Ja, we waren aan het discusseren over porsche, en wat voor een bolletje dat wel niet is.quote:
Monkyyy wat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer in mijn mailbox...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, thx weer wat geleerd.quote:
Tuurlijk een 7 jarige die even een wikipedia site oprakeltquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, we waren aan het discusseren over porsche, en wat voor een bolletje dat wel niet is.
Het is niet eens mijn topic, dus.quote:
Dat is porsche over een paar jaar, maar dan wat minder slim en dronken.quote:
mijn user name is nd-73 leugenaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:
Your musical compatibility with Omdatappel is MEDIUM
Music you have in common includes deadmau5, Bruno Mars, Far East Movement, David Guetta and Keane
Your musical compatibility with Napoleonfour is VERY LOW
Music you have in common includes Datsik, Kanye West and Calvin Harris.
Your musical compatibility with JApieman is LOW
Music you have in common includes deadmau5, Datsik, Swedish House Mafia and Keane.
Ik heb een rare muziek smaak.
Aangepast tok, zodat mensen weten wie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn user name is nd-73 leugenaar.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hard hard, ik in een sig.
Je bazigheid stijgt met de secondes.
Wat bedoel je, ik begrijp er niets van?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar wat wou je nou doen uiteindelijk? Stuur pics via DM.
super goed dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:04 schreef ainoo het volgende:
[..]
jij weet deze
maar het is een momentopname
Waar je nu mee bezig bent?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat bedoel je, ik begrijp er niets van?
Wadan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:04 schreef napoleonfour het volgende:
wat lult die waterreus trouwens slap aightie.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:04 schreef Boterbartje het volgende:
Het is wel rustig vandaag, gister ging het super hard zodat je niet eens kon plassen!
Die link klopt niet ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |