Ziet eruit als een technische ruimte. Met koperen platen als muurbedekking. Vind het niet echt zo opmerkelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef k_man het volgende:
Dan moet er kennelijk uitgebreid worden. Nou ben ik erg voor moderne architectuur, maar dit is gewoon een verkapte zeecontainer.
De bewoner was aan de racekak (wc-papier op). Dus na het toiletgebruik heeft ie, bij gebrek aan een bidet, maar even gedoucht (zie handdoek) maar wilde geen nat douchegordijn op de fotoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:10 schreef microgids het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huh? twee keer dezelfde badkamer, met een ander douchegordijn?![]()
link
Ehm, een douchegordijn haal je eraf, was je een uurtje en kun je dan meteen weer nat ophangen. Er zijn dagen dat ik niet elk uur onder de douche sta, dus ik heb nergens 2 gordijnen voor nodig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Wij hadden er ook altijd twee in huis. Kon de een in de was, en werd de ander opgehangen
Denk meer dat er een loper op de trap heeft gelegen en dat men dacht... laten we verf besparen en niet onder de loper wit schilderen...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
En waarom hebben ze in vredesnaam zo slordig een bruine streep geschilderd over de trap naar boven?
Zelfde huis, heb je een huis van bijna 7,3 miljoen euro, staat er een cheap ass Hyundai op de oprijlaan! Van de makelaar zeker, moest wat downsizen omdat de markt plat ligt....quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:20 schreef rosita1 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-3/fotos/#foto-13
[ afbeelding ]
beetje te groot schilderij voor aan de trap
Och, in de villawijken hier in het Gooi zie je bij sommige miljoenenpanden ook gewoon doorsnee wagentjes op de oprit staan. Of koekblikken van zo'n 15 jaar oud. Simpelweg omdat de bewoners niets met dure auto's hebben en toch geen lange afstanden rijden (kantoor aan huis of in de eigen woonplaats)quote:Op zondag 24 juli 2011 06:54 schreef Toewan het volgende:
[..]
Zelfde huis, heb je een huis van bijna 7,3 miljoen euro, staat er een cheap ass Hyundai op de oprijlaan! Van de makelaar zeker, moest wat downsizen omdat de markt plat ligt....
Come on, een Hyundai Lantra uit het jaar 0.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:23 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Och, in de villawijken hier in het Gooi zie je bij sommige miljoenenpanden ook gewoon doorsnee wagentjes op de oprit staan. Of koekblikken van zo'n 15 jaar oud. Simpelweg omdat de bewoners niets met dure auto's hebben en toch geen lange afstanden rijden (kantoor aan huis of in de eigen woonplaats)
Zelfde huis, lekker zwembad! Wat zal je daar op de bodem vinden.. Even schoonmaken nodigt zoveel meer uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef microgids het volgende:
Na heeel lang meelezen, heb ik nu ook wat gevonden!
[ afbeelding ]
Veenlijkje houdt de wacht bij horrorkelder...
link:http://www.funda.nl/koop/(...)weg-27/omschrijving/
Oud Geld rijdt niet in blitse nieuwe auto's.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:03 schreef Toewan het volgende:
Come on, een Hyundai Lantra uit het jaar 0.Maar afgezien van dat sommige mensen een Hyundai Lantra mooi kunnen vinden zou ik de auto gewoon even weg hebben gezet. Het stoort en heeft gewoon geen toegevoegde waarde.
Dat dus. En bij nieuw geld: hoe denk je dat rijke mensen rijk geworden zijn? Niet door elk jaar een nieuwe ferrari te kopen hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Oud Geld rijdt niet in blitse nieuwe auto's.
Bloemendaal/Aerdenhout e.o. barst het ook van Volvo's en Mercedessen van 15+ jaar oud. Wel in smetteloze staatquote:Op zondag 24 juli 2011 12:23 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Och, in de villawijken hier in het Gooi zie je bij sommige miljoenenpanden ook gewoon doorsnee wagentjes op de oprit staan. Of koekblikken van zo'n 15 jaar oud. Simpelweg omdat de bewoners niets met dure auto's hebben en toch geen lange afstanden rijden (kantoor aan huis of in de eigen woonplaats)
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef juultje84 het volgende:
Opmerkelijk te noemen...maar niet op Funda...wist alleen niet waar ik 'm anders kon plaatsen:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
Wat ik zie is geen heg, tuin is ook maar een groot grasveldquote:Mogelijke kopers moeten wel groene vingers hebben, aangezien een heg aan beide kanten van de tuin staat.
Da's dan wel weer gaaf, zo'n lange wandeling maken in je eigen tuin. Helaas zie je wel steeds hetzelfdequote:Ook duurt het even voordat je van de ene naar de andere kant bent en weer terug. Volgens Daily Mail ben je aan de wandeling als snel een minuut of dertig kwijt.
Typisch Telegraaf om het de grootste Engelse tuin te noemenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef juultje84 het volgende:
Opmerkelijk te noemen...maar niet op Funda...wist alleen niet waar ik 'm anders kon plaatsen:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
er zit daar wat belastingtechnisch voordeel aan vast. Als je een landgoed bezit en dat open stelt voor gepeupel hoef je geloof ik geen belasting te betalen over dat bezit.1 keer per jaar openstellen voor publiek voldoet daar al aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:44 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
mooi pand, met opmerkelijke foto:
[ afbeelding ]
en aanvullende informatie:
http://www.funda.nl/koop/(...)rweg-6/omschrijving/
'Tegenwoordig is het vooral een woonhuis. Huidige bewoonster is operazangers Gail Gilmore. Zij heeft het pand destijds gekocht vanwege de rust en ruimte ā en om goed te kunnen repeteren. Daarnaast kan ze er op adem komen na een tournee. Het Oldambster Muziekfestival is hier ontstaan en heeft zes jaar lang plaats gevonden op de deel van de boerderij. Vanwege een nieuwe baan in Duitsland, ze is lerares op een conservatorium in München, moet Gail verhuizen.'
Zou de nieuwe bewoner dat festival moeten gaan organiseren? Of gedogen op je terrein?
quote:
Dit is echt zo Turksquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef k_man het volgende:
Ach, smaak is heel persoonlijk...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrrrrrr, rillingen krijg ik hiervan.....quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou mijn huis moeten zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat ķs hetIets minitatuurderigs, maar wat!
Deze is een paar pagina's terug gepost, maar is iemand het opgevallen ; Hoe moet je in gods naam bij die wasbak komen zonder natte voeten te krijgen als iemand net gedoucht heeft? Volgens mij moet je door de wasbak heen..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:55 schreef fh101 het volgende:
Van de buitenkant lijkt dit een behoorlijk redelijk huis:
[ afbeelding ]
Badkamer is ook een hoogstandje:
http://www.funda.nl/koop/(...)-wilhelminastraat-3/
Vraagprijs van 102.500 is er dan wel weer naar, enigszins dan.
Neh, op de grond zie je nog net de (witte) douchebak. Het is daar ongeveer 1.2 meter breed (ervan uitgaande dat de tegels 15x15 zijn, standaardquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:12 schreef Killiann het volgende:
*door de douchebak heen bedoelde ik natuurlijk
Mm true, maar erg ruim zal het niet wordenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Neh, op de grond zie je nog net de (witte) douchebak. Het is daar ongeveer 1.2 meter breed (ervan uitgaande dat de tegels 15x15 zijn, standaard
De douchebak zal 80 of 90 centimeter zijn.
Je kunt ook niet zien of die muur (rechts) zo de hele badkamer doorloopt of dat het iets breder wordt.
True! Maar over het hoekje kun je altijd nog heen stappen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:39 schreef Killiann het volgende:
[..]
Mm true, maar erg ruim zal het niet worden
Dit is een foto vanaf een andere hoek:quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:04 schreef Killiann het volgende:
Deze is een paar pagina's terug gepost, maar is iemand het opgevallen ; Hoe moet je in gods naam bij die wasbak komen zonder natte voeten te krijgen als iemand net gedoucht heeft? Volgens mij moet je door de wasbak heen..
leuk, zo'n ikea tafeltje van 5 euroquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om onder de douche te kunnen zitten als je een kater hebtquote:
Help! Mijn man is klusser?quote:
Mijn god (quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:07 schreef Whiskers het volgende:
Fijn, een kerk in je voortuingallerij
[ afbeelding ]
Verder wel stijlvol huisje
Oh God, ik lees nu pas verder dan m'n neus lang is. In Veendam zou ik nooit willen wonen (slechte herinneringen).quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:33 schreef GwaddYr het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |