Misschien waren die mensen daar wel heel gelukkig. Verschillende mensen, verschillende levensstandaarden...quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:06 schreef Mercer het volgende:
^^Leuke omgeving ook voor de kinderen. Not. Verschrikkelijk appartement zeg, wat een armoede.
[ afbeelding ]
Inclusief kotsvlek in de wastafel?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:53 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
praktisch ingedeelde badkamer
http://www.funda.nl/koop/(...)der-haagenstraat-54/
Inclusief wasmachine.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:51 schreef rosita1 het volgende:
Soort garage:Vrijstaande houten garage voor 1 auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/echtenerbrug/huis-47849826-hoofdweg-66/
De prijs is zo hoog omdat het in Laren (uberGooi) ligt en het een groot perceel is (7000 m2) waarop je mogelijk meerdere huizen kunt bouwen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:01 schreef Dr.Cooper het volgende:
Die trap naar de 1ste verdieping... Met een touwtje aan het plafond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat allemaal voor bijna 3 miljoen. Dit is dan wel de bijwoning. Maar het hoofdverblijf is niet veel beter.
Link: http://www.funda.nl/koop/(...)je-12/fotos/#foto-11
quote:Het bestemmingsplan biedt nog ruime bebouwingsmogelijkheden wel dient de uitstraling van de woonhuizen te passen binnen het bijzondere beeldbepalende Rozenlaantje.
Het is ook leuk. Om naar te kijken maar niet om te hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind het nog wel leuk, al die cliché badkamers altijd
Of zonder die omgevallen tegels. Ik heb die foto's nu 4/5 keer bekeken en ik erger me er nu al aanquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:31 schreef GimmeGore het volgende:
ik had het leuker gevonder als het niet zo opzettelijk gedaan lijkt. Dat zelfde schuine stukje in de keuken en de badkamer maakt het dan weer zo "nep"
(ok, rare omschrijving, maar ik kan er anders ff niet opkomen)
Inderdaad, zouden die schuine tegels er niet inzitten denk je nog 'ieder zijn smaak'... Maar dit gaat nergens over. En dan die prijs voor het geheel...quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:43 schreef Soury het volgende:
Of zonder die omgevallen tegels. Ik heb die foto's nu 4/5 keer bekeken en ik erger me er nu al aan
Dat is niet ongebruikelijk bij hele dure huizen. Vaak niet omdat het er van binnen niet uit ziet, maar juist omdat er van binnen wel allerlei leuks te zien is. Kunst, antiek, dure apparatuur... Niet alleen eerlijke mensen kijken op funda...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier schuin tegenover ons staat DIT huis te koop.... waarschijnlijk ziet het er van binnen echt té erg uit want daar zijn geen foto's van
Nee, kijk maar goed naar de stenen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef Pinklady89 het volgende:
^^ Is dat nou een groothoeklensfail?
volgens mij niet...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef Pinklady89 het volgende:
^^ Is dat nou een groothoeklensfail?
Het hele huis staat zowat leeg, er woonde een heel oud kromgegroeid vrouwtjequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:18 schreef k_man het volgende:
Dat is niet ongebruikelijk bij hele dure huizen. Vaak niet omdat het er van binnen niet uit ziet, maar juist omdat er van binnen wel allerlei leuks te zien is. Kunst, antiek, dure apparatuur... Niet alleen eerlijke mensen kijken op funda...
Een gehandicaptenwagentje met oplegger?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:15 schreef rubbereend het volgende:
Is het niet ooit een gehandicaptenparkeerplaats geweest? Die zijn vaak extra groot.
Als je busje heb voor een rolstoel krijg je standaard twee parkeerplekken zelfsquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Een gehandicaptenwagentje met oplegger?
Die fotoshop lucht trok mijn aandachtquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:58 schreef deadly_kiss het volgende:
vorige bewoners hadden blijkbaar een auto van de zaak voor de deur... het was een vrachtwagenchauffeur blijkt
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)at-82/fotos/#foto-13
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Een gehandicaptenwagentje met oplegger?
als de bewoners verhuisd zijn niet meerquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:19 schreef deadly_kiss het volgende:
dan had er ook een bord bij moeten staan toch...
dus dan verbouwen ze de straat, nemen dan meteen het bord mee maar zetten er niet even een paar witte straatstenen tussen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als de bewoners verhuisd zijn niet meer
Die wonen er nog, kijk maar, er zit er iig nog eentje in de schuurquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als de bewoners verhuisd zijn niet meer
Volgens mij is die wel echt, anders is het wel een hele goede photoshoplucht, ze hebben zelfs aan de spiegeling in de autoruit gedacht.quote:[img]http://i.fokzine.n[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op donderdag 21 juli 2011 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die fotoshop lucht trok mijn aandacht
Waren ze eigenlijk wel op de hoogte gebracht dat het huis verkocht ging worden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:34 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die wonen er nog, kijk maar, er zit er iig nog eentje in de schuur:
nouquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:09 schreef rosita1 het volgende:
Het is een redelijk huis maar door deze trieste aanblik (deze foto is overigens ook echt overbodig, in de al uitgebreide reeks aan fotomateriaal) is weer een duidelijke voorbeeld van de kwantitiviteit van de meeste makelaars die denken door NET ff teveel foto's plaatsen te kunnen scoren (er blijft niks meer over tot de verbeelding/nieuwsgierigheid)
je kan niet eens plaatsnemen aan deze tafel met 4 personen, is deze setting soms gecreeerd voor de foto? dan is het extra een treurig verhaal, dat kleed, alles, alles(!) is erg aan deze foto.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/harlingen/huis-47697887-nieuweweg-4/fotos/#foto-4
Die stoelen staan wel debiel dicht tegen de muur.quote:
Wat doe jij in vlagtwedde?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Resistor het volgende:
Hoe kan ik je huis vinden?
Nou, er staan 2 straatnaambordjes op...
Boven de voordeur staat wel 'Wilhelminastraat', maar je moet op de 'Dr P Rinsemastraat', wat boven het raam staat, zijn.
[ afbeelding ]
Met Google Streeview nog beter te lezen
-edit-
Er is iets mis met dit huis. Volgens mij klopt er iets niet helemaal aan deze foto...
[ afbeelding ]
-edit2-
Volgens mij staat er een grote spiegel op de foto. Ziet er vreemd uit.
Ik doe daar niets, ik ben alleen maar betaalbare vrijstaande huizen aan het zoeken, en dan kom je snel in die omgeving uitquote:
Die zijn halsoverkop vertrokken!!!quote:
Het ligt praktisch naast de A7.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:58 schreef deadly_kiss het volgende:
zo huh... die prijs?!![]()
ik woon echt totaaaaal verkeerd hier ondanks dat het een boerengat is..
we hebben hier nieteens huizen van die prijs
De voordeur zit aan de zijkant, kijk maar naar de 1e foto, daar zit geen raam boven de deur.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:31 schreef microgids het volgende:
En een hele mooie voordeur, van een monumentaal pand..
[ afbeelding ]
Alleen kun je alleen van binnenuit bij de voordeur komen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De huidige voordeur ja, maar is dat ook vanouds de voordeur?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:17 schreef Ophelia85 het volgende:
[..]
De voordeur zit aan de zijkant, kijk maar naar de 1e foto, daar zit geen raam boven de deur.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zijn halsoverkop vertrokken!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lap grond trouwens voor zo weinig geld! Maar of al places... Beerta???
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:19 schreef Resistor het volgende:
Als je de buitenkant van dat huis ziet verbaast het je echt dat er überhaupt mensen gewoond hebben:
Het gaat nog steeds over het huis watquote:
posttequote:
Ik dacht eerst dat die vuilniszak en die dozen door de ruimte zweefden (zie de schaduw)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef Resistor het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds over het huis wat
[..]
postte
Nee, dat achter de heg is de echte voordeur.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:46 schreef k_man het volgende:
[..]
De huidige voordeur ja, maar is dat ook vanouds de voordeur?
Huh?quote:Beschrijving huis blablabla - Er zijn asbesthoudende materialen verwerkt in de woning (o.a. in het plafond, toilet en portaal). Recht van overpad naar de vrijstaande garage (de jaarlijkse recognitie wordt momenteel niet geïnd. Door de gemeente, maar zal waarschijnlijk in de toekomst wel weer worden verrekend). Op het perceel rust een plicht tot onderhoud of verbodsbepaling krachtens het Waterschapskeur.
Waarschijnlijk een dijkwoning. Die bepaling zit bij al dat soort huizen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:55 schreef fh101 het volgende:
Van de buitenkant lijkt dit een behoorlijk redelijk huis:
[ afbeelding ]
Maar dan... het verkooppraatje:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de meest gezellige kinderkamer ooit:
[ afbeelding ]
Badkamer is ook een hoogstandje:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-wilhelminastraat-3/
Vraagprijs van 102.500 is er dan wel weer naar, enigszins dan.
Nope, geen dijkwoning. Wel vlakbij een dijk, maar ik woon op die dijk, en hier geldt dat niet..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een dijkwoning. Die bepaling zit bij al dat soort huizen.
Misschien waren de vorige bewoners erg bang voor donkere plekken in huisquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:58 schreef rosita1 het volgende:
[ afbeelding ]
schat, wil je aub het licht even uit doen? whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
http://www.funda.nl/koop/(...)rk-17/fotos/#foto-11
[ afbeelding ]
ov mogelijkheden naast de deur!
En waarom hebben ze in vredesnaam zo slordig een bruine streep geschilderd over de trap naar boven?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:58 schreef rosita1 het volgende:
[ afbeelding ]
schat, wil je aub het licht even uit doen? whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
http://www.funda.nl/koop/(...)rk-17/fotos/#foto-11
[ afbeelding ]
ov mogelijkheden naast de deur!
Ik denk dat er vroeger een loper op de trap lag met die aan weerszijden 10-15 cm van de trap onbedekt laat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
En waarom hebben ze in vredesnaam zo slordig een bruine streep geschilderd over de trap naar boven?
Daar kun je best een gaaf huis van maken:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:56 schreef microgids het volgende:
Voor maar 99.500 euro is dit pand met horecabestemming van jouIk vind het wel een beetje een spookhuis.
[ afbeelding ]
En? Dan heb je voor totaal 2 ton 330m2 woonoppervlak. Netjes toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
Je hebt wel minstens een ton nodig om er iets van de maken, wat een hol
Ja, dat is vanwege de loperquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef quo_ het volgende:
Ik denk dat er vroeger een loper op de trap lag met die aan weerszijden 10-15 cm van de trap onbedekt laat.
Als je de trap schildert en de loper een stukje optilt om er onderdoor te kwasten zie je dit effect.
Ja, maar vergis je niet in het werk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
En? Dan heb je voor totaal 2 ton 330m2 woonoppervlak. Netjes toch?
Dat valt best mee, dit witte muurtje bijvoorbeeld is al bijna af: http://www.funda.nl/buurtinfo/kerkrade/kaalheide/?ref=47729740quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, maar vergis je niet in het werk.
Kaalheide is ook wel een treffende benaming voor die straat, wat een bouwval trouwensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dat valt best mee, dit witte muurtje bijvoorbeeld is al bijna af: http://www.funda.nl/buurtinfo/kerkrade/kaalheide/?ref=47729740
Ik zou het huis opzich wel aandurven. Gewoon in 1 keer helemaal strippen en dan netjes weer opbouwen. Maar niet in Kerkrade, dat is veel te ver van de beschaafde wereld vandaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:37 schreef kaasplankje het volgende:
Kaalheide is ook wel een treffende benaming voor die straat, wat een bouwval trouwens![]()
Wij hadden er ook altijd twee in huis. Kon de een in de was, en werd de ander opgehangenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:10 schreef microgids het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huh? twee keer dezelfde badkamer, met een ander douchegordijn?![]()
link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |