quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:59 schreef Catch22- het volgende:
WAS HET MAAR ZON FEEST EHEHEHEH
garpje
gr gr ketsj
Wat kost zo'n ding nieuw, 2 tientjes?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:09 schreef Tarado het volgende:
Bij mijn auto is rolgordijntje rechtsachter kapot getrokken, weet iemand waar zoiets te koop is van een sloopauto of zo?
Anders moet ik een nieuwe kopen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wat kost zo'n ding nieuw, 2 tientjes?
Ik ben meer van de aardbeien!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Tarado, misschien hebben ze 't bij Offenga?
@ Haarbal, moet jij dan nu niet op 't platteland werken? Het is volgens mij weer aspergepluktijd?![]()
Met een master kan je alsnog prima aardbeien plukken hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben meer van de aardbeien!
Het ironische is dat ik hoger ben opgeleid / meer masters af heb dan de meeste mensen in Nederland
Tuurlijk, kan primaquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Met een master kan je alsnog prima aardbeien plukken hoor
Dan moeten we bij een BMW-meet trouwens wel zorgen voor heel veel Euroshopper bier![]()
[/trolololol-modus]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Ken jij geen goede spuiter / LPG inbouw in Polen?
Nee, maar ik kan het wel vragen aan m'n familie. Ik ga daar ~volgende week toch naartoe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Ken jij geen goede spuiter / LPG inbouw in Polen?
Nog even gecheckt en de prijs is 152euro en dat volgens de prijslijst tot 01/07 want BMW schijnt z'n onderdelen prijzen per 1 juli te hebben verhoogd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wat kost zo'n ding nieuw, 2 tientjes?
Dan mag je wel met m'n 7-serie, als je dan terugkomt met LPG erin en volledig opnieuw gespoten voor een schappelijk aan zloty'squote:Op woensdag 6 juli 2011 13:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het wel vragen aan m'n familie. Ik ga daar ~volgende week toch naartoe.
Bijkomend voordeel: het plaatsje waar ik naartoe ga ligt op ~700km van Groningen.
Haha, en daar doe je mij een plezier mee?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dan mag je wel met m'n 7-serie, als je dan terugkomt met LPG erin en volledig opnieuw gespoten voor een schappelijk aan zloty's
Pfff ik zie niet in hoe ik nou weer onvriendelijk deed maar het zal wel. Ik ben ook halve indo trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik weet dat we van jou niet teveel mogen verwachten, maar een beetje vriendelijker mag ook wel.
Ik was eerstquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het wel vragen aan m'n familie. Ik ga daar ~volgende week toch naartoe.
Bijkomend voordeel: het plaatsje waar ik naartoe ga ligt op ~700km van Groningen.
Ik vind de kleur geweldig. Is overigens helemaal retro want zie steeds meer nieuwe modellen ook in bruin. Maar dan niet precies jouw bruin, lekker individualistisch tochquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh 1100 voor hele auto spuiten vind ik nog best meevallen. Ik weet niet of het veel verschil maakt tussen een E36 of een E23?Maja eigenlijk is het een beetje overdreven want de lak is nog best oke maar poepbruin is niet de mooiste kleur en meegespoten bumpers staat zoveel beter.
Huh, heb ik die foto gemist of wat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef YoshiBignose het volgende:
En wat maakt dat verder uit? Volgens mij kwam er ooit al een foto van hem langs, daar zag je het al duidelijk
Ik heb nooit (duidelijke) foto's van mij gepost met een E30, voorzover ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh ik weet ook niet meer, maar kon me herinneren dat ik ooit een foto van jou zag met een E30. Misschien was dat niet op Fok, maar ik dacht meteen aan een oostblokker
Nou, nu maak je ons nieuwsgierig. Why?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Turq die weer meldt..![]()
Voorlopig geen updates meer aan de bummer btw
Geen tijd. Nu iig..quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, nu maak je ons nieuwsgierig. Why?
rip deal?quote:
als je dat kan moet je nodig eea gaan afstellen want dan kan er nooit echt veel op je ruit terechtkomen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat doe ik ook soms, zeg ik tegen mijn broertje van check eens in je spiegel na de auto achter je..
Endan de ruitensproeier aan, 5-10 sec later de achterligger..![]()
Ik ben er altijd blij mee. Dank aan jou en je mattiesquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat doe ik ook soms, zeg ik tegen mijn broertje van check eens in je spiegel na de auto achter je..
Endan de ruitensproeier aan, 5-10 sec later de achterligger..![]()
Juist. Gewoon gratis ruitenwisservloeistofquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je dat kan moet je nodig eea gaan afstellen want dan kan er nooit echt veel op je ruit terechtkomen.
En wat is de lol daarvan? Die anders wist zijn ramen even en het is klaar
Het is gewoon kut als dit gebeurt op een 3 baans weg wanneer je net in een flauwe bocht zit terwijl je inhaalt en ingehaald wordt. Voor hetzelfde geldt voegt er iemand even voor je in waardoor je net door het wissen de auto niet ziet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je dat kan moet je nodig eea gaan afstellen want dan kan er nooit echt veel op je ruit terechtkomen.
En wat is de lol daarvan? Die anders wist zijn ramen even en het is klaar
als ik dit soort dingen lees word ik gewoon bang man.... door die paar spetters een hele auto missenquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:19 schreef Gokhan03 het volgende:
Voor hetzelfde geldt voegt er iemand even voor je in waardoor je net door het wissen de auto niet ziet.
? Er komt een klein straaltje uit...niet een waterval. En verder zijn je wissers een paar cm dik, geen boomstammen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:19 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het is gewoon kut als dit gebeurt op een 3 baans weg wanneer je net in een flauwe bocht zit terwijl je inhaalt en ingehaald wordt. Voor hetzelfde geldt voegt er iemand even voor je in waardoor je net door het wissen de auto niet ziet.
Regen komt niet onverwachtquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:24 schreef rival het volgende:
[..]
als ik dit soort dingen lees word ik gewoon bang man.... door die paar spetters een hele auto missen
hoe gaat dat dan in de regen
Er zijn zelfs speciaal BMW-stroken voor aangelegd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Is toch zoo..
BMW = Overige verkeer aan de kant
Wat heeft dit met mijn rijgedrag te maken?quote:
Ik denk dat hij ook een drup van de ruitensproeiers van z'n voorganger op z'n ruit kreegquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mijn rijgedrag te maken?
Hij schept daar wel een een persoon op 0:15 als je goed kijkt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook een drup van de ruitensproeiers van z'n voorganger op z'n ruit kreeg![]()
![]()
Ja, das de presentator: Ruben Nicolaiquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:40 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Hij schept daar wel een een persoon op 0:15 als je goed kijkt.
Niks, Yoshi zegt gewoon dat je een hysterische nicht bentquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mijn rijgedrag te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M.b.t. je tellerunit-probleem, bij een e28 wil het nog wel eens zijn dat de batterijen doorlekken, maar dan doet je halve unit het niet meer (snelheid, verbruik, temperatuur en SI). Als alles uitvalt zou ik toch maar gaan kijken naar sluiting, of een zekering die is gesprongen/niet goed meer is.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Niks, Yoshi zegt gewoon dat je een hysterische nicht bentHmm daarvoor moet de unit eruit neem ik aan? Kan dit komen door vocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M.b.t. je tellerunit-probleem, bij een e28 wil het nog wel eens zijn dat de batterijen doorlekken, maar dan doet je halve unit het niet meer (snelheid, verbruik, temperatuur en SI). Als alles uitvalt zou ik toch maar gaan kijken naar sluiting, of een zekering die is gesprongen/niet goed meer is.
Als er een nieuwe unit in moet dan komt er meteen een m3 unit in als dat ook past in een compact (A)
Als het de batterijen zijn wel ja. Maar ik weet niet hoe de teller van een e36 in elkaar zit. Het lekken van de batterijen heeft niks met vocht te maken, eerder met ouderdom.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Hmm daarvoor moet de unit eruit neem ik aan? Kan dit komen door vocht?
Als er een nieuwe unit in moet dan komt er meteen een m3 unit in als dat ook past in een compact (A)
Ga ik controleren. Mijn E36 komt ook uit 1999 dus lijkt het me vreemd dat het door de ouderdom komt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Als het de batterijen zijn wel ja. Maar ik weet niet hoe de teller van een e36 in elkaar zit. Het lekken van de batterijen heeft niks met vocht te maken, eerder met ouderdom.
Maar als ik jou was zou ik eerst de zekeringen controleren voordat je de tellerbak eruit gaat slopen. Ik heb zelf ook eens gehad dat opeens al m'n tellers uitvielen, dit bleek toen te liggen aan een gare/ half weggesmolten zekering, na het vervangen werkte alles weer naar behoren.
Wtf, zou het ze niet eens gunnen voor zo'n belachelijke prijs.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef Kenju het volgende:
Net even gevraagd wat een softwareupdate van mijn radio kost, zodat ik de AUX ingang die er al zit, kan gebruiken: 200 Euro ex btw.
Niet normaal dit. En dat voor iets dat gewoon had moeten werken. Ik weet dat je bij BMW voor ieder kutdingetje betaalt. maar dit is belachelijk. Overigens heb ik hetzelfde probleem bij de 120 die ik rijd. Nooit gevraagd naar wat het zou kosten, omdat ik zoiets wel al had verwacht. Men is schijnt het gewoon vergeten te zijn bij de introductie. Die die middenconsole is eigenlijk niets anders dan een armsteun, en misschien een bekerhouder. Of zit die er standaard in?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef Kenju het volgende:
Net even gevraagd wat een softwareupdate van mijn radio kost, zodat ik de AUX ingang die er al zit, kan gebruiken: 200 Euro ex btw.
Gaat er gewoon mooi uitzien. Had niets anders verwacht. Als het basismodel er degelijk uit ziet, dan de DTM uitvoering ook meteen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef Tarado het volgende:
Eerste foto's BMW M3 DTM auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://richardsf1.com/201(...)s-of-bmw-m3-dtm-car/
Oh, da's niet duur voor een simpele softwareupdate.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef Kenju het volgende:
Net even gevraagd wat een softwareupdate van mijn radio kost, zodat ik de AUX ingang die er al zit, kan gebruiken: 200 Euro ex btw.
Zo komt het op mij dus ook over. Maar ook dat ze dat gewoon doodleuk zeggen, terwijl het het natuurlijk vanaf het begin had moeten werken. Ze gaven ook aan dat het sowieso niet onder de garantie van de auto valt (ik heb geen garantie meer, misschien dat ze dat bedoelden). Dit is net zoiets als een dikke computer die je koopt, maar dat je voor de geluidskaart driver wel effe wat extra ballen moet lappen. En wel meer dan wat extra ballen, gewoon dat kinderding bij McDonalds vragen ze.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Voor ff een kabeltje aan te sluiten en op Yes te drukken![]()
![]()
Jammer genoeg is de uitgebreide BMW software gewoon kloteduur. Anders had ik 'm ook wel gehad inmiddels. Kun je zelf wat voorkeursinstellingen veranderen, zaken resetten, maar ook foutmelding uitlezen en anderen helpen tegen een kleine vergoeding.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:14 schreef Turquaz52 het volgende:
Is gewoon met een huis tuin en keuken OBD2 lezer toch wel te doen..? Of een USB 2 OBD2 kabeltje met een BMW software er op..?
Tsja, maar ik hoef die uitgebreide BMW software niet. Daar heb ik de Mobile Care Service voor als ik problemen heb. Ik wil gewoon dat mijn mini jack aansluiting werkt. En daar moet ik dus gewoon 235 euro voor lappen, terwijl het toch functionaliteit is die bij het high executive pakket zou moeten zitten. Niet alleen die aansluiting, maar ook dat hij werkt. Of eis ik dan te veel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de uitgebreide BMW software gewoon kloteduur. Anders had ik 'm ook wel gehad inmiddels. Kun je zelf wat voorkeursinstellingen veranderen, zaken resetten, maar ook foutmelding uitlezen en anderen helpen tegen een kleine vergoeding.
Hoezo vast in stuurslot?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Kutauto, nu zit hij weer vast op het stuurslot. ...
Heb ik geprobeerd, maar dat mocht helaas niet baten. Het schijnt volgens een maat van me te maken te hebben met het feit dat de auto niet goed afsluit. Een paar keer de centrale deurvergrendeling in en uitschakelen zorgde ervoor dat hij weer startte. Maar het gaat nog altijd niet naar behoren. Morgen maar effe langs de garage om effe uit te laten lezen. Eens zien wat ze daarvoor vragen. Iemand enig idee?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoezo vast in stuurslot?
99% is ff met stuur "tegen de druk indraaien" en hij doet het weer.
Wat je ook kunt doen: zoek even een BMW specialist in de buurt die niet de originele BMW vlag voert. Die hebben ook altijd de bijbehorende software, maar de prijzen zijn er vaak schappelijker.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar nu met een Lexus embleempje.Laten we eerlijk zijn, ook BMW rijders betalen voor een flink deel voor het embleem. Ik was natuurlijk niet serieus over die CT200H. Als die ventjes die nu zakelijk een Lexus kunnen rijden die het meteen doen, terwijl het in werkelijkheid inderdaad gewoon een Auris is (op zich weinig mis mee, maar doe dan niet alsof het een volwaardige Lexus is).
Maar ik moet wel zeggen dat ik wel effe baal van deze auto. Het is gewoon een tegenvaller dat die cinch-aansluiting niet werkt terwijl ik hem nu met de vakantie voor de boeg toch wel zou waarderen, en dat ik er nu zomaar 235 (200 Euro inclusief btw) Euro voor wil betalen. Belachelijk veel, aangezien je voor minder gewoon een bluetooth Parrot oplossing hebt die volledig werkt (inclusief bediening) met je iPod. En dat is met installatie en al.
En dat verhaal van de stuurslot helpt natuurlijk ook niet.
Een tip: benadruk bij de balie dat het alleen om uitlezen gaat en niet gelijk om reparatieacies, EN dat je de daadwerkelijke error-codes ook wil hebben, niet alleen de uitleg van de monteur.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Morgen maar effe langs de garage om effe uit te laten lezen. Eens zien wat ze daarvoor vragen. Iemand enig idee?
Zolang je blok warm is mag je wel vol op de gas. Hou wel rekening met je snelheid. Je kan heus wel 120 rijden met wat hogere toeren. Het gaat immers niet om de snelheid maar om de toeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Even een vraag: Ik heb gehoord dat je een diesel regelmatig flink toeren moet laten maken, om deze schoon te blazen. Natuurlijk niet onbelast, maar op de snelweg even het gas erop en altijd met doorgewarmde motor.
Ik doe zulks echt eigenlijk nooit.
Ik ben van het type: weinig toeren maken, nooit meer dan 2200, altijd uitrollen in hoge versnellingen naar stoplichten toe enzo, a la het nieuwe rijden, en haal daarmee een mooie 1 op 19 en soms 1 op 20.
Niet een BMW-achtige manier van rijden maar zo doe ik het al jaaaren, heb misschien al wel een miljoen kilometers geklokt, en het is een compleet ingesleten rijstijl.
Maarja, altijd als ik toch even wat extra gas geef (de oprit naar de snelweg) komen er van die mooie echt heel diepgrijze wolken uit, dus dat verhaal van doorblazen snijdt wel degelijk hout.
• Hoevaak geven jullie de BMW even de sporen om de roetwolken eruit te jagen en de turbo schoon te blazen?
• Enneh, mag je zo van rustig rijden ineens vol gas geven (na een rustig ritje over 80km wegen bij de snelweg aangekomen volgas de oprit op) of moet je dat altijd rustig opbouwen, en steeds een tandje erbij doen?
Niet alleen een diesel, elke motor. Ik kocht m'n eerste E36 316i van een politieagente, toen ik harder dan 120 wilde gebeurde er niks. Pas na een tijdje flink trappen kwam er een grote zwarte wolk uit en ging ie harder. Doordat de motor nooit ingetrapt wordt en nooit toeren maakt blijft er toch blijkbaar iets ophopen ergens. Ik heb er verder geen verstand van, maar goed kan het in ieder geval niet zijn en daarvoor koop je ook geen BMW toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Even een vraag: Ik heb gehoord dat je een diesel regelmatig flink toeren moet laten maken, om deze schoon te blazen. Natuurlijk niet onbelast, maar op de snelweg even het gas erop en altijd met doorgewarmde motor.
• Enneh, mag je zo van rustig rijden ineens vol gas geven (na een rustig ritje over 80km wegen bij de snelweg aangekomen volgas de oprit op) of moet je dat altijd rustig opbouwen, en steeds een tandje erbij doen?
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Niet alleen een diesel, elke motor. Ik kocht m'n eerste E36 316i van een politieagente, toen ik harder dan 120 wilde gebeurde er niks. Pas na een tijdje flink trappen kwam er een grote zwarte wolk uit en ging ie harder. Doordat de motor nooit ingetrapt wordt en nooit toeren maakt blijft er toch blijkbaar iets ophopen ergens. Ik heb er verder geen verstand van, maar goed kan het in ieder geval niet zijn en daarvoor koop je ook geen BMW toch?
http://www.bmwme.nl/bmw-houdt-alle-opties-open-voor-volgende-m3/quote:
Gelukkig (gelukkig?) was het maar een oudje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef YoshiBignose het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
http://www.112fryslan.nl/news/6765waarom filmt die aap het eigenlijk en zie ik foto's maar blussen ze niet?
nou ja, stijgt de waarde weer van mijn E23
Jah. 't doet wel pijn dit. Maar alleen de achterkant is in de fik geweest, het interieur en blok zijn nog goed. Dus dit kan een prima 'onderdelen auto' worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Gelukkig? Had liever dat het een splinternieuw was, die zijn goed verzekerd of lease. Als iemand mijn E23 in de fik steekt ben ik gewoon de lul hoor en heeel verdrietig
Thanksquote:
Hmm, zie ze zelf nooit, misschien niet echt op gelet dan? Zal morgen eens oplettenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:38 schreef Rizkant het volgende:
Fallen je bent gek!
Rijden er voldoende rond....
Deze is van Dr. AK....
Word compleet gerepareerd nu...
Deze is van een goeie vriend van mij..
Velgen heeft ie onlangs verkocht..
[ http://img18.imageshack.us/img18/7369/dsc0450g.jpg (copy/paste deze link) ]
Hij is bezig met een andere T. ..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Hmm, zie ze zelf nooit, misschien niet echt op gelet dan? Zal morgen eens opletten![]()
Jammer, die velgen zien er echt vet uit onder die Touring
Niks mis met dobbelstenen aan de spiegel, ik heb ze een tijdje niet gehad maar ze zitten er nu ook weer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Die dobbelstenen aan de spiegel is dan weer zo jammer...
ik ook, geen gezichtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Omdat jij hebt hebt, wil niet zeggen dat er niks mis mee is hoorik vind het echt dom staan.
Sjonnie style.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat is het hele idee erachter eigenlijk? Bij dobbelstenen denk ik aan gokken...
even gekeken op internet, het komt oorspronkelijk uit de VS, de twee meest voorkomende zijn;quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Joh... maar ik vraag wat het idee achter 2 dobbelstenen is
Als het fout moet: doe je ook van die knikkebollende teckels op de hoedenplank?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik in elk geval niet. Ik heb ze gewoon omdat het fout staat
Ik wil ook dobbelsteentjes omdat het fout sstaat, maar aan de andere kant: Mijn auto is gewoon in elk opzichte foutquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik in elk geval niet. Ik heb ze gewoon omdat het fout staat
Nice!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:37 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Hij is bezig met een andere T. ..
Dus deze langzaam terug bouwen..
Hij heeft onlangs setje style 32 in 18" gekocht... Zelfde als de touring van jou foto's...
Vandaag komt ie me helpen met mijn schroefset!!!
Eindelijk kan ie op zijn bek...
Jij hebt de dobbelstenen niet nodig inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik wil ook dobbelsteentjes omdat het fout sstaat, maar aan de andere kant: Mijn auto is gewoon in elk opzichte fout
Hij heeft de auto niet eens nodigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt de dobbelstenen niet nodig inderdaad
Je kent hem persoonlijk?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hij heeft de auto niet eens nodig
Nee daarom rij ik er ook niet meer mee.. Heb nu een Benzquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hij heeft de auto niet eens nodig
Ik heb een iets nieuwere model.. best raar.. Eerste serie van de 'nieuwe' s-klasse.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:40 schreef YoshiBignose het volgende:
300 SE? Die zijn wel cool, maar de coupe is zoveel gruwelijker. Echt een aso-bak![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ohhhh, die rijden echt als de brandweer. Ik heb eens zoeen mercedes 600SEL mogen rijden. Automaat, V12, 275pk. 't barst van de metertjes, knopjes en lampjes... Zet 'm in R, gaan er 2 sprieten omhoog bij de achterlichten om aan te geven wat de afmetingen zijn. Prachtig. De gordijntjes achter kunnen electrisch dichtgeschoven, tegen de zon....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb een iets nieuwere model.. best raar.. Eerste serie van de 'nieuwe' s-klasse.
Dus deze model:
[ afbeelding ]
Bouwjaartje 1986.. (:
Met die V12 wel ja met zo'n 3liter 6 in lijn is het een beetje behelpen met zo'n zware bakquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhhh, die rijden echt als de brandweer. Ik heb eens zoeen mercedes 600SEL mogen rijden. Automaat, V12, 275pk. 't barst van de metertjes, knopjes en lampjes... Zet 'm in R, gaan er 2 sprieten omhoog bij de achterlichten om aan te geven wat de afmetingen zijn. Prachtig. De gordijntjes achter kunnen electrisch dicht, tegen de zon....
Even optrekken in je straatje en je doet al 90. Even inhalen op de snelweg en je zit boven de 175. Dat gaat zo rap... En je merkt er niets van. Snelheid krijgt een heel ander begrip, en dan is 120 maar een kuttige kneutersnelheid. Een lachertje. Je rijdt veel dynamischer en - opvallend genoeg - ook oplettender.
Ja, wat woog dat ding wel niet.. 2 ton? of 2.5 ofzo was het. Als een tank op de weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met die V12 wel ja met zo'n 3liter 6 in lijn is het een beetje behelpen met zo'n zware bak
Je zou de ruiten wat donker kunnen laten tinten, zodat minder zichtbaar is wie achter het stuur zit.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Fietsen is ook niet duuren hoe lui ik ook ben ik zou eerder de fiets pakken tijdens een onweersbui dan in zo'n invalidenauto rijden.
Ja, de snelweg is een uitdaging. 105km/u max, meer lukt niet. 't is echt een auto voor in een dorp of stad.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat scheelt al, maar moet ik ook wel heel sneaky uitstappenen wat heb je aan een auto als je de snelweg er niet eens mee op durft/kan?
Lijkt me een levensgevaarlijk voertuig, dit kan je geen auto noemenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de snelweg is een uitdaging. 105km/u max, meer lukt niet. 't is echt een auto voor in een dorp of stad.
En toegegeven, hij is wat kaal uitgevoerd. Het Europese model wordt standaard wat ruimer aangekleed.
Met de snelheden in een stad valt het wel mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:10 schreef Tarado het volgende:
Lijkt me een levensgevaarlijk voertuig, dit kan je geen auto noemen
Qua rijden zal het misschien nog meevallen, maar als je met zo'n ding bevoorbeeld in botsing zou komen met mijn auto, ben je er waarschijnlijk niet meer en gaan bij mij de airbags niet eens afquote:Op zondag 10 juli 2011 00:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met de snelheden in een stad valt het wel mee.
Ik durf er best in te rijden. 't is eens wat anders dan de luxe, comfort en wegligging van een BMW.
Zo'n bak is wel echt geniaal. Wat een pimpmobielquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:40 schreef YoshiBignose het volgende:
300 SE? Die zijn wel cool, maar de coupe is zoveel gruwelijker. Echt een aso-bak![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zullen met lage tellerstanden geïmporteerd zijn. Belastingvrij en daarom leuk om te rijden?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:50 schreef Bowny het volgende:
Hey Turq, serieus vraagje he.....sinds ik er op let, rijden er verdomd veel ouwe W'jes rond met nieuw kenteken, bereden door Turken en Marokkanen. Wat is het verhaal erachter? Export? Wat levert dat op?
Tja dan praat je over een V12 benzine, dit is maar een simpele 3 liter 6 cilinder met 110PK..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhhh, die rijden echt als de brandweer. Ik heb eens zoeen mercedes 600SEL mogen rijden. Automaat, V12, 275pk. 't barst van de metertjes, knopjes en lampjes... Zet 'm in R, gaan er 2 sprieten omhoog bij de achterlichten om aan te geven wat de afmetingen zijn. Prachtig. De gordijntjes achter kunnen electrisch dichtgeschoven, tegen de zon....
Even optrekken in je straatje en je doet al 90. Even inhalen op de snelweg en je zit boven de 175. Dat gaat zo rap... En je merkt er niets van. Snelheid krijgt een heel ander begrip, en dan is 120 maar een kuttige kneutersnelheid. Een lachertje. Je rijdt veel dynamischer en - opvallend genoeg - ook oplettender.
Belasting vrij + luxe &nd Comfort.. Dat is het verhaal er achter..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:50 schreef Bowny het volgende:
Hey Turq, serieus vraagje he.....sinds ik er op let, rijden er verdomd veel ouwe W'jes rond met nieuw kenteken, bereden door Turken en Marokkanen. Wat is het verhaal erachter? Export? Wat levert dat op?
Audi liever ook niet hoor..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
BMW of die SEL, 't is Duitse degelijkheid. Turq stapt dus ook zo in een Audi Quattro.
Geen Opel alstublieft!
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef Catch22- het volgende:
Door je projectjes wist ik al dat je geen BMW hart hebt (zulke dingen doe je niet met een bmw als je er van houdt) Turk, maar nu weet ik t zeker
x2quote:
En dat past zo maar? Toch compleet verschillende afmetingen?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb nu electrisch leren interieur nu in de Benz gebouwd, er stond hier een sloop Grand Cherokee waar de startmotor van kapoet was. Mocht gratis van me baas de interieur er uit slopen, met 4 bouten zat ie al vast in de Benz. Met 2 draadjes ook nog eens de automatische bediening..
Ik post vanaaf wel een pic (als het gewenst is hier natuurlijk)..
xx
Ik weet dat je heel wat kan inderdaad. Daar hoor je mij niet over, kep er erg veel respect voor.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Jij hebt niks opgestoken van mij van mijn Project topics..?
Als ik zeg dat iets kan, dan kan dat ook.
En ik moet je zeggen het zit heerlijk.
Wacht ik maak wel ff foto's..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks.. xxxQuote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Aanpassingen niet mogenlijk?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Hardheid verstelling steekt nogal uit...
Ik heb hem expres in een spoiler gezet zodat het niet zou opvallen siesquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoo, dat ziet er goed uit. Alsof het zo hoort. Nog best nette leren bekleding.
En inderdaad vol electrisch alle kanten op. Keurig!
Het valt inderdaad niet op dat er al tig posts over een totaal ander merk gaan in dit deel.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb hem expres in een spoiler gezet zodat het niet zou opvallen sies
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Maaar nu begin ik te twijfelen, is dit nou een 190 of een S-Klasse..?
Ik heb echt geen ruk verstand van mercedesen.. Mij is S-Klasse wijsgemaakt.. Maar pff niet dat het me wat doet ofzo, maar kan iemand me ff zeggen of dit een C, E of een S klasse is..? check spoiler:Dat is een E-klasse TurkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks.. xxxW124 type 3... alleen werd die gemaakt vanaf 1993 dus dan zou het geen oldtimer moeten zijn. Of heb je weer lopen kloten
Facts don't care about your feelings
OF eentje met een neus upgrade, maar het is- en blijft een Ster in een BMW topic.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is een E-klasse TurkieW124 type 3... alleen werd die gemaakt vanaf 1993 dus dan zou het geen oldtimer moeten zijn. Of heb je weer lopen kloten
Opbokken. Dan komt Henk met z'n Astra station hier ook postenquote:Op maandag 11 juli 2011 08:14 schreef Alicey het volgende:
We zouden het ook gewoon Duitse auto's of zo kunnen noemen anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Zo gek is dat niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:20 schreef k_man het volgende:
Dat was er, maar daar mocht van de modjes geen deel 2 meer van komen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 08:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Opbokken. Dan komt Henk met z'n Astra station hier ook posten
Heuj, ik heet geen HenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Omdat we dan van elk merk een SC topic krijgen, en dan ook nog eens per werelddeel; eind zoek enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo gek is dat niet.
Niet door mij in ieder gevalquote:Op maandag 11 juli 2011 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wordt het hier wel gewaardeerd
Door mij in ieder geval welquote:Op maandag 11 juli 2011 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wordt het hier wel gewaardeerd
Waar moet ik dan over mn VW praten?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat we dan van elk merk een SC topic krijgen, en dan ook nog eens per werelddeel; eind zoek enzo
Ook door mij wordt dit gewaardeerd!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wordt het hier wel gewaardeerd
Ow okay, ja leuk, rij geen Golf.quote:
kan ik ook wel waarderen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wordt het hier wel gewaardeerd
Ik dacht aan swirlflaps ofzo, veel voorkomend probleem toch @ de Bimmer diesels?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:50 schreef ToerkCep het volgende:
Dudes vraagje voor de kenners heb een probleem met mijn 320d e46 facelift. Auto trekt niet, rookt zwart en bij gas geven rattelt het. Denk dat mijn verstuivers naar de klote zijniemand ervaring met verstuivers van een BMW
yeahhquote:
Gewoon hier, plak gewoon 2 BMW emblemen op en een 313Ti stickert, en je hebt een 1.3 Compact.quote:
Als je swirlflaps de motor ingejoekeld zijn ben je de zak, dan rij je alles aan gort. En kapotte turbo is een bekend manco van de e46 320d FL. Vooral die ratel baart zorgen... gebrek aan trekkracht en roken kan de luchtmassameter zijn, maar een ratel kan iets ergers betekenen...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik dacht aan swirlflaps ofzo, veel voorkomend probleem toch @ de Bimmer diesels?
Weet niet of dat de zelfde symptomen heeft..
Of anders zou ik zeggen turbo kaduuk.
Ook bij de E39quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:42 schreef Turquaz52 het volgende:
ahzoewe.. kweet alleen dat die swirlflaps bekende probleem zijn @ de e46 diesel..
Als het goed is wel(lijkt me ook vrij sterk als dat niet zo zou zijn) Ik las het ooit op bmwfan.nl dat iemand iets met de vlinderkleppen zou doen op zijn e39 530d.quote:
Ik vind het nog wel meevallen. Er zijn toch relatief weinig mensen hier met echt oude BMW's als de CSL of 02, enkelen met E21/E23/E24/E28 maar toch grotendeels E46. Dat wil ik echt geen barrel noemen hoor. Wat rij jij dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een oude barrels komen hier voorbij, het had net zo goed een verzameltopic omtrent dit onderwerp kunnen zijn.
Zeker als die oude barrels niet rijdenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:05 schreef Hyperdude het volgende:
Met nieuwe barrels mot je rijden.
Over oude barrels mot je leuteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Nou ja! U rijdt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een oude barrels komen hier voorbij, het had net zo goed een verzameltopic omtrent dit onderwerp kunnen zijn.
Mee eens. Ik kan me voorstellen dat mensen een E36 uit '94 zo langzamerhand een oud barrel vinden, maar een E46 is gewoon een model dat van 98 tot 2005 gemaakt is, niet echt oud dus. Niet iedereen kan immers een nieuwe BMW betalenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen. Er zijn toch relatief weinig mensen hier met echt oude BMW's als de CSL of 02, enkelen met E21/E23/E24/E28 maar toch grotendeels E46. Dat wil ik echt geen barrel noemen hoor. Wat rij jij dan?
hehehehhehehe...quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Precies, zo'n 1-serie 116d kan elke gek met een brutosalaris van 2500 al krijgen.
Elke student (including me) op dit moment ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij zou tekenen voor een 2500 per maand turq![]()
Jij niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij zou tekenen voor een 2500 per maand turq![]()
Ik heb het over startsalaris. Dat is meer dan prima, dat is meer dan de meeste mensen krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zou niet genoegen nemen met een modaal salaris nee, maar als startsalaris is 2500 natuurlijk niet slecht. In principe kan je zo 2500 per maand verdienen met vrij kansloze baantjes (zonder enige vooropleiding) na enkele jaren ervaring. Maar goed, 2500 bruto is ongeveer 1800 netto. Best lastig om een gezin van te onderhouden tegenwoordig.
Dan praten we langs elkaar heenquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik had het niet over startsalaris eigenlijk. Dan vind ik 2500 nog vrij hoog, tenzij je misschien lang gestudeerd hebt en dus al wat ouder bent. Na m'n HBO Accountancy kreeg ik gewoon 1900
De grote 4 zijn ook overschat. Ik krijg hier meer dan bij de grote 4, terwijl ik niet die idiote (bijna verplichte) overuren moet maken (ik ken mensen die bij de 4 werken).quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Bij accountancy (en volgens mij binnen jouw vakgebied ook wel een beetje) staat het bekend dat de startsalarissen niet heel hoog zijn, maar dat je toch redelijk snel kan doorgroeien. Na 10 jaar is het bijv. zeker niet vreemd dat je op het dubbele zit. Nou werkte ik niet bij de "grote 4" daar liggen de salarissen wel wat hoger denk ik.
Ja, permanente educatie. Elke week een hoop tijdschriften en elk jaar meerdere cursussen, maargoed...gelukkig is het interessantquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat heb ik altijd vreemd gevonden, dat mensen hun salaris niet vertellen. Zal inderdaad toch te maken hebben met de Nederlande cultuur ofzo. Bij m'n vader lag vroeger z'n loonstrookje gewoon op tafel dat ik dan weleens zag, maar als je aan andere mensen vroeg wat hun vader verdiende dan wist 9 van de 10 dat niet.Nou ja meestal kan je het wel raden a.d.h.v. huis en auto
Na 5 jaar al verdubbeld? Dat is wel lekker... maar in jouw vakgebied is het nog belangrijker om constant te blijven leren en up-to-date te blijven dus ja makkelijk zal je het niet verdienen, maar zo is het meestal he. Anders was je wel trambestuurder geworden
Ja, zo'n 2500 per maand dus excl. vakantiegeldquote:
E60quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:00 schreef Bowny het volgende:
Ik hoop heel snel, hoewel ik het voor m'n dagelijkse activiteiten niet nodig heb. Ik heb stiekem ook bij andere merken rondgekeken, maar dat voelde serieus als vreemdgaan.....BMW for life!
Zeg, spreek voor jezelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom verdient iedereen hier bovenmodaal, ik had niet zoveel rijke stinkerds verwacht in het BMW topicof verdien je op papier gewoon het minimumloon bowny, zoals de meeste aziaten in de keuken?
En dus ¤ 2.546 bruto per maand, tenzij je nog een (standaard) bonus krijgt. Dan is het nog minder.quote:
Mja, ik heb wel iets smallers, maar merk wel dat de grip in de regen niet ideaal is. Sneller aquaplaning enzo...banden kunnen immers minder afvoeren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja banden bij mij hetzelfde, ik probeer ook nog even de zomer mee door te komen, maar nu met dit weer is het wel gevaarlijk met 2mm en 225/255.
Ja hoeveel auto's had je? je had er 6, staat me bij, maar daar zit nu ook een oude ster bij...quote:
51..quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoeveel auto's had je? je had er 6, staat me bij, maar daar zit nu ook een oude ster bij...
Ik verdien wel wat, maar verdien ook weer niks..quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar je verdient niks zei je netwaar rijd je dan DAILY heen, de sloop?
Ik ben geen belastingontduikende drugshandelaar..quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:27 schreef Barcaconia het volgende:
Is dat een cryptische manier om belastingontduikende drugshandelaar te benoemen?
Of verdien je een hoop en krijg je het alleen niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik verdien wel wat, maar verdien ook weer niks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Nouja ik vat 'm niet dus ik lach niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:05 schreef k_man het volgende:
Geeft niet. Ik denk dat iedereen er heel erg om moest lachen.
Hij zei niet dat je een succesvolle wasquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben geen belastingontduikende drugshandelaar..Dan reed ik wel een dikke 7 serie uit 2011 ipv een gare 3 serie uit 94 waarvan alle onderdelen die hem rijdend houden tussen het jaar 0 en 2010 afkomstig zijn van auto's van A tot Z...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hij zei niet dat je een succesvolle was
Ik heb ook zo'n ding. Handig als de zon erop schijnt, maar verder doe je er niet schokkend veel meequote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb automatische zonnescherm achter in me Benz, zeker weten iets wat ik ooit in de bimmer ga beunen van mij.. dat ding is echt fantastisch
Is grappig bij de stoplichten als er een zo'n petje achter je is om hem omhoog te doen, of als er mooie dames achter je zijn om hem dan omlaag te doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding. Handig als de zon erop schijnt, maar verder doe je er niet schokkend veel mee
Hoezo andersom? Hoe is jou zonnerollo dan achter? De mijne begint van onderen en gaat naar boven ipv. van boven naar onderen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef YoshiBignose het volgende:
andersom neem ik aan?? Ik denk dat zo'n ding bij mijn E46 wel handig is, soms kan ik de navigatie niet lezen door het licht van achter.
Mocht ik zo'n Dynavin Android kopen dan zie ik het nut er wel van ja. Alleen vrees ik dat ik dan regelmatig het schuifdak dicht moet doen om de Dynavin te kunnen lezen, en da's nou net niet de bedoelingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef YoshiBignose het volgende:
andersom neem ik aan?? Ik denk dat zo'n ding bij mijn E46 wel handig is, soms kan ik de navigatie niet lezen door het licht van achter.
Daarbij gebruik ik het ook wel eens jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is grappig bij de stoplichten als er een zo'n petje achter je is om hem omhoog te doen, of als er mooie dames achter je zijn om hem dan omlaag te doenik heb er zo wel plezier mee..
Specs? Kmstand, onderhoud, gem. verbruik e.d.? Misschien ken ik wel iemand die geïnteresseerd is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand opzoek naar een 316i op LPG/LPI? E46..?
Dat is gewoon viezigheid man.. Je moet wat vaker een doekje erlangs halen...quote:Op zondag 17 juli 2011 13:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe komt dit? Lekt er remvloeistof ofzo dat het lak aantast of is het gewoon slecht gespoten?
Het is vooral linksvoor zo erg, maar rechtsvoor zie je ook die streepjes komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiterlijk: 318i heeft trommels achter, 320i heeft achter schijven.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:58 schreef Tompsen het volgende:
Wat is het verschil tussen de 318 en 320? Zit dan in de motor of zijn er uiterlijke verschillen die ik gewoon niet zie?
quote:Op zondag 17 juli 2011 03:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mocht ik zo'n Dynavin Android kopen dan zie ik het nut er wel van ja. Alleen vrees ik dat ik dan regelmatig het schuifdak dicht moet doen om de Dynavin te kunnen lezen, en da's nou net niet de bedoeling.
[..]
Daarbij gebruik ik het ook wel eens ja. Net als de elektrische spiegels
.
En handig als mensen de koplampen te hoog hebben afgesteld, die ondanks mijn dimmende binnenspiegel nog hinderlijk zijn...rollo omhoog en je bent van de irritatie af
[..]
Specs? Kmstand, onderhoud, gem. verbruik e.d.? Misschien ken ik wel iemand die geïnteresseerd is.
Ben je scheel ofzo? Het lak laat los manquote:Op zondag 17 juli 2011 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is gewoon viezigheid man.. Je moet wat vaker een doekje erlangs halen...
Was ik al bang voor. Maar het is vreemd dat het precies langs die strepen zo gaatquote:
318 is een 1.8 / 4 cilinder, 320 is een 2.0 / 6 cilinder. Dit is zo bij de E21 (behalve de 320i die was 4 cilinder), bij de E30, E36 en bij de E46. Tot een bepaald jaar, toen werd de 318 een 2.0 / 4 cilinder en de 320 een 2.2 / 6 cilinder. Bij de E90 zijn het beide 4 cilinders.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:58 schreef Tompsen het volgende:
Wat is het verschil tussen de 318 en 320? Zit dan in de motor of zijn er uiterlijke verschillen die ik gewoon niet zie?
Je nieuwe deur zit geen sensor in maar de kabelboom is daar wel op voorbereid?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Niemand die ff antwoord kan geven..?![]()
Dan maar niet afwerken vandaag, ik wacht wel met terugbouwen van alles tot morgen..
cv werkt wel gewoon, maar het rare is dat ie alleen op slot gaat als ik hem via de bestuurderskant op slot zet, eerst was het dat als je die kant op slot zet dat ze ook gelijk allemaal op slot gingen..quote:
De E90 benzine heeft zoeen sensor erin zitten. Het ding heeft niet eens een normale peilstok.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:10 schreef D. het volgende:
*ff klaagt
Wat een stomme, onduidelijke, oliepeilstok heeft de E36
Wat bedoel je nou want volgens mij staat er twee keer hetzelfde.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
cv werkt wel gewoon, maar het rare is dat ie alleen op slot gaat als ik hem via de bestuurderskant op slot zet, eerst was het dat als je die kant op slot zet dat ze ook gelijk allemaal op slot gingen..
Klote is dat ja. De sensoren gaan ook nog eens vaker kapot dan de onderdelen zelf...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De E90 benzine heeft zoeen sensor erin zitten. Het ding heeft niet eens een normale peilstok.
Nou moet je er dus maar vanuitgaan dat die computer het juiste niveau goed kan uitlezen.
Ik vertrouw zulks voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |