Dat wordt een grote meneer, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef TLC het volgende:
Kruijswijk rijdt binnen 2 seizoenen top 10 in de Tour![]()
Lekker zijn buurman jaloers makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Bonobo11 het volgende:
Kruijswijk heeft vakantie he?
Ik zou met een Whopper die bus instappen
Tour 1980, toen regende het pas echt!quote:
Wielrenners zijn rond hun 28ste op hun best. Hij kan nog even vooruit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef ZaZoe het volgende:
Maar toch al 24 jaar, had hem jonger geschat
dan kon het nog leuk fietsen zijn in de regen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef TUFKAL het volgende:
Steven de Jongh heeft nooit iets gewonnen Mart..
KBKquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef TUFKAL het volgende:
Steven de Jongh heeft nooit iets gewonnen Mart..
Mart valt me ook ieder jaar mee in dit programma, dit doet die zelfingenomen kwal gewoon goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef Muto het volgende:
Waterreus valt me heel erg mee in dit programma.
Vind hem verbazingwekkend goed zelfs.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef Muto het volgende:
Waterreus valt me heel erg mee in dit programma.
Gast, ik heb nu een paar keer vandaag in TDF gekeken, en altijd troll jij. Doe es niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
geslacht: man
![]()
als karina het nou zou zeggen...
er zijn ook homo's die van wielrennen houdenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
geslacht: man
![]()
als karina het nou zou zeggen...
Was getrouwd met Miss Nederland 1998, dan doe je het wsl niet slecht.quote:
Volgens zijn ex-vrouw en z'n minnaressen niet, nee.quote:
Ze zijn inmiddels wel gescheiden volgens mij...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Getrouwd met Miss Nederland 1998, dan doe je het wsl niet slecht.
wat lul je? Ik trol helemaal niet. Ik plaats gewoon reacties als ieder ander.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, ik heb nu een paar keer vandaag in TDF gekeken, en altijd troll jij. Doe es niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |