welk programma?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:31 schreef Etsu het volgende:
Ik ben al ene uur bezig met rtlgemist, maarja.
Ik ken meerdere jongens die het kijken hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maakt geen verschil in dat je echt een wijf bent
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken meerdere jongens die het kijken hoor.
Alle soaps VIND IK stom.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
En het is leuk.
GTST is stom daarentegen. Net als B&B
Goed he dat ik daaraan dacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht. Aangezien 'vind ik' erbij staat.
Hmm Martijntje toch..quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:39 schreef Flitskikker het volgende:
Mijn pc maakt teveel lawaai en dus kan m'n moeder niet slapen.
Dus moet ik op een tantortrage laptop
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:41 schreef Etsu het volgende:
Ik ben geen Limburger (gelukkig).Of een Brabander. Of wat het ook moge zijn.
Bij deze de verwachtte hap-reactie van mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:41 schreef Etsu het volgende:
Ik ben geen Limburger (gelukkig).Of een Brabander. Of wat het ook moge zijn.
Ik wist dat je zat te lurken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bij deze de verwachtte hap-reactie van mij.
Fijne indruk heb je dan opgebouwd als je zo'n reactie krijgtquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:43 schreef Keauning het volgende:
net diploma uitreiking gehad
ik heb als enigste 2x applaus gehad
mijn mentor hield te lang verhaal over mij
zegt die op het einde niet te veel drugs en alcohol gebruiken___________________!
Ben je d'r klaar voor jongequote:
JONGE KIJK IK BEN NIE DE ENIGE DIE DAT ZEGT JIJ KEAUNING DIT DATquote:Op woensdag 6 juli 2011 03:05 schreef Keauning het volgende:
Morgen tas pakken, nog ff rijlesje, aanrijden.
Doe dat maar niet tijdens je rijlesquote:Op woensdag 6 juli 2011 03:05 schreef Keauning het volgende:
Morgen tas pakken, nog ff rijlesje, aanrijden.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JONGE KIJK IK BEN NIE DE ENIGE DIE DAT ZEGT JIJ KEAUNING DIT DAT
wrm dacht je dat danquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wauw ik heb al drie dagen achter elkaar jurkjes aan, nooit gedacht dat ik ooit jurkjes zou kopen
Tweede.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welk bericht heb je gequoted? Eerste of tweede?
Ja, maar kan niet twee dezelfde reacties plaatsen. Heb je snel gezien trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha die tweede had eerst 2 puntjes.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik liep net naar benenden om iets te pakken, wist halverwege de trap al niet meer wat
Ik ben een schone deerne.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft een van jullie een groene John Deere?
Ontzettend schoon.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben een schone deerne. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Half 10 meen ik. Kuttijd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja was allemaal vet uur.Hoe laat vlieg je?
Bijna op je bek gaan door een beetje regenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:39 schreef Etsu het volgende:
Ik ging bijna op m'n bek
Waarom regent het Godsnaam in juli
Het was glad beneden, dus stfu.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bijna op je bek gaan door een beetje regen
Ja, of jij hebt gewoon een hele beperkte motoriek.quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, of jij hebt gewoon een hele beperkte motoriek.
Ik zei toch: druk maken dat je een 3 of lager haalt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:57 schreef vandermar het volgende:
Hoera, nu officieel geslaagd.
Een 7 op het pws
Doen ze als het goed is bij iedereen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:02 schreef vandermar het volgende:
Danku,
Ging nergens over, ze ging het hele pws een beetje met mij doornemen en dat was het.
Precies.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doen ze als het goed is bij iedereen.
Ik zat er ook een beetje slaperig bij toen ze het gingen doornemen en knikte af en toe maar bevestigend, zal allemaal wel.
Gewoon hem pijpen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, gewoon een hele strenge leraar die het veel te serieus nam.
Als het een vrouw was, was het dan wel een goed plan geweest?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, gewoon een slecht plan.
Een vrouw pijpen, lijkt me van niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het een vrouw was, was het dan wel een goed plan geweest?
Nooit van rubberen piemel gehoord? Zit vast met een touwtje beneden jeweet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een vrouw pijpen, lijkt me van niet.
Gewoon een slecht plan dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit van rubberen piemel gehoord? Zit vast met een touwtje beneden jeweet.
O, jammer. Ik zou het zo doen. Maar gelukkig was dat niet nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon een slecht plan dus.
Jij bent dan ook gewoon een hele vreemde jongeman.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
O, jammer. Ik zou het zo doen. Maar gelukkig was dat niet nodig.
Waarom? Beargumenteer uw mening.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een hele vreemde jongeman.
Dat is geen mening, dat is een feit.quote:
Vind ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is geen mening, dat is een feit.
Daarom is het belangrijk om niet nog dikker te worden.quote:
I'll switch to English the rest of this day, to prove my brilliance.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
I'll switch to English the rest of this day, to prove my brilliance.
Thanks broquote:
Langzaam nemen we een afscheid.quote:
Niet zo stoer doen nu hè.quote:
Kan altijd beter natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik verveel me dood... Voor de rest gaat het wel goed. Met jou?
Ah, oké.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al min of meer de hele dag een 'sommige mensen'-gedachte.
Komt overeen met het beeld wat ik van u heb jongeman.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef vandermar het volgende:
Iemand die morgen voor mij wil werken? Het is kut werk, bestelling brengen bij mensen die totaal geen waardering kennen en alleen maar lopen te jammeren.
Sorry.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al min of meer de hele dag een 'sommige mensen'-gedachte.
Ik werk er al 4 jaar bijna maar ik haat dit zo verschrikkelijk, jankende klanten echt gadverdamme. Ik ben blij wanneer ik een leuk baantje heb.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Komt overeen met het beeld wat ik van u heb jongeman.
Dan zoek je er eentje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik werk er al 4 jaar bijna maar ik haat dit zo verschrikkelijk, jankende klanten echt gadverdamme. Ik ben blij wanneer ik een leuk baantje heb.
Ben ik ook mee bezigquote:
Dit is wel een beetje 'hippie'...quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké.Gelukkig is het wel met 'sommige'. Denk maar aan 'de rest van de mensen
'. Misschien helpt dat.
KB is mijn tweede account.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je klinkt als KB. Zij noemde mij hippie.
... Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beatles is dan jouw derde account. Dus toch.. Je houdt van The Beatles..
Gefeliciteerd, u wint het ventje rechtsonder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u wint het ventje rechtsonder.
[ afbeelding ]Wat een hottie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vrouwen hebben vaak last van stemmingsverschillen, KB dus ook, dus haar favoriet is nu Ringo.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een hottie.
En vrouwen hebben vaak last van stemmingsverschillen, KB dus ook, dus haar favoriet is nu Ringo.
Jordy heeft een slechte invloed op ons.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef Ezell het volgende:
Door Jordy heb ik de afgelopen week een liedje dertig keer beluisterd.
Welk?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef Ezell het volgende:
Door Jordy heb ik de afgelopen week een liedje dertig keer beluisterd.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef vandermar het volgende:
Heroes![]()
Glee is dan wel weer die shit, geniale humor en
[ afbeelding ]
Inderdaad. Iets klopt hier niet. Wij zouden hem moeten beïnvloeden met onze goedheid...quote:
'You Don't Know Me' van Apparat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
Omgekeerde wereld dit dat allleeeees.JijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KBquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gegeten bij bijlesmeneer + familie, patat met slibtong enzobohh. Bijles gehad tot 9 uur. En toen film gekeken daar. En toen naar huis gereden met het verkeerde licht aan.
Dat was mijn avond.
Etsuquote:
Nee sorry.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
KB, jouw favoriet is Ringo toch? ZEG JA. TOE MAAR.
quote:
Pics.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:43 schreef yosander het volgende:
Hoi hoi maar even douchen en scheren dit dat.
Haar favorieten waren altijd al die twee 'suckers'.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]JIJ
![]()
![]()
Ezell, KB heeft weer last van stemmingsverschillen. NET WAS HET NOG RINGO en nu weer die twee suckers.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHA JULLIE ZIJN ECHT NEP-BEATLES FANS.
HOE DURVEN JULLIE IN HEMELSNAAM DE OPRICHTER VAN DE BAND SUCKER TE NOEMEN?! EN DE TWEEDE BELANGRIJKE PERSOON VAN DE BAND OOK?
STERVEN MOETEN JULLIE.
SUKKELS.
Van het douchen of van 't scheren?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHA JULLIE ZIJN ECHT NEP-BEATLES FANS.
HOE DURVEN JULLIE IN HEMELSNAAM DE OPRICHTER VAN DE BAND SUCKER TE NOEMEN?! EN DE TWEEDE BELANGRIJKE PERSOON VAN DE BAND OOK?
STERVEN MOETEN JULLIE.
SUKKELS.
Zijn we nog wel bff's?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lach maar, zegt meer wat over jou en hoe echt je fan bent.
Echte fans hebben geen favorieten maar hebben alle Beatles in hun hart gesloten, zonder een voor te trekken. Net zoals ik.
homoquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lach maar, zegt meer wat over jou en hoe echt je fan bent.
Echte fans hebben geen favorieten maar hebben alle Beatles in hun hart gesloten, zonder een voor te trekken. Net zoals ik.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vanaf nu heb jij geen recht van spreken meer.
En waarom niet, omdat ik geen zin heb in een over de top geprezen kak bandquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vanaf nu heb jij geen recht van spreken meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |