Je weet dat iedereen je adres kan zien nu hé?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:26 schreef RoW_0 het volgende:
Wat betekent dit?
http://www.postnlpakkette(...)EU009703392&P=7007ML
Dit heb ik nog nooit meegemaakt
whehequote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen je adres kan zien nu hé?
Heb je al gebeld dan naar de klantenservice?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:43 schreef RoW_0 het volgende:
Vind ik dus niet erg. Ik woon hier over een week toch niet meer
Ik heb mijn pakketje nog steeds niet.
Toen met een halve meter sneeuw had ik dat om de minuutquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh lekker weer met windstoten.
Vind het altijd wel grappig dat mensen je sterkte wensen als je aan het werk bent
10 minuten aan de wacht met (wat was het?) 25 cent per minuut met een maximum van 22 euro?quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:31 schreef Troeta het volgende:
[..]
Heb je al gebeld dan naar de klantenservice?
Volgens mij niet, maar je kan ook mailenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
10 minuten aan de wacht met (wat was het?) 25 cent per minuut met een maximum van 22 euro?
Donder maar mooi op zeg.
van wie is telefoonnummer 09000570quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:51 schreef Troeta het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar je kan ook mailen
Gewoon mailen. Doe ik altijd in dat soort gevallen. Dat Klantenservice geld kost is belachelijk, volkomen met je eens. Eerst maakt een bedrijf er een zootje van en dan moet je ze nog betalen om ze te vragen om het weer op te lossen. Helaas is dat gemeengoed, ik ken eerlijk gezegd geen bedrijven waar Klantenservice een gratis nummer heeft. Sterker nog: Als mijn loonstrookje niet klopt en ik moet bellen met de salarisadministratie van mijn EIGEN bedrijf, zelfs dan moet ik een duur 0800-nummer draaien. Dus tegenwoordig leen ik daarvoor de telefoon van de teamcoach.....quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
van wie is telefoonnummer 09000570
Van TNT-Post.
Informatienummer voor particuleren over via TNT verzonden pakketten.
EUR 0.45 per minuut! plus de kosten van het gebruik van je telefoon.
45 cent dus. Mijn pakketje twv 500 euro kwijtraken en dan geld gaan eisen ook
Ik leg net de telefoon neer, moet woensdag op gesprek komen voor voorbereider. Nu lekker dichtbij, in elk geval niet twintig kilometer verderop.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef Bostonian het volgende:
Ik verwacht er ook niks meer van Susi. Zoek wel iets anders. Binnen 5 dagen gebeld worden? Yeah right.
Van Wikipedia: Emolumenten (in Nederland) of extralegale voordelen (in Vlaanderen) zijn beloningen voor werk die buiten het normale salaris vallenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:43 schreef dreamerx het volgende:
hey medewerkers wat is een emolumententijdvak ?alvast bedankt voor het antwoord!
Wat een toeval!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik leg net de telefoon neer, moet woensdag op gesprek komen voor voorbereider. Nu lekker dichtbij, in elk geval niet twintig kilometer verderop.
Idd, perfecte omstandigheden om te lopen vandaagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Little-Pea het volgende:
Vandaag een perfecte dag, heerlijk weer, geen HAH en héél weinig post.
Ik zie mezelf nog steeds zitten vanmorgen... Met de haarföhn m'n beide bergschoentjes te drogen op stand 2quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:33 schreef loonytik het volgende:
idd me schoenen staan nog steeds te drogen van gistervandaag gelukkig een stuk beter weer en geen druppeltje post
Vorig jaar werd ik aangesproken in villawijk met klacht dat de post nat was en dat ik dat was en dat we expres de post horizontaal tegen de regen zouden houden. Sneue klacht aangezien ik die wijk toen helemaal niet gelopen had en dat je met dat hah niet veel mogelijkheden over hebt behalve dan de HAH eerst nat te laten worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen/ klanten die constateren dat de post nat is.
Goh.
Ik liep gisteren ook horizontaal, desondanks ben ik drijfnat geworden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:45 schreef carboni het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik aangesproken in villawijk met klacht dat de post nat was en dat ik dat was en dat we expres de post horizontaal tegen de regen zouden houden. Sneue klacht aangezien ik die wijk toen helemaal niet gelopen had en dat je met dat hah niet veel mogelijkheden over hebt behalve dan de HAH eerst nat te laten worden.
Zelfde wijk waar ik tijdens de zaterdagsneeuwstorm van afgelopen December maar 1 keer werd aangesproken. Fucking 5 uur gedaan over die wijk van 2 uur, redelijk nieuwbouw dus er waaide er hard incl sneeuwduinen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:15 schreef pussywillow het volgende:
Ja, dat doen wij inderdaad expres. We hebben tenslotte niets beters te doenEn waarom wonen de grootste zeikerds altijd in de grootste huizen? Volgens mij hebben sommige mensen het idee dat ze recht hebben op een speciale behandeling omdat ze een groot huis hebben.
Ik ook, ik zweer bij Ecco'squote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ik loop altijd op Ecco's. Ik moet alleen even een nieuw paar halen, want het huidige paar is na ruim vier jaren wel versleten
Ik heb zelf geen fiets via het fietsenplan, maar hoeveel verlof uren het je kost hangt af van je uurloon. De fiets mag maximaal EUR 749 kosten, dus als je EUR 10 per uur verdient zijn dat ongeveer 75 vakantie-uren. De volledige brochure staat op Intranet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:09 schreef ellenatmars het volgende:
Is er hier een zaterdagbesteller die een fiets heeft via 't fietsenplan? Zo ja, hoeveel verlofuren moet je daar (gemiddeld) voor inleveren? M'n postbode+ wist het zo snel niet te vertellen, en TC is er sowieso eigenlijk nooit. Misschien weet iemand het hier?
Mijn fiets is namelijk echt een drama aan het worden, en ik heb nog veel verlofuren staan. En daar komen er deze vakantie alleen maar meer bij.. Dus zo'n nieuwe fiets komt eigenlijk wel goed uit!
Bedanktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen fiets via het fietsenplan, maar hoeveel verlof uren het je kost hangt af van je uurloon. De fiets mag maximaal EUR 749 kosten, dus als je EUR 10 per uur verdient zijn dat ongeveer 75 vakantie-uren. De volledige brochure staat op Intranet.
Teamcoach moet dat na het invullen van het matenformuliertje aanvragenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:21 schreef Leontje het volgende:
Vandaag voor het eerst gelopen, 2 best grote wijken, was best leuk.Alleen 2 dingen die me niet helemaal duidelijk zijn, nummer 1 ben ik vergeten te vragen en nummer 2 kon degene die me inwerkte me ook niet echt vertellen
![]()
1] Hoe zit het met de TNT kleding, in het sollicitatiegesprek zeiden ze dat je die na een maand krijgt, maar moet je die aanvragen, moet je er zelf om vragen of krijg je die gewoon thuisgestuurd?
Ik krijg iedere week nog zo'n ouderwets roosterbriefje, maar ze gebruiken tegenwoordig meer vormen van communicatiequote:2] Hoe weet je welke wijk je volgende keer lopen moet?
Dat weet ik niet. Je teamcoach zou het rooster bekend moeten maken, dan weet je waar je aan toe bentquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:51 schreef Leontje het volgende:
Dus ik moet zaterdag gewoon weer om 10.30 naar dezelfde plek als vanochtend en dan merk ik het dus vanzelf wel, oke bedankt.
Via de postbode plusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
maar ze gebruiken tegenwoordig meer vormen van communicatie
Gratis verzenden zit er niet in. Je kunt na afloop wel je verzendkosten proberen terug te krijgen bij wie je het pakketje vandaan hebt. PostNL staat hier volledig buiten.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, ik kreeg 3 dagen terug een pakje met een sticker ''Uw postzending is tijdens het verwerkingsproces open geraakt. Zonder kennisneming van de inhoud is de zending opnieuw gesloten. Onze excuses hiervoor.''
Ik was zelf niet thuis, anders had ik het pakket niet aangenomen.
Het pakket is nog helemaal dicht ik wil hem retourneren, denk je dat ik bij het postkantoor het pakket gratis naar het retour adres kan sturen dat bij afzender staat?
Het zit je niet meequote:
De kleding gaat tegenwoordig via het internet. Even inloggen en al je maten doorgeven. Alleen wordt er volgens mij geen TNT kleding meer uitgedeeld. Er zijn al mensen hier die er een half jaar op wachten. Mocht er dus nog wat liggen bij jou op kantoor, neem het mee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Teamcoach moet dat na het invullen van het matenformuliertje aanvragen
[..]
Ik krijg iedere week nog zo'n ouderwets roosterbriefje, maar ze gebruiken tegenwoordig meer vormen van communicatie
Aangezien ze hier het rooster voor zaterdag pas op donderdag maken moeten ze wel bellen of mailenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:59 schreef pussywillow het volgende:
Wat een luxe, rooster via de mail.Bij ons hangt het op een mededelingenbord en dat was het dan.
Hahah nou hé, deze ronde waren ze serieus 'zwaar'!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ze zouden die krengen met de pakketpost mee moeten sturen
Is ook niet de meest relaxte dag om als eerste te hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:59 schreef BrainTeaser het volgende:
Pfff...even serieus: vanaf vandaag heb ik echt heel veel respect voor post medewerkers!![]()
Eerste dag gehad vandaag; daar komt toch iets meer bij kijken dan je zou denken!
Ik heb de eerste paar uur wijselijk mijn mond gehouden, maar op een gegeven moment gaven steeds meer ervaren mensen aan dat het toch wel een behoorlijk dagje was! Dus lag gelukkig niet geheel aan mij...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:06 schreef VKV het volgende:
[..]
Is ook niet de meest relaxte dag om als eerste te hebben
Heb jij je salaris al binnen? Het wordt toch pas de 21e overgemaakt?quote:Mijn salaris voor juli valt wel weer mee!
Digitaal afschrift waarschijnlijk, rabo notabox of iets dergelijks (?)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Little-Pea het volgende:
[..]
Heb jij je salaris al binnen? Het wordt toch pas de 21e overgemaakt?
Ik heb een tijdje via Randstad gewerkt, toen werd ik inderdaad wekelijks uitbetaald. Geef je wel je uren door aan het uitzendbureau?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:01 schreef theworld het volgende:
werkt hier iemand via tempoteam en dat je betaalt krijgt via payroll?
ik werk de eerste 2 a 3 weken via tempoteam omdat ik dan sneller kon beginnen, maar dacht dat dat per week werd uitbetaald. heb na 2,5 week nog geen salaris gehad dus ben toch wel benieuwd wanneer ik dit krijg.
weet iemand dit?
idd, daar is de strook er al. Bij mij 500 euro, plus wat ik nu krijg van mijn extra contractquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:41 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Digitaal afschrift waarschijnlijk, rabo notabox of iets dergelijks (?)
nee dit is niet nodig, tnt/postnl geeft de uren aan hun door. moest jij dit wel zelf doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:48 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje via Randstad gewerkt, toen werd ik inderdaad wekelijks uitbetaald. Geef je wel je uren door aan het uitzendbureau?
En dan van 10:00 tot 13:00 uitbetaald krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:19 schreef Hartigan het volgende:
Normaal gesproken heb ik 3 tassen, vandaag had ik er 11
4 stuks HAH, extra dikke Veronica gids en de 34-delige encyclopedie van de H&M, althans zo voelde die klotegids.
De dag begon trouwens al meteen goed. Ik reed de hal binnen bij TNT en mijn voorband ging lek. Dus een fiets meegekregen en een paar uur later braken er op het achterwiel een stel spaken af en zat er een enorm slag in het wiel. Kon ik dus ook niet meer mee fietsen. Toen kreeg ik opnieuw een fiets mee en daar brak even later het zadel van![]()
Van 10:00 tot 18:00 bezig geweest vandaag..
Nou, ik ben er niet echt door afgeschrikt, maar wel ff wakker geschud!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:24 schreef pussywillow het volgende:
...
Had vandaag wel iemand in opleiding mee, die zal ook wel meteen zijn afgeschrikt door de HAH en H&M-gidsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |