abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99541683
Is er hier een zaterdagbesteller die een fiets heeft via 't fietsenplan? Zo ja, hoeveel verlofuren moet je daar (gemiddeld) voor inleveren? M'n postbode+ wist het zo snel niet te vertellen, en TC is er sowieso eigenlijk nooit. Misschien weet iemand het hier?

Mijn fiets is namelijk echt een drama aan het worden, en ik heb nog veel verlofuren staan. En daar komen er deze vakantie alleen maar meer bij.. Dus zo'n nieuwe fiets komt eigenlijk wel goed uit!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:55:59 #252
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_99543497
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:09 schreef ellenatmars het volgende:
Is er hier een zaterdagbesteller die een fiets heeft via 't fietsenplan? Zo ja, hoeveel verlofuren moet je daar (gemiddeld) voor inleveren? M'n postbode+ wist het zo snel niet te vertellen, en TC is er sowieso eigenlijk nooit. Misschien weet iemand het hier?

Mijn fiets is namelijk echt een drama aan het worden, en ik heb nog veel verlofuren staan. En daar komen er deze vakantie alleen maar meer bij.. Dus zo'n nieuwe fiets komt eigenlijk wel goed uit!
Ik heb zelf geen fiets via het fietsenplan, maar hoeveel verlof uren het je kost hangt af van je uurloon. De fiets mag maximaal EUR 749 kosten, dus als je EUR 10 per uur verdient zijn dat ongeveer 75 vakantie-uren. De volledige brochure staat op Intranet.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_99543818
zo, ging soepel vandaag. Half 12 waren we klaar met alle voorbereidingen, en ik had een extra wijk om te bezorgen.. half 1 gaan bezorgen (lange lunchpauze :)) en om 3 uur klaar. Ging echt vlot, er was ook super weinig post
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_99543980
heeeey miss kan ik daar mijn verlof uren aan gebruike heb zon + 100 en ik ga toch sowieso binnenkort stoppen. Wegens verhuizing voor mijn studie. En dat de toekomst nog onzeker is voor de zaterdagpostbode ga ik gelijk maar iets anders zoeken denk ik en laat ik me niet overplaatsen. Nieuwe fiets kan ik ook goed gebruiken ^.^ ff inloggegevens weer zoeken :P

Vandaag hier ook super weinig post kwart voor 10 waren bijna alle voorbereidingen al klaar behalve twee. Maar die begonnen normaal ook al laat. Omdat die kast voor hun nog gebruikt wordt.
pi_99544527
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen fiets via het fietsenplan, maar hoeveel verlof uren het je kost hangt af van je uurloon. De fiets mag maximaal EUR 749 kosten, dus als je EUR 10 per uur verdient zijn dat ongeveer 75 vakantie-uren. De volledige brochure staat op Intranet.
Bedankt :) Kan de pagina alleen helaas niet zien omdat ik geen inloggegevens heb. Heb ik me nooit voor aangemeld. Toch maar eens doen.
pi_99548556
Lekker voorbereiden en daarna twee lange wijken lopen, althans, er staat 2 uur en 10 minuten voor.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_99553663
ik hoef dinsdag pas weer, eigenlijk maandag maar dan kon ik niet, was de TC even vergeten :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_99556925
Vandaag voor het eerst gelopen, 2 best grote wijken, was best leuk. :) Alleen 2 dingen die me niet helemaal duidelijk zijn, nummer 1 ben ik vergeten te vragen en nummer 2 kon degene die me inwerkte me ook niet echt vertellen :')

1] Hoe zit het met de TNT kleding, in het sollicitatiegesprek zeiden ze dat je die na een maand krijgt, maar moet je die aanvragen, moet je er zelf om vragen of krijg je die gewoon thuisgestuurd?
2] Hoe weet je welke wijk je volgende keer lopen moet? :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Leontje op 16-07-2011 21:43:58 ]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 juli 2011 @ 21:49:03 #259
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_99558104
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:21 schreef Leontje het volgende:
Vandaag voor het eerst gelopen, 2 best grote wijken, was best leuk. :) Alleen 2 dingen die me niet helemaal duidelijk zijn, nummer 1 ben ik vergeten te vragen en nummer 2 kon degene die me inwerkte me ook niet echt vertellen :')

1] Hoe zit het met de TNT kleding, in het sollicitatiegesprek zeiden ze dat je die na een maand krijgt, maar moet je die aanvragen, moet je er zelf om vragen of krijg je die gewoon thuisgestuurd?
Teamcoach moet dat na het invullen van het matenformuliertje aanvragen
quote:
2] Hoe weet je welke wijk je volgende keer lopen moet? :P
Ik krijg iedere week nog zo'n ouderwets roosterbriefje, maar ze gebruiken tegenwoordig meer vormen van communicatie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_99558186
Dus ik moet zaterdag gewoon weer om 10.30 naar dezelfde plek als vanochtend en dan merk ik het dus vanzelf wel, oke bedankt. :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 juli 2011 @ 21:53:18 #261
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_99558281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:51 schreef Leontje het volgende:
Dus ik moet zaterdag gewoon weer om 10.30 naar dezelfde plek als vanochtend en dan merk ik het dus vanzelf wel, oke bedankt. :P
Dat weet ik niet. Je teamcoach zou het rooster bekend moeten maken, dan weet je waar je aan toe bent
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_99558970
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
maar ze gebruiken tegenwoordig meer vormen van communicatie
Via de postbode plus :P
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 17 juli 2011 @ 19:55:57 #263
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99587869
Vraagje, ik kreeg 3 dagen terug een pakje met een sticker ''Uw postzending is tijdens het verwerkingsproces open geraakt. Zonder kennisneming van de inhoud is de zending opnieuw gesloten. Onze excuses hiervoor.''

Ik was zelf niet thuis, anders had ik het pakket niet aangenomen.
Het pakket is nog helemaal dicht ik wil hem retourneren, denk je dat ik bij het postkantoor het pakket gratis naar het retour adres kan sturen dat bij afzender staat?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_99588000
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, ik kreeg 3 dagen terug een pakje met een sticker ''Uw postzending is tijdens het verwerkingsproces open geraakt. Zonder kennisneming van de inhoud is de zending opnieuw gesloten. Onze excuses hiervoor.''

Ik was zelf niet thuis, anders had ik het pakket niet aangenomen.
Het pakket is nog helemaal dicht ik wil hem retourneren, denk je dat ik bij het postkantoor het pakket gratis naar het retour adres kan sturen dat bij afzender staat?
Gratis verzenden zit er niet in. Je kunt na afloop wel je verzendkosten proberen terug te krijgen bij wie je het pakketje vandaan hebt. PostNL staat hier volledig buiten.
pi_99588399

Gaat goeeeed :')
pi_99588593
Van wat ik meekrijg, via-via-via dus, is het op moment een teringzooi bij de DC's van pakketservice.
  zondag 17 juli 2011 @ 20:21:39 #267
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99588672
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:11 schreef RoW_0 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat goeeeed :')
Het zit je niet mee _O-
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_99615948
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Teamcoach moet dat na het invullen van het matenformuliertje aanvragen

[..]

Ik krijg iedere week nog zo'n ouderwets roosterbriefje, maar ze gebruiken tegenwoordig meer vormen van communicatie
De kleding gaat tegenwoordig via het internet. Even inloggen en al je maten doorgeven. Alleen wordt er volgens mij geen TNT kleding meer uitgedeeld. Er zijn al mensen hier die er een half jaar op wachten. Mocht er dus nog wat liggen bij jou op kantoor, neem het mee. ;)

Het rooster gaat bij ons via de mail, maar dat is per vestiging verschillend. :)
  maandag 18 juli 2011 @ 16:59:22 #269
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_99625285
Wat een luxe, rooster via de mail. :P Bij ons hangt het op een mededelingenbord en dat was het dan.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_99627763
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:59 schreef pussywillow het volgende:
Wat een luxe, rooster via de mail. :P Bij ons hangt het op een mededelingenbord en dat was het dan.
Aangezien ze hier het rooster voor zaterdag pas op donderdag maken moeten ze wel bellen of mailen :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  maandag 18 juli 2011 @ 18:38:16 #271
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99628964
Wat ik al dacht, nu ik weg ben mag ik vechten voor mijn 8 uur die mij te weinig is uitbetaald vorige maand. :')
pi_99630957
gewoon nog een oranje kaart invullen ;-)

Kleding bestellen is ook grappig, werk nu zo'n tien jaar bij de post, heb ik sinds juli eindelijk budgetpunten...kan ik tot mijn verbazing lang niet alles bestellen (omdat ik zaterdagwerker ben).
Mooi balen, hoopte nog een polo shirt te kunnen bestellen maar niet die van polyester, die gewone katoene..no way dus kan niet meer..
En mijn maat ligt zelden in het magazijn S/M.
pi_99631456
Volgens mijn TC duurt het bestellen van een basiskledingpakket 4 weken.
Dus ik ben erg benieuwd wanneer ik iets te horen krijg.
  maandag 18 juli 2011 @ 23:26:47 #274
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_99644397
Ik heb toentertijd netjes mijn maten doorgegeven, en wat sturen ze uiteindelijk op? Kleding waar ik ongeveer drie keer in pas. Ik heb die broeken zelfs nog op 95 graden gewassen en in de wasdroger gedaan maar nee hoor, geen milimeter gekrompen. Alles krimpt altijd, behalve als je het een keer wil :P Toen heb ik de dingen die écht veel te groot waren maar teruggestuurd met het verzoek om kleinere maten. Buiten de omruiltermijn van 14 dagen, dus ik zal er wel nooit meer iets van horen, maar dan ligt het hier tenminste niet in de weg :D

Ik heb nu alleen nog een jas, een (te groot) overhemd, een regenpak en drie polo's, helaas wel van die stomme polyester dingen. Ach, meer heb je ook niet nodig :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  Redactie Frontpage dinsdag 19 juli 2011 @ 10:08:33 #275
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_99654318
Mailing Ziggo, mailing H&M en 3 HAH. Van twee naar vijf tassen voor mn wijkje. Ole!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')