Nahquote:
Ja, want doorgaan met een studie die je niet leuk vind heeft zin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef Levolution het volgende:
Nooit oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt.
Klopt, maar je moet je opleiding als geheel wel interessant vinden. Daarbij heb ik dus nog geen idee wat ik later wil gaan doen, wat het niet echt makkelijker maakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Bolter het volgende:
Studeren is over het algemeen toch ook gewoon niet echt leuk. Je moet alleen wel verder kijken naar het geheel, de mogelijkheden en je eventuele interesses op dat gebied.
Wat, ben je dan gediplomeerd vakantiemedewerkerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef Zolder het volgende:
De opleiding Arbeidsmarkt Gekwalificeerd Assistent (AKA) is een brede opleiding waarmee je een mbo-diploma op niveau 1 kunt halen.
Echt iets voor ts
Het heeft inderdaad geen zin om op schoenen zonder zolen te lopen, maar koop dan ook nieuwe schoenen. Mag ook een alternatief zijn, tijdelijk sandalen ofzo. Maar nu loopt TS op blote voeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, want doorgaan met een studie die je niet leuk vind heeft zin.
Nee die doen vrijetijdsmanagement, commerciele economie of Management Economie en Recht (MER) etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef Sloggi het volgende:
Mensen die niet weten wat ze willen studeren toch allemaal rechten?
Hoe ben je dan ooit op Electro gekomenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet je opleiding als geheel wel interessant vinden. Daarbij heb ik dus nog geen idee wat ik later wil gaan doen, wat het niet echt makkelijker maakt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja godver, nu ben ik pasgeleden gestopt met m'n studie elektrotechniek, omdat ik er geen zak aan vond te dom voor was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |