de gasten hebben tot nu toe weinig toegevoegd. Alleen denny en gerd maken de showquote:
Ben heeft nog weinig gezegd inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Veel minder dan gister, maar komt voornamelijk door Ben.
Hopelijk blijft dat zo. Want als hij zn klep opendoet komt er alleen maar kak uit, zelfde geldt voor die NRC gast trouwens; vond hem al niks bij DWDD altijd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben heeft nog weinig gezegd inderdaad.
Treffende omschrijving.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef One_of_the_few het volgende:
Danny vind ik meesterlijk. Bij grappen lacht hij een beetje klunzig, bij het onderwerp twitter begint hij te patsen als een klein kind met een nieuwe speelgoedauto. heeft soms de uitstraling van een suffe ict-nerd, maar weet inhoudelijk over wielrennen het meest.
Gisteren was de beste uitzending tot nu toe iddquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Veel minder dan gister, maar komt voornamelijk door Ben.
Matige vangst, is dit de missverkiezing van de lokale kermis?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
De linkse dus morgen!
Maar ook deze is zeker niet slechtquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gisteren was de beste uitzending tot nu toe idd
trollen party?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
De linkse dus morgen!
Ik hoor hem weinig op eurosport, sporza ftw, maar hij is goed hierquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef One_of_the_few het volgende:
Danny vind ik meesterlijk. Bij grappen lacht hij een beetje klunzig, bij het onderwerp twitter begint hij te patsen als een klein kind met een nieuwe speelgoedauto. heeft soms de uitstraling van een suffe ict-nerd, maar weet inhoudelijk over wielrennen het meest.
Omdat de presentator ook een leek isquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef larry91 het volgende:
Waarom nodige ze een wielerleek als Ben uit
Vind het wel op zich wel prima gaan, hij verzorgt alleen de bruggetjes en leidt de discussie goed. Hij hoeft inhoudelijk niet veel toe te voegen. Een van de beste presentatoren die er is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:44 schreef RedFever007 het volgende:
Genee heeft hier echt niks te zoekenOpzouten
Laten ze hem anders de 'John Kraaijkamp' functie geven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef larry91 het volgende:
Waarom nodige ze een wielerleek als Ben uit
opzich mee eens maar enige kennis zou toch wel prettig zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vind het wel op zich wel prima gaan, hij verzorgt alleen de bruggetjes en leidt de discussie goed. Hij hoeft inhoudelijk niet veel toe te voegen. Een van de beste presentatoren die er is.
Genee is de allerbeste presentator van Nederland. Leidt het gesprek prima.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:44 schreef RedFever007 het volgende:
Genee heeft hier echt niks te zoekenOpzouten
Maar voor een presentator is parate kennis een pré. Voor een gast vind ik dat je toch wel mag verwachten dat hij weet hoe belangrijk de rol van een knecht als Grischa is..quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Omdat de presentator ook een leek is
Helemaal mee eens. Gert is er voor de humor, Danny vooral voor de kennis. Dat duivengeklooi kan wel weg idd. Maar ik vind het een goed programma. Serieus met een hele grote knipoog. Mooie tegenhanger van de Avondetappe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vind het wel op zich wel prima gaan, hij verzorgt alleen de bruggetjes en leidt de discussie goed. Hij hoeft inhoudelijk niet veel toe te voegen. Een van de beste presentatoren die er is.
Tja, hij moet soms ook "domme" vragen stellen omdat het publiek van RTL7 er ook niks van snapt he? Vind hem eigenlijk nog best redelijk ingelezen voor iemand die geen affiniteit heeft met de Tour.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
opzich mee eens maar enige kennis zou toch wel prettig zijn
Past idd prima bij het kijkerspubliek. Blijft toch wielrennen for dummies bij RTL.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tja, hij moet soms ook "domme" vragen stellen omdat het publiek van RTL7 er ook niks van snapt he? Vind hem eigenlijk nog best redelijk ingelezen voor iemand die geen affiniteit heeft met de Tour.
Genee doet ook niet alsof hij er wel veel van weet, dat vind ik ook erg prettig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tja, hij moet soms ook "domme" vragen stellen omdat het publiek van RTL7 er ook niks van snapt he? Vind hem eigenlijk nog best redelijk ingelezen voor iemand die geen affiniteit heeft met de Tour.
Klopt...en met die slotact van Dries geven ze aan dat ze zich zelf totaal niet serieus nemen...ik mag dat relativeringsvermogen welquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gert is er voor de humor, Danny vooral voor de kennis. Dat duivengeklooi kan wel weg idd. Maar ik vind het een goed programma. Serieus met een hele grote knipoog. Mooie tegenhanger van de Avondetappe.
Inderdaad, gister kon genee zn lach al niet meer inhouden toen hij Dries moet aankonidgen. Heerlijke zelfspot heeft die man.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...en met die slotact van Dries geven ze aan dat ze zich zelf totaal niet serieus nemen...ik mag dat relativeringsvermogen wel
Dit ís VI, alleen met Jakobs ipv vd Gijp, en wielrennen ipv voetbal. Geef Jacobs een zwarte bril en laat en een beetje grijs haar groeien, en je ziet het verschil niet eens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind Genee gewoonweg beter bij VI passen
driekwart zekerquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Echt geen conditie die gozer. Hij is halfdood.
Als hij het doorzet, moet het er inzitten ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
Over een paar jaar wint Ligthart een massasprint in een Tour
voornamelijke bij Polti verdient volgens mijquote:
nog geen 22.00quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De tourquiz. Ik dacht dat Dries al wam
Sprinter niet. Hij is gewoon snel, maar een topsprinter nee. Kelderman is de meest veelzijdige renner die we de afgelopen 10 jaar gehad hebben, maar toch meer een klassementsrenner/klimmer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef Evertjan het volgende:
Wilco Kelderman is een sprinter klimmer en tijdrenner in 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |