Gluiperd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit gewoon braaf achter mijn PC
Maar ik ga zo roken op het balkon en dan kijk ik wel stiekem mee op de telefoon
Ik had dat ook in m'n achterhoofd dat ik het niet eens zo erg zou vinden om te blijven zitten vanwege de meisjes in V4, die zijn een stuk beter dan die ik nu in de klas heb.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik had twee 4'en en een vijf. Als ik een 7 had gehaald stond ik ook een 4 en twee vijfen ..
Maarja, die chimeids die nu in de 4de zitten zijn best te doen
Alleen die filosofische stierenpoep tussen door met z'n films, haha dat slaat dus écht nergens opquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
John.
Die heeft ook toffe muziek ja.
Leg eens uit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier is een ernstige vorm van miscommunicatie opgetreden.
Ik ben blij dat ik niet bij jou in de buurt ben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Pfff, ik heb witte bonen in tomatensaus gegeten
Had ik beter niet kunnen doen
Doei.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef ainoo het volgende:
ik ga weer eignelijk doei nap0 en de rest <3345
Slaap lekker alvast enzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef ainoo het volgende:
Er is allerlei nieuw materiaal op Youtube te vinden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
John.
Die heeft ook toffe muziek ja.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef ainoo het volgende:
Ja inderdaad, die ik nu in mijn klas heb zitten hadden allemaal vriendjes van 19-20 en waren meestal ook lelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had dat ook in m'n achterhoofd dat ik het niet eens zo erg zou vinden om te blijven zitten vanwege de meisjes in V4, die zijn een stuk beter dan die ik nu in de klas heb.lelijke trollen. En een paar vrienden van me zijn vorig jaar al blijven zitten, dus zou ik dan bij hun in de klas komen.
En zusters.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga even een shaggie roken op het balkon. tot zo broeders!
Ik had in vorig topic David Ryan Harris aangeraden aan Omdatappel, daar kwam ze net pas op terug. Dus het ging niet over Ludo Sanders oid.quote:
Gelijk heb je, anders moet je in de komende jaren teveel doen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:14 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die ik nu in mijn klas heb zitten hadden allemaal vriendjes van 19-20 en waren meestal ook lelijk.
En er zijn inderdaad een aantal vrienden waarbij ik nu weer in de klas kom. En ik mag alle SE's overdoen. Ik denk dat ik meer kans maak om examen te halen op deze manier dan met de huidige SE cijfers over te gaan en op het CSE heel hoog moeten halen.
Ooooooooh.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had in vorig topic David Ryan Harris aangeraden aan Omdatappel, daar kwam ze net pas op terug. Dus het ging niet over Ludo Sanders oid.
Gefeliciteerd! Wat ga je nu doen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gelijk heb je, anders moet je in de komende jaren teveel doen!
gelukkig ben ik geslaaaaagd
Lijkt wel veel op mijn situatie, ook dat van die vriendjes van 19-20.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:14 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die ik nu in mijn klas heb zitten hadden allemaal vriendjes van 19-20 en waren meestal ook lelijk.
En er zijn inderdaad een aantal vrienden waarbij ik nu weer in de klas kom. En ik mag alle SE's overdoen. Ik denk dat ik meer kans maak om examen te halen op deze manier dan met de huidige SE cijfers over te gaan en op het CSE heel hoog moeten halen.
Awh, pesten ze je?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan die hele turkengroep in klb.
Ik heb het gehoord ja. Even opzoeken als ik ooit mijn laptop aan doe. Mobiel is dat zo onhandig, vind ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is allerlei nieuw materiaal op Youtube te vinden.
maak er een topique over in klbquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
Wat, wat, wat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
ik heb mijn p niet en ik haal mijn 45 punten nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben nog niet afgestudeerd!
Als we toch allemaal jolig om ons eigen falen aan het doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |