quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:59 schreef Catch22- het volgende:
WAS HET MAAR ZON FEEST EHEHEHEH
garpje
gr gr ketsj
Wat kost zo'n ding nieuw, 2 tientjes?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:09 schreef Tarado het volgende:
Bij mijn auto is rolgordijntje rechtsachter kapot getrokken, weet iemand waar zoiets te koop is van een sloopauto of zo?
Anders moet ik een nieuwe kopen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wat kost zo'n ding nieuw, 2 tientjes?
Ik ben meer van de aardbeien!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Tarado, misschien hebben ze 't bij Offenga?
@ Haarbal, moet jij dan nu niet op 't platteland werken? Het is volgens mij weer aspergepluktijd?![]()
Met een master kan je alsnog prima aardbeien plukken hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben meer van de aardbeien!
Het ironische is dat ik hoger ben opgeleid / meer masters af heb dan de meeste mensen in Nederland
Tuurlijk, kan primaquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Met een master kan je alsnog prima aardbeien plukken hoor
Dan moeten we bij een BMW-meet trouwens wel zorgen voor heel veel Euroshopper bier![]()
[/trolololol-modus]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Ken jij geen goede spuiter / LPG inbouw in Polen?
Nee, maar ik kan het wel vragen aan m'n familie. Ik ga daar ~volgende week toch naartoe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Ken jij geen goede spuiter / LPG inbouw in Polen?
Nog even gecheckt en de prijs is 152euro en dat volgens de prijslijst tot 01/07 want BMW schijnt z'n onderdelen prijzen per 1 juli te hebben verhoogd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wat kost zo'n ding nieuw, 2 tientjes?
Dan mag je wel met m'n 7-serie, als je dan terugkomt met LPG erin en volledig opnieuw gespoten voor een schappelijk aan zloty'squote:Op woensdag 6 juli 2011 13:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het wel vragen aan m'n familie. Ik ga daar ~volgende week toch naartoe.
Bijkomend voordeel: het plaatsje waar ik naartoe ga ligt op ~700km van Groningen.
Haha, en daar doe je mij een plezier mee?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dan mag je wel met m'n 7-serie, als je dan terugkomt met LPG erin en volledig opnieuw gespoten voor een schappelijk aan zloty's
Pfff ik zie niet in hoe ik nou weer onvriendelijk deed maar het zal wel. Ik ben ook halve indo trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik weet dat we van jou niet teveel mogen verwachten, maar een beetje vriendelijker mag ook wel.
Ik was eerstquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het wel vragen aan m'n familie. Ik ga daar ~volgende week toch naartoe.
Bijkomend voordeel: het plaatsje waar ik naartoe ga ligt op ~700km van Groningen.
Ik vind de kleur geweldig. Is overigens helemaal retro want zie steeds meer nieuwe modellen ook in bruin. Maar dan niet precies jouw bruin, lekker individualistisch tochquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh 1100 voor hele auto spuiten vind ik nog best meevallen. Ik weet niet of het veel verschil maakt tussen een E36 of een E23?Maja eigenlijk is het een beetje overdreven want de lak is nog best oke maar poepbruin is niet de mooiste kleur en meegespoten bumpers staat zoveel beter.
Huh, heb ik die foto gemist of wat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef YoshiBignose het volgende:
En wat maakt dat verder uit? Volgens mij kwam er ooit al een foto van hem langs, daar zag je het al duidelijk
Ik heb nooit (duidelijke) foto's van mij gepost met een E30, voorzover ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh ik weet ook niet meer, maar kon me herinneren dat ik ooit een foto van jou zag met een E30. Misschien was dat niet op Fok, maar ik dacht meteen aan een oostblokker
Nou, nu maak je ons nieuwsgierig. Why?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Turq die weer meldt..![]()
Voorlopig geen updates meer aan de bummer btw
Geen tijd. Nu iig..quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, nu maak je ons nieuwsgierig. Why?
rip deal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |