ja gewoon, rare dingen zeggen.quote:
Haha, ik download al jaren maar ik zit nog maar op de 50gbquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb dankzij OnzinRadio toendertijd als een malle zitten downloaden.
Gefeliciteerd! Ik nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben over naar V6 dus opzich wel prima.
gefeliciteerd ! ik ben over naar het 2e jaar (ook al had ik al geslaagd kunnen zijn MAARJA zo is de leventje)quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben over naar V6 dus opzich wel prima.
Ik heb er veel live setjes van Hardcore/Hardstyle/Trance feesten tussen zitten enzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef sciter het volgende:
[..]
Haha, ik download al jaren maar ik zit nog maar op de 50gb
msnquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Teveel tegelijk.
Site, Fok!, muziek, msn
Ik ben een man, ik kan niet multitasken.
Of je wil het me gewoon niet laten zienquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Teveel tegelijk.
Site, Fok!, muziek, msn
Ik ben een man, ik kan niet multitasken.
Ik moest ff nadenken over wat je het had.quote:
Achja, leventje loopt niet weg. Wat voor school doe je?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef ainoo het volgende:
[..]
gefeliciteerd ! ik ben over naar het 2e jaar (ook al had ik al geslaagd kunnen zijn MAARJA zo is de leventje)
Wiskunde.. ik moest een 7 halen. Ik heb een 6.7quote:
Maar wat wil je zien dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Of je wil het me gewoon niet laten zien![]()
Over een labiel hertje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest ff nadenken over wat je het had.
320kb/s tikt aardig aan dan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb er veel live setjes van Hardcore/Hardstyle/Trance feesten tussen zitten enzoDie zijn al gauw 60 minuten per stuk
Zo goed ken ik hem niet, enkel van stem.quote:
Zonder dat stiekem. Ben ik nu stom?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef Schooiboy het volgende:
mensen die nu op bed liggen en ,stiekem,met hun mobieltje zit te FOK!ken
graphic design MAquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Achja, leventje loopt niet weg. Wat voor school doe je?
Ah, jammer maarja, een jaar extra met al je vrienden is opzich ook niet heel erg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Wiskunde.. ik moest een 7 halen. Ik heb een 6.7
Gelukkig blijven bijna al mijn vrienden ook zitten.
Ik droom weg bij jouw stem, natuurlijk. Fantasieën ten top.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest ff nadenken over wat je het had.
Ik zit gewoon braaf achter mijn PCquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zonder dat stiekem. Ben ik nu stom?
nee ik ben even goed bezigquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zonder dat stiekem. Ben ik nu stom?
En dan durf je die naam als username te gebruiken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo goed ken ik hem niet, enkel van stem.
Hij deed tours met John Mayer.quote:
Wat je aan het scripten bent.quote:
Ik had twee 4'en en een vijf. Als ik een 7 had gehaald stond ik ook een 4 en twee vijfen ..quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, jammer maarja, een jaar extra met al je vrienden is opzich ook niet heel erg.Hoeveel onvoldoendes stond je?
Ik stond twee 5en en een 4 en een 5,96 gemiddeld dus ben op het randje over.
wie? john mayer en ik schrik wakker hahaquote:
Hier is een ernstige vorm van miscommunicatie opgetreden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En dan durf je die naam als username te gebruiken?
Schande.
De zorgen om het wel of niet overgaan ... doet me denken aan vroeger.
Ik voel me nu oud.
NOgalquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wie? john mayer en ik schrik wakker haha
Any given thursday![]()
Where the light is![]()
![]()
Gluiperd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit gewoon braaf achter mijn PC
Maar ik ga zo roken op het balkon en dan kijk ik wel stiekem mee op de telefoon
Ik had dat ook in m'n achterhoofd dat ik het niet eens zo erg zou vinden om te blijven zitten vanwege de meisjes in V4, die zijn een stuk beter dan die ik nu in de klas heb.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik had twee 4'en en een vijf. Als ik een 7 had gehaald stond ik ook een 4 en twee vijfen ..
Maarja, die chimeids die nu in de 4de zitten zijn best te doen
Alleen die filosofische stierenpoep tussen door met z'n films, haha dat slaat dus écht nergens opquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
John.
Die heeft ook toffe muziek ja.
Leg eens uit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier is een ernstige vorm van miscommunicatie opgetreden.
Ik ben blij dat ik niet bij jou in de buurt ben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Pfff, ik heb witte bonen in tomatensaus gegeten
Had ik beter niet kunnen doen
Doei.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef ainoo het volgende:
ik ga weer eignelijk doei nap0 en de rest <3345
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |