Dat wordt een grote meneer, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef TLC het volgende:
Kruijswijk rijdt binnen 2 seizoenen top 10 in de Tour![]()
Lekker zijn buurman jaloers makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef Bonobo11 het volgende:
Kruijswijk heeft vakantie he?
Ik zou met een Whopper die bus instappen
Tour 1980, toen regende het pas echt!quote:
Wielrenners zijn rond hun 28ste op hun best. Hij kan nog even vooruit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef ZaZoe het volgende:
Maar toch al 24 jaar, had hem jonger geschat
dan kon het nog leuk fietsen zijn in de regen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef TUFKAL het volgende:
Steven de Jongh heeft nooit iets gewonnen Mart..
KBKquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef TUFKAL het volgende:
Steven de Jongh heeft nooit iets gewonnen Mart..
Mart valt me ook ieder jaar mee in dit programma, dit doet die zelfingenomen kwal gewoon goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef Muto het volgende:
Waterreus valt me heel erg mee in dit programma.
Vind hem verbazingwekkend goed zelfs.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef Muto het volgende:
Waterreus valt me heel erg mee in dit programma.
Gast, ik heb nu een paar keer vandaag in TDF gekeken, en altijd troll jij. Doe es niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
geslacht: man
![]()
als karina het nou zou zeggen...
er zijn ook homo's die van wielrennen houdenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
geslacht: man
![]()
als karina het nou zou zeggen...
Was getrouwd met Miss Nederland 1998, dan doe je het wsl niet slecht.quote:
Volgens zijn ex-vrouw en z'n minnaressen niet, nee.quote:
Ze zijn inmiddels wel gescheiden volgens mij...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Getrouwd met Miss Nederland 1998, dan doe je het wsl niet slecht.
wat lul je? Ik trol helemaal niet. Ik plaats gewoon reacties als ieder ander.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, ik heb nu een paar keer vandaag in TDF gekeken, en altijd troll jij. Doe es niet?
Iets met in de kast enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Getrouwd met Miss Nederland 1998, dan doe je het wsl niet slecht.
Ik zou hem mijn bed niet uitschoppenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iets met in de kast enzo.
Eerst dat schaatsen waar hij zich lekker voelde in een strak glitterpak. Nu dat sjaaltje en ook zijn spraak zo af en toe zijn erg homofiel.
Volgens mij issie na zijn wielercarriere 'knecht' geworden.
Too much jonguh.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou hem mijn bed niet uitschoppen
Gilbert had nooit achter z'n ploeggenoot moeten aanrijden in de finale.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef sjeeledrees het volgende:
Beetje vreemde actie bij de lotto's vandaag.....
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou hem mijn bed niet uitschoppen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iets met in de kast enzo.
Eerst dat schaatsen waar hij zich lekker voelde in een strak glitterpak. Nu dat sjaaltje en ook zijn spraak zo af en toe zijn erg homofiel.
Volgens mij issie na zijn wielercarriere 'knecht' geworden.
genaaid is een groot woord, maar onhandig lijkt mij wel wat de ploegleider gaat zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Als ik VDB was zou ik me toch genaaid voelen door Gilbert
Vindt de vrouw van DeMart vast niet goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wordt gezellig bij Mart in z'n hotelkamer vannacht.
en Mart zal gelijk krijgen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:31 schreef sjeeledrees het volgende:
Iedereen ziet Cadel vandaag bij de top drie, behalve Mart.....
En dat zou je niet eens zo erg vinden dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Als ik VDB was zou ik me toch genaaid voelen door Gilbert
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En dat zou je niet eens zo erg vinden dan.
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft zo'n irritant blokhoofd die Evans... en onsympathiek
Ik vind hem wel wat weg hebben van een muppet, zouden er soms touwtjes aan zijn handen en benen zitten ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft zo'n irritant blokhoofd die Evans...
Die ogen van em vind ik nog het raarste.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat weg hebben van een muppet, zouden er soms touwtjes aan zijn handen en benen zitten ?
Eerder onzeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft zo'n irritant blokhoofd die Evans... en onsympathiek
Inderdaad... maar het mag duidelijk zijn dat het niet lekker zitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef sjeeledrees het volgende:
professioneele reactie van Jurgen van de Broek.....
Zn koersen na het WK is echt leuk geworden. Wat gebleven is is dat ie autistische trekken heeft. Hij reed ook achter Lance 2 jaar geleden in de Tour en zat ie ook hardop te praten wat ie over Lance dacht. "Lance you're a pussy, is Lance a pussy, yes he is."quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerder onzeker.
Ik moest hem eerst ook nooit, maar begin toch wel respect te krijgen voor die rare Aussie.
Die kerel staat gewoon stijf aan de doping...dat zie je aan alles...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef sjeeledrees het volgende:
Gilbert is geen sympathieke kerel, vandaag kreeg ie op de belgische tv een opmerking over zijn kapsel...sprak boek delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |