In die trend wacht ik op de "in before"-Socios-op-alle-stations-post, wat eigenlijk niet grappig is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:52 schreef Desunoto het volgende:
Tevens "in before" iemand de gevangenis post.
Die is fictief, komt uit de Kameleon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Markster het volgende:
waar ligt ons dorp? Collega zij dat het over dordrecht ging
okay, tof.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is fictief, komt uit de Kameleon.
edit: waarom weet ik dit![]()
Bijna ieder Drenths dorp heeft wel een Brink en een Dorpsstraat, dus hup hupquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Markster het volgende:
waar ligt ons dorp? Collega zij dat het over dordrecht ging
Omdat je wikipedia verkeerd hebt gelezen. Ons dorp is gewoon een generic naam, gewoon een fictief dorp zonder precieze verwijzing naar iets.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dus het is gewoon een fictief dorp, met namen die vrijwel elk dorp in Nederland heeft?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat je wikipedia verkeerd hebt gelezen. Ons dorp is gewoon een generic naam, gewoon een fictief dorp zonder precieze verwijzing naar iets.
Uhu, elk dorp heeft wel een dorpstraat. Verder is brink een andere naam voor een dorpsplein.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja dus het is gewoon een fictief dorp, met namen die vrijwel elk dorp in Nederland heeft?
Allemaal behalve die van Ons Dorp na danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef Markster het volgende:
Ik in deze:
[ afbeelding ]
Waarvan ik maar bij weinig straten iets had van " ja dit hoort in zo een spelletje thuis"
Zie je die onderstreepte 'en' in bold en italics? Daar begint een nieuw deel van de zin. Begrijpend lezen.quote:Bekende fictieve dorpen zijn Juinen van Kees van Kooten en Wim de Bie, Lenten uit de Kameleonserie van Hotze de Roos en Ons dorp uit het spel Monopoly.
Bron: Wiki. Maar dat wist je al.
Blijkbaar weet je het ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |