die ga ik volgend weekend zienquote:
Van de voorprogramma's kon ik meer met Izah dan met Fehler.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:33 schreef On het volgende:
Dus, wie gaan er zaterdag naar Kylesa in Baroeg?
Goeie plaat zeg, wat meer richting metal met erg gaaf drumwerk, lekker hard!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:25 schreef On het volgende:
De nieuwe Tank86 staat op de Listeningpole. Dat wordt weer een klein uurtje riffs blazen.
De latere albums ken ik zelf ook niet zo goed. Spine of God, Powertrip en Dopes... kan ik voor een aardig deel al wel meeblérenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:56 schreef 73 het volgende:
ik ben niet erg bekend met alles wat ze hebben gespeeld maar de laatste twee nummers waren Powertrip en Space Lord, dat was erg gaaf omdat dat eigenlijk mijn favorieten zijn. Ik herkende ook een ander nummer van het Powertrip album, de andere nummers die ze speelden herkende ik niet maar het was echt erg goed.
7zuma7 bestaat weer?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Vr 21 okt `11 7Zuma7 + Candybar Planet @ Effenaar
Yesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:33 schreef arucard het volgende:
In september komt de nieuwe Colour Haze uit
Gefeliciteerd, eindelijk geen excuus meer om niet naar roadburn te gaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Darkestrah het volgende:
Zojuist een kamer gevonden in Tilburg. Slaappartijtje met Trashcanman bij mij thuis tijdens Roadburn!
Haha dan hebben wij wat meer ruimte als we bij TCM slapenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Darkestrah het volgende:
Zojuist een kamer gevonden in Tilburg. Slaappartijtje met Trashcanman bij mij thuis tijdens Roadburn!
Als we het vanaf nu gewoon niet meer over Roadburn hebben, vergeten hier misschien wat mensen tickets te kopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef nipeng het volgende:
Als je een ticket kan bemachtigen dan... het wordt ieder jaar moeilijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wou rouleren steeds. Dag 1 ik bij Darkestrah. Dag 2 jij en ik in tilburg en Darkestah bij Kaas en Gehenna in Utrecht. Dag 3 jij en Kaas in Tilburg, lekker koffie over de bank daar smeren... Afterburner lekker doorhalen en met de 1e trein naar mijn ma haar verjaardag. Zoiets lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haha dan hebben wij wat meer ruimte als we bij TCM slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |