HBO?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja godver, nu ben ik pasgeleden gestopt met m'n studie elektrotechniek, omdat ik er geen zak aan vond.
Het kutte is alleen dat ik nu nog niet weet wat ik nou moet studerenen de inschrijfdeadline komt al zo dichtbij nu.
Technische bedrijfskunde heb ik inderdaad naar gekeken. Toen ik alleen aan iemand vroeg die dat studeerde wat je daar eigenlijk deed, leek het me echt heel saai. Veel te veel wiskunde en te weinig economie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
Business Enginering? Mengelmoes tussen E, WTB en een of ander commercieel gebeuren... WTB? Technische bedrijfskunde? Ga gewoon naar je decaan ofzo.
Dat is inderdaad het alternatief. Het liefste ga ik wel gewoon straks weer beginnen met een studie, maar als ik niks kan vinden ga ik ook echt niet zomaar aan een studie beginnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef gamezz het volgende:
Ga een jaar werken of reizen. Kom je weer tot nieuwe inzichten en zo maak je geen overhaaste beslissing.
Deze hou ik in mijn achterhoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:22 schreef Schalks. het volgende:
Ga zand strooien op de zuidpool zodat de pinguïns niet uitglijden,
Super ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:22 schreef Schalks. het volgende:
Ga zand strooien op de zuidpool zodat de pinguïns niet uitglijden,
BEng dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:22 schreef CaptainCookie het volgende:
Technische bedrijfskunde heb ik inderdaad naar gekeken. Toen ik alleen aan iemand vroeg die dat studeerde wat je daar eigenlijk deed, leek het me echt heel saai. Veel te veel wiskunde en te weinig economie.
Heh, van het stoppen heb ik echt geen spijt, mis het totaal niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik heb herinder mij jouw vorige topic nog wel.
Business enginering.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar het klinkt meer als een titel dan een studie?
Doe dan tenminste "leisure management"quote:
http://www.tkmst.nl/oplei(...)ess-engineering.htmlquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nee, dat is wat anders. BEng is een mengelmoes tussen E, WTB en iets commerciels. Je speelt daarbij de spil tussen klant en E/WTBer. Bij E en WTB ga je diep in op een klein stukje stof, bij BEng blijft het iets oppervlakkiger maar heb je meer verschillende stof. Met je E profiel zou je wellicht her en der vrijstellingen kunnen krijgen.
Ja, zo'n reactie zou ik ook gevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef monkyyy het volgende:
De vraag die mijn vader stelde:
Wat wil je de komende 45 jaar doen?![]()
Ik:![]()
![]()
Dat is bedrijfskunde, lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, zo'n reactie zou ik ook geven
Iemand trouwens ervaring met Business Management?
http://www.bachelors.hu.n(...)ss%20Management.aspx
Nahquote:
Ja, want doorgaan met een studie die je niet leuk vind heeft zin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef Levolution het volgende:
Nooit oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt.
Klopt, maar je moet je opleiding als geheel wel interessant vinden. Daarbij heb ik dus nog geen idee wat ik later wil gaan doen, wat het niet echt makkelijker maakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Bolter het volgende:
Studeren is over het algemeen toch ook gewoon niet echt leuk. Je moet alleen wel verder kijken naar het geheel, de mogelijkheden en je eventuele interesses op dat gebied.
Wat, ben je dan gediplomeerd vakantiemedewerkerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef Zolder het volgende:
De opleiding Arbeidsmarkt Gekwalificeerd Assistent (AKA) is een brede opleiding waarmee je een mbo-diploma op niveau 1 kunt halen.
Echt iets voor ts
Het heeft inderdaad geen zin om op schoenen zonder zolen te lopen, maar koop dan ook nieuwe schoenen. Mag ook een alternatief zijn, tijdelijk sandalen ofzo. Maar nu loopt TS op blote voeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, want doorgaan met een studie die je niet leuk vind heeft zin.
Nee die doen vrijetijdsmanagement, commerciele economie of Management Economie en Recht (MER) etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef Sloggi het volgende:
Mensen die niet weten wat ze willen studeren toch allemaal rechten?
Hoe ben je dan ooit op Electro gekomenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet je opleiding als geheel wel interessant vinden. Daarbij heb ik dus nog geen idee wat ik later wil gaan doen, wat het niet echt makkelijker maakt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja godver, nu ben ik pasgeleden gestopt met m'n studie elektrotechniek, omdat ik er geen zak aan vond te dom voor was.
Dan is je leven grotendeels afgelopen, bovendien duurt het langer en TS heeft al vertraging opgelopen van 3 jaar, ik ook overigensquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef BasBron het volgende:
Welke richting het ook gaat worden kies in godsnaam DEELTIJD!
Dan maar geen stufi (wat een lachertje is) maar wel genoeg tijd om rustig een (bij)baan te hebben en maar 1 middag/avond in de week naar school.
Nee, het is een gare autistenstudie. Man, wat een josties daar (uitzonderingen daargelaten).quote:
Je had ec1 in je pakket moeten hebben manquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, het is een gare autistenstudie. Man, wat een josties daar (uitzonderingen daargelaten).
Daarbij zie ik net dat ik helemaal geen Business Management mag studeren, omdat ik geen economie heb gehad.
Ik wil niet nog een jaar verspillen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Juminelle het volgende:
Terechte klacht dit. Zelfde probleem hier. Alleen heb ik al een jaar niets gedaan en weet ik het nog steeds niet
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Juminelle het volgende:
Terechte klacht dit. Zelfde probleem hier. Alleen heb ik al twee jaar niets gedaan en weet ik het nog steeds niet
wachten totdat een man met geld aankomt waaien dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:45 schreef Juminelle het volgende:
Terechte klacht dit. Zelfde probleem hier. Alleen heb ik al een jaar niets gedaan en weet ik het nog steeds niet
Ik ook niet, maar toch ga ik het doen aangezien ik niet echt een andere keus heb nuquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik wil niet nog een jaar verspillen.
Ho eens, nu al mail terug van de HU. Ik kom niet eens in aanmerking voor de toelatingstoetsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, het is een gare autistenstudie. Man, wat een josties daar (uitzonderingen daargelaten).
Daarbij zie ik net dat ik helemaal geen Business Management mag studeren, omdat ik geen economie heb gehad.
En met MBO niveau 4 mag je er zo aan beginnen toch? Zit heel geen logica inquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ho eens, nu al mail terug van de HU. Ik kom niet eens in aanmerking voor de toelatingstoets.
Ja, klopt. Ook als ik dit jaar wel mijn P in elektrotechniek gehaald had, was ik wel toegelaten. Alsof daar ook maar iets economisch inzitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En met MBO niveau 4 mag je er zo aan beginnen toch? Zit heel geen logica in
Colloqium Doctum. Ben je 21 of ouder?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ook als ik dit jaar wel mijn P in elektrotechniek gehaald had, was ik wel toegelaten. Alsof daar ook maar iets economisch inzit.
Daar laat je iig mee zien dat je geen falende luie flikker bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ook als ik dit jaar wel mijn P in elektrotechniek gehaald had, was ik wel toegelaten. Alsof daar ook maar iets economisch inzit.
Ik ben pas 20quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Colloqium Doctum. Ben je 21 of ouder?
Mijn poging faalde overigens bij de uni in Tilburg. Moest ik binnen drie weken nog even deelcertificaten vwo van Nederlands en biologie halenHoezo heb je dan een colloqium doctum als je toch nog deelcertificaten moet halen!
Tilburg heeft afgedaan bij mij![]()
Open universiteit FTW(tenminste daar hoop ik in september achter te komen)
Dan had ik wel een jaartje communicatie gedaan of zo. Zit net zo veel economie in.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef thenxero het volgende:
[..]
Daar laat je iig mee zien dat je geen falende luie flikker bent.
Ik heb dus elektro-/energietechniek gehad voor 1 of 2 jaar waarna je moest kiezen voor 1 van beide voor de overige jaren, ook totaal niks economisch maar ik zou dus wel mogen. Ze hebben vast medelijden omdat MBOquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan doe je toch een jaartje communicatiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Dan had ik wel een jaartje communicatie gedaan of zo. Zit net zo veel economie in.
Nah, als ik dit echt wil, ga ik wel gewoon zoeen economiecertificaat halen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:13 schreef thenxero het volgende:
[..]
Dan doe je toch een jaartje communicatie
Wim moet z'n bek houden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
Wim kan je ook niet helpen, TS.
[ afbeelding ]
Zo interessant was 'ie niet hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Bolter het volgende:
Post ff dat topic over je pa. Ik verveel me.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Panzermaus het volgende:
Wim kan je ook niet helpen, TS.
[ afbeelding ]
Lees: "Het slaat ook nergens op, maar het is nou eenmaal zo"quote:Beste ,
Dank voor je reactie. Ik kan mijn voorstelen dat jij het vreemd vindt dat je met een rijkserkende P (HBO of Uni) zondermeer toelaatbaar bent. Dat is nu eenmaal zo vastgesteld. Als je dit jaar 21 jaar bent of wordt (voor 31 -08-2011) zou je nog een 21+ toets kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Tussen de lijntjes door betekent het gewoon dat ze niet elke mongool toe willen laten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Lees: "Het slaat ook nergens op, maar het is nou eenmaal zo"
Als ik een jaar ouder was geweest, was deze mongool dus wel toegelaten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:17 schreef TONETTA. het volgende:
[..]
Tussen de lijntjes door betekent het gewoon dat ze niet elke mongool toe willen laten.
Haha je noemt jezelf een mongoolquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als ik een jaar ouder was geweest, was deze mongool dus wel toegelaten.
Nee mongool dan had je een toets moeten makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als ik een jaar ouder was geweest, was deze mongool dus wel toegelaten.
Joh.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:21 schreef thenxero het volgende:
[..]
Nee mongool dan had je een toets moeten maken
Wat is er in godsnaam nuttig aan Slavische talen studerenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef keeszify het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Daarom ga ik dit ook doen
Daarom toch eerst je P halen en dan wisselen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Joh.
Maar het blijft vreemd dat je met een willekeurige P wel toegelaten wordt, ook al heb je nooit een economieboek van dichtbij gezien.
Economische groei zonequote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam nuttig aan Slavische talen studeren?
Tja.. mijn P kon ik al vrij vroeg dit jaar niet meer halen door een herkansing in het volgende jaar. Verder leefde ik wel een beetje in de illusie dat je met een NT/NG-dubbelprofiel vrijwel overal wel toegelaten werd, of anders met een extra toets wel binnenkwam.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daarom toch eerst je P halen en dan wisselen.
Mwa ik heb gelukkig genoeg wat me wel leuk lijkt. Kan alleen niet kiezenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer de wereld over.
Australiëquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Micson het volgende:
Dit lijkt me meer een Vraagbaak topic; Welke studie moet ik gaan doen? Dit is Klaagbaak
OT: Ik zit in hetzelfde schuitje TS. Ik ga reizen in Australie, en dan hoop ik dat ik in het schooljaar 2012/2013 weet wat ik wil
Ik vlieg op Sydney 17 November, geen idee waar ik dan heenga. Ik denk de Oostkust naar boven als eerstequote:
Slim, en dan werk zoeken want dan is je geld opquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vlieg op Sydney 17 November, geen idee waar ik dan heenga. Ik denk de Oostkust naar boven als eerste
Probably lig ik na een maand al ergens dood in een greppel inderdaad, ik heb maar 1000 euro budgetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Slim, en dan werk zoeken want dan is je geld op
Jezus man, dat zijn 2 wekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Probably lig ik na een maand al ergens dood in een greppel inderdaad, ik heb maar 1000 euro budget
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Een eckte G studeert natuurlijk Informatica.
Dat ook. Maar alle bèta-opleidingen zijn gewoon kut.quote:
Klopt. Ik ga waarschijnlijk sociologie doen, lijkt eropquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat ook. Maar alle bèta-opleidingen zijn gewoon kut.
Lijkt me ook best leuk. Dat is mijn probleem nou juist, ik vind alles leuk en daarom kan ik niet kiezenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga waarschijnlijk sociologie doen, lijkt erop
Denken dat er een betere HBO opleiding is dan Informaticaquote:
Zelf een nerd zijn en met alleen maar nerds in de klas zitten, voor wat het uitmaakt ook nog mannelijk allemaalquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Denken dat er een betere HBO opleiding is dan Informatica![]()
Bazen docenten![]()
Bovengemiddelde salaris![]()
Niet in zo'n bullshit pak naar school![]()
Altijd excuus voor laptop/smartphone in de klas![]()
Minder werk dan alle andere opleidingen![]()
Makelijke propedeuse![]()
Autisten die al het werk doen
Naar school gaan om vrienden te makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zelf een nerd zijn en met alleen maar nerds in de klas zitten, voor wat het uitmaakt ook nog mannelijk allemaal
Lekker je studententijd in je eentje doorbrengenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Naar school gaan om vrienden te maken
Waar heb je vrienden voor nodig als je je computer hebt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lekker je studententijd in je eentje doorbrengen
1 American Pie voor jou.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lekker je studententijd in je eentje doorbrengen
Elke zaterdagavond chicks hosselen op Solomio.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waar heb je vrienden voor nodig als je je computer hebt?
Maar dat verteld hij natuurlijk niet aan zijn 14-jarige WoW vriendinnetje uit Amerika, de playerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Elke zaterdagavond chicks hosselen op Solomio.
Volg mijn advies op en ga psychologie studeren. Of word piloot.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Godverdomme, ik loop er nu dus echt tegenaan dat voor elke beetje interessante studie economie nodig is.
Dat laatste heb ik serieus al een keer geprobeerdquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volg mijn advies op en ga psychologie studeren. Of word piloot.
Niks past bij je. Neem een uitkeringquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik serieus al een keer geprobeerd. Geen idee alleen wat ik met psychologie moet.
Waarom niet mee verder gegaan dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik serieus al een keer geprobeerd. Geen idee alleen wat ik met psychologie moet.
Alleen zoveel mensen doen Psychologie, markt daarvoor lijkt me een beetje verzadigdquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom niet mee verder gegaan dan?
Nou ja, psychologie is best breed. Forensische psychologie kan je daarna gaan doen en dat is wel tof denk ik. En je hebt veel minder autisten bij die opleiding dan bij elektrotechniek ()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom niet mee verder gegaan dan?
Nou ja, psychologie is best breed. Forensische psychologie kan je daarna gaan doen en dat is wel tof denk ik. En je hebt veel minder autisten bij die opleiding dan bij elektrotechniek ()
Ze zoeken nog mensen in het Noord Koreaanse leger, interesse?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was serieus een klasgenoot van mij
Maargoed, wat Splutje hierboven zegt, en met HBO Psychologie kan je echt niks.
En bij die pilotenopleiding had ik van de drie eerste testen er twee heel goed gemaakt en eentje door een hele domme fout verneukt. Dat is nu alleen ongeveer al een jaar geleden, dus ik zou het weer kunnen proberen. Maar daarop gokken is niet heel reëel.
Leuk voor die jongen ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En bij die pilotenopleiding had ik van de drie eerste testen er twee heel goed gemaakt en eentje door een hele domme fout verneukt. Dat is nu alleen ongeveer al een jaar geleden, dus ik zou het weer kunnen proberen. Maar daarop gokken is niet heel reëel.
Legendarisch t-shirtquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan mijn voorstelenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Lees: "Het slaat ook nergens op, maar het is nou eenmaal zo"
Zie ik het goed?, is dat het lokaal in de hoek op de 6e verdieping van leeuwenburg?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon zeggen dat jij dat bent op de fotoquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zie ik het goed?, is dat het lokaal in de hoek op de 6e verdieping van leeuwenburg?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:36 schreef Splutje het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen dat jij dat bent op de foto
Nee mang, Nijenoord 1 is dat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zie ik het goed?, is dat het lokaal in de hoek op de 6e verdieping van leeuwenburg?
Baas.quote:
Dit inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:38 schreef 9611Niels het volgende:
Tevens: jouw klasgenoot
Tevens: die gast die Informatica probeert te verdedigen
Ik lig echt in een deuk hier achter mijn laptop om die fotoquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedenk dan ook nog dat hij dit 'meisje' uit mijn klas zat te versieren:quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik lig echt in een deuk hier achter mijn laptop om die foto![]()
-100 karma points
Lekker sletje hoor, die zou ik wel eens flink anaal willen verwennenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bedenk dan ook nog dat hij dit 'meisje' uit mijn klas zat te versieren:
[ afbeelding ]
Jammer voor hem dat zij niks van hem moest weten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Lekker sletje hoor, die zou ik wel eens flink anaal willen verwennen![]()
Nu wordt het gewoon zieligquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bedenk dan ook nog dat hij dit 'meisje' uit mijn klas zat te versieren:
[ afbeelding ]
Het was prachtig om te zien joh. Zat zij daar in de kantine terwijl je d'r halve reet zag. Heel smerig, dus ik zat er met m'n rug naartoe. Komt hij er naast zitten, doodse stilte natuurlijk, want hij durfde bijna niet te praten met haar. Komt 'ie opeens met de beste openingszin ooit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een koning![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:53 schreef CaptainCookie het volgende:
*PROEST*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een koning![]()
![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2011 00:58:48 ]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:53 schreef CaptainCookie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een koningZal ze fijn hebben gevonden.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
http://mens-en-samenlevin(...)bo-of-wo-studie.htmlquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:38 schreef 9611Niels het volgende:
Tevens: jouw klasgenoot
Tevens: die gast die Informatica probeert te verdedigen
Wat een bron zegquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)bo-of-wo-studie.html
Deal with it.
En dan zijn er nog serieus mensen die Psychologie adviseren![]()
Dacht de rest van mijn klas ook.. ineens ging ook iedereen accountancy doen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:41 schreef TippieTop het volgende:
Doe iets met economie, geld gegarandeerd
Zeer, zeer goede keus. Als ik het opnieuw kon kiezen zou ik die ook doen. Ik maar denken dat ik slim was en zij dom omdat zij economie = veel geld zagen, nou zij hadden gelijk!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dacht de rest van mijn klas ook.. ineens ging ook iedereen accountancy doen..
Oh god zeg. Geen bron, geen rechtvaardiging voor data, niks noppes nada. Wel een copyright notice er onder plakken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)bo-of-wo-studie.html
Deal with it.
En dan zijn er nog serieus mensen die Psychologie adviseren![]()
Tandarts en medisch specialist op HBOquote:Op woensdag 6 juli 2011 02:28 schreef Frith het volgende:
[..]
de Elsevier site is nu blijkbaar in onderhoud, maar anders:
http://www.elsevier.nl/we(...)Beste-banen-2011.htm
en daar zit in elk geval nog een echt studie achter, waarvan hier de reportage:
http://www.seo.nl/uploads/media/2010-28_Studie_en_werk_2010.pdf
Het bestbetaalde beroep is en blijft overigens met stip (100% meer inkomen dan nummer 2): tandarts.
Dat levert blijkbaar zo'n 6000 euro gemiddeld per maand op terwijl de eerstvolgende iets van 3500 (bruto, meen ik) gemiddeld per maand verdiend. Ik vermoed echter dat de onderzoekers niet hebben gecontroleerd voor het ondernemerschap van tandartsen en dat dit doorloopt in het gigantische verschil.
Akkoord, had even snel gegoogle'd en de eerste resultaat gepakt.quote:Oh god zeg. Geen bron, geen rechtvaardiging voor data, niks noppes nada. Wel een copyright notice er onder plakken.![]()
![]()
Overigens zie ik sommige getallen wel terugkomen in dat aangehaalde artikel. Tof, het is waarschijnlijk ook nog copyright infringement op de productie van de seo. Ja, daar zet je als site Adsense op. Wat kan er verkeerd gaan?
Wat een gejank en onzin zegquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:58 schreef TippieTop het volgende:
TS doe wat je echt leuk vind
Wat wil je later worden?
Waar zie je jezelf over 10 jaar
Kijk niet naar het geld
Zulke simpele vragen hebben mij een studievertraging van 3 jaar bezorgd
Kijk niet naar het geld is niet eens een vraag.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:58 schreef TippieTop het volgende:
TS doe wat je echt leuk vind
Wat wil je later worden?
Waar zie je jezelf over 10 jaar
Kijk niet naar het geld
Zulke simpele vragen hebben mij een studievertraging van 3 jaar bezorgd
Ik had een klas vol met dit soort tuig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS kennende wil hij iets meer wiskunde in zijn pakket.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:24 schreef honkhonk het volgende:
In geval van twijfel: Rechten. Prima, niet al te lastige studie.
Word schoonmaker...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja godver, nu ben ik pasgeleden gestopt met m'n studie elektrotechniek, omdat ik er geen zak aan vond.
Het kutte is alleen dat ik nu nog niet weet wat ik nou moet studerenen de inschrijfdeadline komt al zo dichtbij nu.
Hou je dochter binnen of je wordt mijn schoonvaderquote:
Dat wordt een gezellig jaartje met Sigmund Freud en zijn vrienden voor jouquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Splutje het volgende:
Ik ga me denk ik inschrijven voor Sociologie, fuck it
econometrie, mix van wiskunde en economie en een beetje informaticaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Ah-ah, niet je vrienden nadoen. Gewoon je eigen richting kiezen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:10 schreef TippieTop het volgende:
Had ik maar economie gedaan zoals mijn ouders en vrienden het deden en wilden![]()
![]()
Hoe dat.. o_0quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:56 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben al te laat met inschrijven zie ik nu
Lotingstudie?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:56 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben al te laat met inschrijven zie ik nu
Geldwolf...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:29 schreef Multivitamine het volgende:
Ik ben bijna klaar met mijn studie bedrijfseconomie. Als je van cijfers houdt is dit de studie die je moet doen. Zo niet, ver van weg blijven
Ja. Dus dat wordt sowieso nog een jaar mezelf vervelenquote:
Lotingstudie dus.quote:
Zielepoot...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:06 schreef linpunt het volgende:
Toen ik wist wat ik wilde doen had ik me in oktober al ingeschreven omdat er een toelating bij hoorde..
Die fout ga ik niet nog een keer makenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef Ritmo het volgende:
Alles beter dan kansloze studies als ICT.Alleen maar met gamende mannelijke kut-nerds in de klas...
Personeel en Arbeid?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Chill.
Ik denk nu eigenlijk aan P&A in Utrecht
Dat heeft mijn broer één jaar gedaan, in Den Haagquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Chill.
Ik denk nu eigenlijk aan P&A in Utrecht
Eén jaar maarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat heeft mijn broer één jaar gedaan, in Den Haag
Er zijn meer vrouwen in ICT dan je denkt...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef Ritmo het volgende:
Alles beter dan kansloze studies als ICT.Alleen maar met gamende mannelijke kut-nerds in de klas...
Ha, nee. En anders zijn het paspoortvrouwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:14 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Er zijn meer vrouwen in ICT dan je denkt...
En dan bij m'n eigen een extra nul zetten natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:50 schreef luckass het volgende:
TS mag later de loonstrookjes uitschrijven.
Dat zul je nodig hebben met die schuldquote:Op zondag 10 juli 2011 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En dan bij m'n eigen een extra nul zetten natuurlijk.
Gewoon nog een studie Human Resource Management er tegen aan gooien en je zit gebeiteld.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:49 schreef TalentvollePik het volgende:
Ik weet ook niet of het zinvol is na elektrotechniek door te studeren of voor een traineeship te gaan, wat raden jullie mij aan? Master of traineeship? Ik heb de ambities om te werken in Amerika, maar moet of ervaring hebben, of een master om mijzelf te onderscheiden denk ik
Dus een master om een master? En dan nog de vraag hoe ik bij een detacheringsbureau voor Amerika kan komenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:51 schreef Rectum het volgende:
[..]
Gewoon nog een studie Human Resource Management er tegen aan gooien en je zit gebeiteld.
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:43 schreef Les6 het volgende:
Het zou heel leuk zijn als TS WEER met zijn studie kapt![]()
Zeker doenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als dit wéér niks is, ga ik in ieder geval wel mijn P halen en dan Business Management doen.
Bouwkunde, HBO of WO?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:59 schreef Les6 het volgende:
[..]
Zeker doen
Dan ben je 25/26 als je klaar bent met de uni, nog steeds een mooie leeftijd
Ik heb /bouwkunde gestudeerd godsamme wat een grafopleiding
Ga nu ook iets economisch als master doen
Welke richting bij bouwkunde? Architect of vastgoed?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:59 schreef Les6 het volgende:
[..]
Zeker doen
Dan ben je 25/26 als je klaar bent met de uni, nog steeds een mooie leeftijd
Ik heb /bouwkunde gestudeerd godsamme wat een grafopleiding
Ga nu ook iets economisch als master doen
HBOquote:Op zondag 24 juli 2011 16:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bouwkunde, HBO of WO?
EDIT: en wat hieronder gevraagd wordt.
Architectuurquote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Welke richting bij bouwkunde? Architect of vastgoed?
Ik heb het 2e jaar WO bouwkunde (Delft) erop zitten, geen geweldige resultaten tot nu toe aangezien ik compleet geen motivatie heb. Vroeger altijd plattegrondjes tekenen en altijd gedacht dat ik architect wilde worden, maar nu het moment daar is...quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Ha, en ingeschreven voor Human Resource Management
Wel beetje jammer van dit:
[ afbeelding ]
Nou, wat heb je te bieden aan die mensen?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Voor de mensen die de OP lezen en dan meteen reageren:
Wacht dan even op de edit jongequote:Op zondag 24 juli 2011 16:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Nou, wat heb je te bieden aan die mensen?
Maar je hoeft niet te betalenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Ha, en ingeschreven voor Human Resource Management
Wel beetje jammer van dit:
[ afbeelding ]
Nou poeh poeh, dat is oudquote:Op zondag 24 juli 2011 16:50 schreef Les6 het volgende:
Gast is al bijna 21 en moet nog beginnen met hbo
Op hbo elektrotechniek komt helaas nauwelijks wiskunde voorquote:Op zondag 24 juli 2011 17:08 schreef hijdiegaapt het volgende:
hmm een ding scheelt met drie jaar elektro hoef je je met andere (niet technische) studies geen zorgen te maken over wiskunde
Ervaring ermee?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:09 schreef Les6 het volgende:
[..]
Op hbo elektrotechniek komt helaas nauwelijks wiskunde voor
quote:
Het is meer praktisch he en geen theorie als op de uniquote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef hijdiegaapt het volgende:
[..]
Ervaring ermee?
lijkt me enigszins vreemd dat je daar weinig wiskunde krijgt
Wel als je al 3 jaar bezig bent, dan ben je nog al gauw 4-5 jaar bezig...quote:
Betaalwijze: Niet van toepassingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |