Dat maakt het idd wel erg dun.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:18 schreef ß het volgende:
[..]
inderdaad, de schrijver op dat blog heet wijnand. daarom noemt hij zijn blog wijn.
Ik denk dat hij hoopt dat dit snel overwaaitquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat maakt het idd wel erg dun.
Tenzij Iridal blogs kan aanwijzen die zijn claim ondersteunen?
Hier ook.quote:
Nu wel, dit is duidelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik wel ff kwijt dat ik Iridal niet ken als een cheater.
Nee, dat weet ik. Maar dat wist ie best wel ook dat ik niet de hoofdstad bedoelde...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:18 schreef ß het volgende:
Flauw inderdaad, maar hij heeft wel gelijk. Helsinki is een stad. We hebben nu eenmaal de regel vraagsteller beslist, dus hier doe je niets aan.
[AKQ] #2348: Vertaler Potter-boeken, iemand?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:48 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb heel wat gemist in mijn vakantie, duidelijk.
Zometeen maar eens de specifieke zaken opzoeken en bijlezen.
Best leuk ja, veel stevig gewandeld en veel geluierd, mooi afgewisseld. En veel beter weer dan hier in Nederland.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:55 schreef ß het volgende:
leuke vakantie gehad? Heb je binnenkort ook tijd om de scores te updaten? ben best benieuwd eigenlijk.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Best leuk ja, veel stevig gewandeld en veel geluierd, mooi afgewisseld. En veel beter weer dan hier in Nederland.
Ik ga de topics vanavond, morgen en vrijdag maar eens doorbladeren, dus in het weekend of eerder wellicht een update.
Waar kan ik dat zien?quote:
"jouw" plaats?quote:
Lijkt me niet goedquote:Laatste update tot 2310
Vorige update tot 2360
Nogmaals, waar kan ik de score zien?quote:
Staat in de OP van AKQ.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nogmaals, waar kan ik de score zien?
Daar dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef Aalbers het volgende:
De stand tot topic 2250 vind je hier, met dank aan Mark_V, ScottTracy en Ofyles2!
De actuele stand vanaf topic 2251 vind je hier, met dank aan ScottTracy, Ofyles2 en Flitspaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |