Ik heb er veel live setjes van Hardcore/Hardstyle/Trance feesten tussen zitten enzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef sciter het volgende:
[..]
Haha, ik download al jaren maar ik zit nog maar op de 50gb
msnquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Teveel tegelijk.
Site, Fok!, muziek, msn
Ik ben een man, ik kan niet multitasken.
Of je wil het me gewoon niet laten zienquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Teveel tegelijk.
Site, Fok!, muziek, msn
Ik ben een man, ik kan niet multitasken.
Ik moest ff nadenken over wat je het had.quote:
Achja, leventje loopt niet weg. Wat voor school doe je?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef ainoo het volgende:
[..]
gefeliciteerd ! ik ben over naar het 2e jaar (ook al had ik al geslaagd kunnen zijn MAARJA zo is de leventje)
Wiskunde.. ik moest een 7 halen. Ik heb een 6.7quote:
Maar wat wil je zien dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Of je wil het me gewoon niet laten zien![]()
Over een labiel hertje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest ff nadenken over wat je het had.
320kb/s tikt aardig aan dan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb er veel live setjes van Hardcore/Hardstyle/Trance feesten tussen zitten enzoDie zijn al gauw 60 minuten per stuk
Zo goed ken ik hem niet, enkel van stem.quote:
Zonder dat stiekem. Ben ik nu stom?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef Schooiboy het volgende:
mensen die nu op bed liggen en ,stiekem,met hun mobieltje zit te FOK!ken
graphic design MAquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Achja, leventje loopt niet weg. Wat voor school doe je?
Ah, jammer maarja, een jaar extra met al je vrienden is opzich ook niet heel erg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Wiskunde.. ik moest een 7 halen. Ik heb een 6.7
Gelukkig blijven bijna al mijn vrienden ook zitten.
Ik droom weg bij jouw stem, natuurlijk. Fantasieën ten top.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest ff nadenken over wat je het had.
Ik zit gewoon braaf achter mijn PCquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zonder dat stiekem. Ben ik nu stom?
nee ik ben even goed bezigquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zonder dat stiekem. Ben ik nu stom?
En dan durf je die naam als username te gebruiken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo goed ken ik hem niet, enkel van stem.
Hij deed tours met John Mayer.quote:
Wat je aan het scripten bent.quote:
Ik had twee 4'en en een vijf. Als ik een 7 had gehaald stond ik ook een 4 en twee vijfen ..quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, jammer maarja, een jaar extra met al je vrienden is opzich ook niet heel erg.Hoeveel onvoldoendes stond je?
Ik stond twee 5en en een 4 en een 5,96 gemiddeld dus ben op het randje over.
wie? john mayer en ik schrik wakker hahaquote:
Hier is een ernstige vorm van miscommunicatie opgetreden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En dan durf je die naam als username te gebruiken?
Schande.
De zorgen om het wel of niet overgaan ... doet me denken aan vroeger.
Ik voel me nu oud.
NOgalquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wie? john mayer en ik schrik wakker haha
Any given thursday![]()
Where the light is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |