Doen ze als het goed is bij iedereen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:02 schreef vandermar het volgende:
Danku,
Ging nergens over, ze ging het hele pws een beetje met mij doornemen en dat was het.
Precies.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doen ze als het goed is bij iedereen.
Ik zat er ook een beetje slaperig bij toen ze het gingen doornemen en knikte af en toe maar bevestigend, zal allemaal wel.
Gewoon hem pijpen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, gewoon een hele strenge leraar die het veel te serieus nam.
Als het een vrouw was, was het dan wel een goed plan geweest?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, gewoon een slecht plan.
Een vrouw pijpen, lijkt me van niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het een vrouw was, was het dan wel een goed plan geweest?
Nooit van rubberen piemel gehoord? Zit vast met een touwtje beneden jeweet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een vrouw pijpen, lijkt me van niet.
Gewoon een slecht plan dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit van rubberen piemel gehoord? Zit vast met een touwtje beneden jeweet.
O, jammer. Ik zou het zo doen. Maar gelukkig was dat niet nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon een slecht plan dus.
Jij bent dan ook gewoon een hele vreemde jongeman.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
O, jammer. Ik zou het zo doen. Maar gelukkig was dat niet nodig.
Waarom? Beargumenteer uw mening.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een hele vreemde jongeman.
Dat is geen mening, dat is een feit.quote:
Vind ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is geen mening, dat is een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |