen.
zal toch ook wel in het engels ergens zitten??quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH
moet 2 hele simpele dingen instellen op een laptop:
Email en Communicator.
appeltje eitje en binnen 2 min gedaan.
moet alleen wel de windows in het engels zijn en neit in het godverdoeme Koreaans !
Ze zijn bij mij vijf keer langsgekomenquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sucsesmaar als er een monteur langs komt meestal lukt het dan wel
ehm probleem is dus dat de complete teksten in het Koreaans zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal toch ook wel in het engels ergens zitten??
Vet hendigquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm probleem is dus dat de complete teksten in het Koreaans zijn
dus moet nu met een pc ernaast zitten om te kijken waar ik moet klikken
Windowsquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Obvious troll is obviousquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Windows
MacOS X met alle talen die je maar wil on the fly te veranderen
dat kan in windows 7 ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Windows
MacOS X met alle talen die je maar wil on the fly te veranderen
Even opzoeken wat het is en veranderen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat kan in windows 7 ook
maar jah, dan moeten de talen wel in het engels staan en niet in het koreaans
nou lekker dan hoop dat het luktquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat dacht ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even opzoeken wat het is en veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |