Ik weet niet of je van te voren nog aan het voorbereiden doet, maar ik zou voor je wijk die dingen even door knippenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:28 schreef ellenatmars het volgende:
Sinds vandaag hebben wij met die kant-en-klare HAH bundels te maken, ik had vandaag nog 3 soorten ookOverige wijken hadden alleen de C1000! Wat een onzin... om de 40 stuks (als in 40x3 dan), zo'n plastic bandje dus heel m'n HAH-tas zat uiteindelijk vol met die rotdingen + veel van die briefjes. Zucht, onnozel.
Wat ik zelf vaak doe om het een beetje netjes te houden in m'n fietstassen is een lege grijze tas aan m'n stuur hangen waar ik alle tiewraps en bundelbriefjes ingooi. Die kan ik dan mooi op het depot leegschudden boven de afvalbak. Soms neem ik niet eens de moeite om de bundelbriefjes eraf te halen, en gooi ik ze gewoon met hah en al door de busquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:28 schreef ellenatmars het volgende:
Sinds vandaag hebben wij met die kant-en-klare HAH bundels te maken, ik had vandaag nog 3 soorten ookOverige wijken hadden alleen de C1000! Wat een onzin... om de 40 stuks (als in 40x3 dan), zo'n plastic bandje dus heel m'n HAH-tas zat uiteindelijk vol met die rotdingen + veel van die briefjes. Zucht, onnozel.
wij hebben er morgen 4 en zaterdag 2 geloof ik ook.. Ik heb morgen 2,5 wijken. Een collega kwam wat uurtjes tekort gelofo ik, dus die wilde er wel eentje overnemen. Dat zou ik wel fijn vinden, want al mijn spieren doen zeer van een te actieve familiedag haha..quote:Op zondag 10 juli 2011 21:30 schreef loonytik het volgende:
Nu is alle HaH hier verplaatst naar Dinsdag en zaterdag in principe. Woensdag ook nog overheid HaH. Maar gelukkig niet op de postcode van de wijk die ik moet lopenDeze dinsdag hier kan je nu max 5 HaH hebben voor zaterdag staan er twee. Aankomende woensdag weer grootscheepse Optivo controle waar om elk klein kut dingetje weer gezeurd gaat worden oleeé
Wat een ratdraaiers zeg! Ik ben 18 en verdien nu momenteel 6,68 nettoquote:Op maandag 11 juli 2011 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Net terug gebeld voor mijn sollicitatie voor postbezorger.
Ik ga als 21 jarige dus 6,30 bruto verdienen![]()
Heb maar ja gezegd omdat er toch niks anders te vinden is op het moment
Hihi ratdraaiers.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat een ratdraaiers zeg! Ik ben 18 en verdien nu momenteel 6,68 netto
Een typisch geval van een Freudiaanse versprekingquote:
Als normale postbezorger of zaterdagwerker?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat een ratdraaiers zeg! Ik ben 18 en verdien nu momenteel 6,68 netto
lijkt me vrij normaal minimumloon. ik verdien als 20 jarige 5.53 bruto, voor zwaar werkquote:Op maandag 11 juli 2011 15:18 schreef Breekfast het volgende:
Das balen! Hoe lang duurde het bij jou dat ze belden na jouw online sollicitatie?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:18 schreef Breekfast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |