Langzaam nemen we een afscheid.quote:
Niet zo stoer doen nu hč.quote:
Kan altijd beter natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik verveel me dood... Voor de rest gaat het wel goed. Met jou?
Ah, oké.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al min of meer de hele dag een 'sommige mensen'-gedachte.
Komt overeen met het beeld wat ik van u heb jongeman.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef vandermar het volgende:
Iemand die morgen voor mij wil werken? Het is kut werk, bestelling brengen bij mensen die totaal geen waardering kennen en alleen maar lopen te jammeren.
Sorry.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al min of meer de hele dag een 'sommige mensen'-gedachte.
Ik werk er al 4 jaar bijna maar ik haat dit zo verschrikkelijk, jankende klanten echt gadverdamme. Ik ben blij wanneer ik een leuk baantje heb.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Komt overeen met het beeld wat ik van u heb jongeman.
Dan zoek je er eentje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik werk er al 4 jaar bijna maar ik haat dit zo verschrikkelijk, jankende klanten echt gadverdamme. Ik ben blij wanneer ik een leuk baantje heb.
Ben ik ook mee bezigquote:
Dit is wel een beetje 'hippie'...quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké.Gelukkig is het wel met 'sommige'. Denk maar aan 'de rest van de mensen
'. Misschien helpt dat.
KB is mijn tweede account.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je klinkt als KB. Zij noemde mij hippie.
... Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beatles is dan jouw derde account. Dus toch.. Je houdt van The Beatles..
Gefeliciteerd, u wint het ventje rechtsonder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u wint het ventje rechtsonder.
[ afbeelding ]Wat een hottie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vrouwen hebben vaak last van stemmingsverschillen, KB dus ook, dus haar favoriet is nu Ringo.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een hottie.
En vrouwen hebben vaak last van stemmingsverschillen, KB dus ook, dus haar favoriet is nu Ringo.
Jordy heeft een slechte invloed op ons.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef Ezell het volgende:
Door Jordy heb ik de afgelopen week een liedje dertig keer beluisterd.
Welk?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef Ezell het volgende:
Door Jordy heb ik de afgelopen week een liedje dertig keer beluisterd.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef vandermar het volgende:
Heroes![]()
Glee is dan wel weer die shit, geniale humor en
[ afbeelding ]
Inderdaad. Iets klopt hier niet. Wij zouden hem moeten beļnvloeden met onze goedheid...quote:
'You Don't Know Me' van Apparat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
Omgekeerde wereld dit dat allleeeees.JijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KBquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gegeten bij bijlesmeneer + familie, patat met slibtong enzobohh. Bijles gehad tot 9 uur. En toen film gekeken daar. En toen naar huis gereden met het verkeerde licht aan.
Dat was mijn avond.
Etsuquote:
Nee sorry.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
KB, jouw favoriet is Ringo toch? ZEG JA. TOE MAAR.
quote:
Pics.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:43 schreef yosander het volgende:
Hoi hoi maar even douchen en scheren dit dat.
Haar favorieten waren altijd al die twee 'suckers'.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]JIJ
![]()
![]()
Ezell, KB heeft weer last van stemmingsverschillen. NET WAS HET NOG RINGO en nu weer die twee suckers.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHA JULLIE ZIJN ECHT NEP-BEATLES FANS.
HOE DURVEN JULLIE IN HEMELSNAAM DE OPRICHTER VAN DE BAND SUCKER TE NOEMEN?! EN DE TWEEDE BELANGRIJKE PERSOON VAN DE BAND OOK?
STERVEN MOETEN JULLIE.
SUKKELS.
Van het douchen of van 't scheren?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHA JULLIE ZIJN ECHT NEP-BEATLES FANS.
HOE DURVEN JULLIE IN HEMELSNAAM DE OPRICHTER VAN DE BAND SUCKER TE NOEMEN?! EN DE TWEEDE BELANGRIJKE PERSOON VAN DE BAND OOK?
STERVEN MOETEN JULLIE.
SUKKELS.
Zijn we nog wel bff's?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lach maar, zegt meer wat over jou en hoe echt je fan bent.
Echte fans hebben geen favorieten maar hebben alle Beatles in hun hart gesloten, zonder een voor te trekken. Net zoals ik.
homoquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lach maar, zegt meer wat over jou en hoe echt je fan bent.
Echte fans hebben geen favorieten maar hebben alle Beatles in hun hart gesloten, zonder een voor te trekken. Net zoals ik.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vanaf nu heb jij geen recht van spreken meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |