Handig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:31 schreef microgids het volgende:
[ afbeelding ]
is dat nou vloerbedekking in een badkamer?
link
haha dat is eigenlijk wel een goed idee! dat ik daar nooit opgekomen ben! Ik dacht dat ze de verschillende mogelijkheden van de douche wilden laten zien!quote:[..]
Wij hadden er ook altijd twee in huis. Kon de een in de was, en werd de ander opgehangen
Ik weet niet waarom, maar het doe me een beetje aan het cafe van Flodder denken:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:56 schreef microgids het volgende:
Voor maar 99.500 euro is dit pand met horecabestemming van jouIk vind het wel een beetje een spookhuis.
De wijk is ook vergelijkbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar het doe me een beetje aan het cafe van Flodder denken:
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een technische ruimte. Met koperen platen als muurbedekking. Vind het niet echt zo opmerkelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef k_man het volgende:
Dan moet er kennelijk uitgebreid worden. Nou ben ik erg voor moderne architectuur, maar dit is gewoon een verkapte zeecontainer.
De bewoner was aan de racekak (wc-papier op). Dus na het toiletgebruik heeft ie, bij gebrek aan een bidet, maar even gedoucht (zie handdoek) maar wilde geen nat douchegordijn op de fotoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:10 schreef microgids het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huh? twee keer dezelfde badkamer, met een ander douchegordijn?![]()
link
Ehm, een douchegordijn haal je eraf, was je een uurtje en kun je dan meteen weer nat ophangen. Er zijn dagen dat ik niet elk uur onder de douche sta, dus ik heb nergens 2 gordijnen voor nodig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Wij hadden er ook altijd twee in huis. Kon de een in de was, en werd de ander opgehangen
Denk meer dat er een loper op de trap heeft gelegen en dat men dacht... laten we verf besparen en niet onder de loper wit schilderen...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
En waarom hebben ze in vredesnaam zo slordig een bruine streep geschilderd over de trap naar boven?
Zelfde huis, heb je een huis van bijna 7,3 miljoen euro, staat er een cheap ass Hyundai op de oprijlaan! Van de makelaar zeker, moest wat downsizen omdat de markt plat ligt....quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:20 schreef rosita1 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-3/fotos/#foto-13
[ afbeelding ]
beetje te groot schilderij voor aan de trap
Och, in de villawijken hier in het Gooi zie je bij sommige miljoenenpanden ook gewoon doorsnee wagentjes op de oprit staan. Of koekblikken van zo'n 15 jaar oud. Simpelweg omdat de bewoners niets met dure auto's hebben en toch geen lange afstanden rijden (kantoor aan huis of in de eigen woonplaats)quote:Op zondag 24 juli 2011 06:54 schreef Toewan het volgende:
[..]
Zelfde huis, heb je een huis van bijna 7,3 miljoen euro, staat er een cheap ass Hyundai op de oprijlaan! Van de makelaar zeker, moest wat downsizen omdat de markt plat ligt....
Come on, een Hyundai Lantra uit het jaar 0.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:23 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Och, in de villawijken hier in het Gooi zie je bij sommige miljoenenpanden ook gewoon doorsnee wagentjes op de oprit staan. Of koekblikken van zo'n 15 jaar oud. Simpelweg omdat de bewoners niets met dure auto's hebben en toch geen lange afstanden rijden (kantoor aan huis of in de eigen woonplaats)
Zelfde huis, lekker zwembad! Wat zal je daar op de bodem vinden.. Even schoonmaken nodigt zoveel meer uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef microgids het volgende:
Na heeel lang meelezen, heb ik nu ook wat gevonden!
[ afbeelding ]
Veenlijkje houdt de wacht bij horrorkelder...
link:http://www.funda.nl/koop/(...)weg-27/omschrijving/
Oud Geld rijdt niet in blitse nieuwe auto's.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:03 schreef Toewan het volgende:
Come on, een Hyundai Lantra uit het jaar 0.Maar afgezien van dat sommige mensen een Hyundai Lantra mooi kunnen vinden zou ik de auto gewoon even weg hebben gezet. Het stoort en heeft gewoon geen toegevoegde waarde.
Dat dus. En bij nieuw geld: hoe denk je dat rijke mensen rijk geworden zijn? Niet door elk jaar een nieuwe ferrari te kopen hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Oud Geld rijdt niet in blitse nieuwe auto's.
Bloemendaal/Aerdenhout e.o. barst het ook van Volvo's en Mercedessen van 15+ jaar oud. Wel in smetteloze staatquote:Op zondag 24 juli 2011 12:23 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Och, in de villawijken hier in het Gooi zie je bij sommige miljoenenpanden ook gewoon doorsnee wagentjes op de oprit staan. Of koekblikken van zo'n 15 jaar oud. Simpelweg omdat de bewoners niets met dure auto's hebben en toch geen lange afstanden rijden (kantoor aan huis of in de eigen woonplaats)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |