Acteurs bedoel je?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het programma zocht nog nieuwe kandidaten..
Oh jammer, ik ben een hele goede chauffeurquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het programma zocht nog nieuwe kandidaten..
Geef m op zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef Apotheose het volgende:
Als het programma zou gaan over de allerslechtste rijinstructeur van Nederland, dan weet ik wel een kandidaat
Wraak nemen omdat je gezakt bent.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef Apotheose het volgende:
Als het programma zou gaan over de allerslechtste rijinstructeur van Nederland, dan weet ik wel een kandidaat
wie zegt dat ik gezakt ben? Waar staat dat??? Of trek je altijd zo snel conclusies zonder ook maar IETS te weten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wraak nemen omdat je gezakt bent.
Ik weet al genoeg als je zo reageert. Waarom geef je de instructeur de schuld eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wie zegt dat ik gezakt ben? Waar staat dat??? Of trek je altijd zo snel conclusies zonder ook maar IETS te weten?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wraak nemen omdat je gezakt bent.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wie zegt dat ik gezakt ben? Waar staat dat??? Of trek je altijd zo snel conclusies zonder ook maar IETS te weten?
Al bekend wanneer de uitzendingen zijn?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Piles het volgende:
Opnames zijn bezig, en op de eerste dag al schade...
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Piles het volgende:
Opnames zijn bezig, en op de eerste dag al schade...
Ruben Nicolai nu op 3FM.
Na een half uur draaien rijdt 1 van de kandidaten z'n/haar auto in een oldtimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |