Ik zou hem mijn bed niet uitschoppenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iets met in de kast enzo.
Eerst dat schaatsen waar hij zich lekker voelde in een strak glitterpak. Nu dat sjaaltje en ook zijn spraak zo af en toe zijn erg homofiel.
Volgens mij issie na zijn wielercarriere 'knecht' geworden.
Too much jonguh.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou hem mijn bed niet uitschoppen
Gilbert had nooit achter z'n ploeggenoot moeten aanrijden in de finale.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef sjeeledrees het volgende:
Beetje vreemde actie bij de lotto's vandaag.....
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou hem mijn bed niet uitschoppen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iets met in de kast enzo.
Eerst dat schaatsen waar hij zich lekker voelde in een strak glitterpak. Nu dat sjaaltje en ook zijn spraak zo af en toe zijn erg homofiel.
Volgens mij issie na zijn wielercarriere 'knecht' geworden.
genaaid is een groot woord, maar onhandig lijkt mij wel wat de ploegleider gaat zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Als ik VDB was zou ik me toch genaaid voelen door Gilbert
Vindt de vrouw van DeMart vast niet goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wordt gezellig bij Mart in z'n hotelkamer vannacht.
en Mart zal gelijk krijgen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:31 schreef sjeeledrees het volgende:
Iedereen ziet Cadel vandaag bij de top drie, behalve Mart.....
En dat zou je niet eens zo erg vinden dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Als ik VDB was zou ik me toch genaaid voelen door Gilbert
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En dat zou je niet eens zo erg vinden dan.
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft zo'n irritant blokhoofd die Evans... en onsympathiek
Ik vind hem wel wat weg hebben van een muppet, zouden er soms touwtjes aan zijn handen en benen zitten ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft zo'n irritant blokhoofd die Evans...
Die ogen van em vind ik nog het raarste.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat weg hebben van een muppet, zouden er soms touwtjes aan zijn handen en benen zitten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |