Ik heb zelf geen fiets via het fietsenplan, maar hoeveel verlof uren het je kost hangt af van je uurloon. De fiets mag maximaal EUR 749 kosten, dus als je EUR 10 per uur verdient zijn dat ongeveer 75 vakantie-uren. De volledige brochure staat op Intranet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:09 schreef ellenatmars het volgende:
Is er hier een zaterdagbesteller die een fiets heeft via 't fietsenplan? Zo ja, hoeveel verlofuren moet je daar (gemiddeld) voor inleveren? M'n postbode+ wist het zo snel niet te vertellen, en TC is er sowieso eigenlijk nooit. Misschien weet iemand het hier?
Mijn fiets is namelijk echt een drama aan het worden, en ik heb nog veel verlofuren staan. En daar komen er deze vakantie alleen maar meer bij.. Dus zo'n nieuwe fiets komt eigenlijk wel goed uit!
Bedanktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen fiets via het fietsenplan, maar hoeveel verlof uren het je kost hangt af van je uurloon. De fiets mag maximaal EUR 749 kosten, dus als je EUR 10 per uur verdient zijn dat ongeveer 75 vakantie-uren. De volledige brochure staat op Intranet.
Teamcoach moet dat na het invullen van het matenformuliertje aanvragenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:21 schreef Leontje het volgende:
Vandaag voor het eerst gelopen, 2 best grote wijken, was best leuk.Alleen 2 dingen die me niet helemaal duidelijk zijn, nummer 1 ben ik vergeten te vragen en nummer 2 kon degene die me inwerkte me ook niet echt vertellen
![]()
1] Hoe zit het met de TNT kleding, in het sollicitatiegesprek zeiden ze dat je die na een maand krijgt, maar moet je die aanvragen, moet je er zelf om vragen of krijg je die gewoon thuisgestuurd?
Ik krijg iedere week nog zo'n ouderwets roosterbriefje, maar ze gebruiken tegenwoordig meer vormen van communicatiequote:2] Hoe weet je welke wijk je volgende keer lopen moet?
Dat weet ik niet. Je teamcoach zou het rooster bekend moeten maken, dan weet je waar je aan toe bentquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:51 schreef Leontje het volgende:
Dus ik moet zaterdag gewoon weer om 10.30 naar dezelfde plek als vanochtend en dan merk ik het dus vanzelf wel, oke bedankt.
Via de postbode plusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
maar ze gebruiken tegenwoordig meer vormen van communicatie
Gratis verzenden zit er niet in. Je kunt na afloop wel je verzendkosten proberen terug te krijgen bij wie je het pakketje vandaan hebt. PostNL staat hier volledig buiten.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, ik kreeg 3 dagen terug een pakje met een sticker ''Uw postzending is tijdens het verwerkingsproces open geraakt. Zonder kennisneming van de inhoud is de zending opnieuw gesloten. Onze excuses hiervoor.''
Ik was zelf niet thuis, anders had ik het pakket niet aangenomen.
Het pakket is nog helemaal dicht ik wil hem retourneren, denk je dat ik bij het postkantoor het pakket gratis naar het retour adres kan sturen dat bij afzender staat?
Het zit je niet meequote:
De kleding gaat tegenwoordig via het internet. Even inloggen en al je maten doorgeven. Alleen wordt er volgens mij geen TNT kleding meer uitgedeeld. Er zijn al mensen hier die er een half jaar op wachten. Mocht er dus nog wat liggen bij jou op kantoor, neem het mee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Teamcoach moet dat na het invullen van het matenformuliertje aanvragen
[..]
Ik krijg iedere week nog zo'n ouderwets roosterbriefje, maar ze gebruiken tegenwoordig meer vormen van communicatie
Aangezien ze hier het rooster voor zaterdag pas op donderdag maken moeten ze wel bellen of mailenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:59 schreef pussywillow het volgende:
Wat een luxe, rooster via de mail.Bij ons hangt het op een mededelingenbord en dat was het dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |