quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:59 schreef Catch22- het volgende:
WAS HET MAAR ZON FEEST EHEHEHEH
garpje
gr gr ketsj
Wat kost zo'n ding nieuw, 2 tientjes?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:09 schreef Tarado het volgende:
Bij mijn auto is rolgordijntje rechtsachter kapot getrokken, weet iemand waar zoiets te koop is van een sloopauto of zo?
Anders moet ik een nieuwe kopen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wat kost zo'n ding nieuw, 2 tientjes?
Ik ben meer van de aardbeien!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Tarado, misschien hebben ze 't bij Offenga?
@ Haarbal, moet jij dan nu niet op 't platteland werken? Het is volgens mij weer aspergepluktijd?![]()
Met een master kan je alsnog prima aardbeien plukken hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben meer van de aardbeien!
Het ironische is dat ik hoger ben opgeleid / meer masters af heb dan de meeste mensen in Nederland
Tuurlijk, kan primaquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Met een master kan je alsnog prima aardbeien plukken hoor
Dan moeten we bij een BMW-meet trouwens wel zorgen voor heel veel Euroshopper bier![]()
[/trolololol-modus]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Ken jij geen goede spuiter / LPG inbouw in Polen?
Nee, maar ik kan het wel vragen aan m'n familie. Ik ga daar ~volgende week toch naartoe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Ken jij geen goede spuiter / LPG inbouw in Polen?
Nog even gecheckt en de prijs is 152euro en dat volgens de prijslijst tot 01/07 want BMW schijnt z'n onderdelen prijzen per 1 juli te hebben verhoogd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Wat kost zo'n ding nieuw, 2 tientjes?
Dan mag je wel met m'n 7-serie, als je dan terugkomt met LPG erin en volledig opnieuw gespoten voor een schappelijk aan zloty'squote:Op woensdag 6 juli 2011 13:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het wel vragen aan m'n familie. Ik ga daar ~volgende week toch naartoe.
Bijkomend voordeel: het plaatsje waar ik naartoe ga ligt op ~700km van Groningen.
Haha, en daar doe je mij een plezier mee?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dan mag je wel met m'n 7-serie, als je dan terugkomt met LPG erin en volledig opnieuw gespoten voor een schappelijk aan zloty's
Pfff ik zie niet in hoe ik nou weer onvriendelijk deed maar het zal wel. Ik ben ook halve indo trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik weet dat we van jou niet teveel mogen verwachten, maar een beetje vriendelijker mag ook wel.
Ik was eerstquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het wel vragen aan m'n familie. Ik ga daar ~volgende week toch naartoe.
Bijkomend voordeel: het plaatsje waar ik naartoe ga ligt op ~700km van Groningen.
Ik vind de kleur geweldig. Is overigens helemaal retro want zie steeds meer nieuwe modellen ook in bruin. Maar dan niet precies jouw bruin, lekker individualistisch tochquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh 1100 voor hele auto spuiten vind ik nog best meevallen. Ik weet niet of het veel verschil maakt tussen een E36 of een E23?Maja eigenlijk is het een beetje overdreven want de lak is nog best oke maar poepbruin is niet de mooiste kleur en meegespoten bumpers staat zoveel beter.
Huh, heb ik die foto gemist of wat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef YoshiBignose het volgende:
En wat maakt dat verder uit? Volgens mij kwam er ooit al een foto van hem langs, daar zag je het al duidelijk
Ik heb nooit (duidelijke) foto's van mij gepost met een E30, voorzover ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh ik weet ook niet meer, maar kon me herinneren dat ik ooit een foto van jou zag met een E30. Misschien was dat niet op Fok, maar ik dacht meteen aan een oostblokker
Nou, nu maak je ons nieuwsgierig. Why?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Turq die weer meldt..![]()
Voorlopig geen updates meer aan de bummer btw
Geen tijd. Nu iig..quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, nu maak je ons nieuwsgierig. Why?
rip deal?quote:
als je dat kan moet je nodig eea gaan afstellen want dan kan er nooit echt veel op je ruit terechtkomen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat doe ik ook soms, zeg ik tegen mijn broertje van check eens in je spiegel na de auto achter je..
Endan de ruitensproeier aan, 5-10 sec later de achterligger..![]()
Ik ben er altijd blij mee. Dank aan jou en je mattiesquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat doe ik ook soms, zeg ik tegen mijn broertje van check eens in je spiegel na de auto achter je..
Endan de ruitensproeier aan, 5-10 sec later de achterligger..![]()
Juist. Gewoon gratis ruitenwisservloeistofquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je dat kan moet je nodig eea gaan afstellen want dan kan er nooit echt veel op je ruit terechtkomen.
En wat is de lol daarvan? Die anders wist zijn ramen even en het is klaar
Het is gewoon kut als dit gebeurt op een 3 baans weg wanneer je net in een flauwe bocht zit terwijl je inhaalt en ingehaald wordt. Voor hetzelfde geldt voegt er iemand even voor je in waardoor je net door het wissen de auto niet ziet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je dat kan moet je nodig eea gaan afstellen want dan kan er nooit echt veel op je ruit terechtkomen.
En wat is de lol daarvan? Die anders wist zijn ramen even en het is klaar
als ik dit soort dingen lees word ik gewoon bang man.... door die paar spetters een hele auto missenquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:19 schreef Gokhan03 het volgende:
Voor hetzelfde geldt voegt er iemand even voor je in waardoor je net door het wissen de auto niet ziet.
? Er komt een klein straaltje uit...niet een waterval. En verder zijn je wissers een paar cm dik, geen boomstammen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:19 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het is gewoon kut als dit gebeurt op een 3 baans weg wanneer je net in een flauwe bocht zit terwijl je inhaalt en ingehaald wordt. Voor hetzelfde geldt voegt er iemand even voor je in waardoor je net door het wissen de auto niet ziet.
Regen komt niet onverwachtquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:24 schreef rival het volgende:
[..]
als ik dit soort dingen lees word ik gewoon bang man.... door die paar spetters een hele auto missen
hoe gaat dat dan in de regen
Er zijn zelfs speciaal BMW-stroken voor aangelegd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Is toch zoo..
BMW = Overige verkeer aan de kant
Wat heeft dit met mijn rijgedrag te maken?quote:
Ik denk dat hij ook een drup van de ruitensproeiers van z'n voorganger op z'n ruit kreegquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mijn rijgedrag te maken?
Hij schept daar wel een een persoon op 0:15 als je goed kijkt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook een drup van de ruitensproeiers van z'n voorganger op z'n ruit kreeg![]()
![]()
Ja, das de presentator: Ruben Nicolaiquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:40 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Hij schept daar wel een een persoon op 0:15 als je goed kijkt.
Niks, Yoshi zegt gewoon dat je een hysterische nicht bentquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mijn rijgedrag te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M.b.t. je tellerunit-probleem, bij een e28 wil het nog wel eens zijn dat de batterijen doorlekken, maar dan doet je halve unit het niet meer (snelheid, verbruik, temperatuur en SI). Als alles uitvalt zou ik toch maar gaan kijken naar sluiting, of een zekering die is gesprongen/niet goed meer is.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Niks, Yoshi zegt gewoon dat je een hysterische nicht bentHmm daarvoor moet de unit eruit neem ik aan? Kan dit komen door vocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M.b.t. je tellerunit-probleem, bij een e28 wil het nog wel eens zijn dat de batterijen doorlekken, maar dan doet je halve unit het niet meer (snelheid, verbruik, temperatuur en SI). Als alles uitvalt zou ik toch maar gaan kijken naar sluiting, of een zekering die is gesprongen/niet goed meer is.
Als er een nieuwe unit in moet dan komt er meteen een m3 unit in als dat ook past in een compact (A)
Als het de batterijen zijn wel ja. Maar ik weet niet hoe de teller van een e36 in elkaar zit. Het lekken van de batterijen heeft niks met vocht te maken, eerder met ouderdom.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Hmm daarvoor moet de unit eruit neem ik aan? Kan dit komen door vocht?
Als er een nieuwe unit in moet dan komt er meteen een m3 unit in als dat ook past in een compact (A)
Ga ik controleren. Mijn E36 komt ook uit 1999 dus lijkt het me vreemd dat het door de ouderdom komt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Als het de batterijen zijn wel ja. Maar ik weet niet hoe de teller van een e36 in elkaar zit. Het lekken van de batterijen heeft niks met vocht te maken, eerder met ouderdom.
Maar als ik jou was zou ik eerst de zekeringen controleren voordat je de tellerbak eruit gaat slopen. Ik heb zelf ook eens gehad dat opeens al m'n tellers uitvielen, dit bleek toen te liggen aan een gare/ half weggesmolten zekering, na het vervangen werkte alles weer naar behoren.
Wtf, zou het ze niet eens gunnen voor zo'n belachelijke prijs.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef Kenju het volgende:
Net even gevraagd wat een softwareupdate van mijn radio kost, zodat ik de AUX ingang die er al zit, kan gebruiken: 200 Euro ex btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |