Idd, perfecte omstandigheden om te lopen vandaagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Little-Pea het volgende:
Vandaag een perfecte dag, heerlijk weer, geen HAH en héél weinig post.
Ik zie mezelf nog steeds zitten vanmorgen... Met de haarföhn m'n beide bergschoentjes te drogen op stand 2quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:33 schreef loonytik het volgende:
idd me schoenen staan nog steeds te drogen van gistervandaag gelukkig een stuk beter weer en geen druppeltje post
Vorig jaar werd ik aangesproken in villawijk met klacht dat de post nat was en dat ik dat was en dat we expres de post horizontaal tegen de regen zouden houden. Sneue klacht aangezien ik die wijk toen helemaal niet gelopen had en dat je met dat hah niet veel mogelijkheden over hebt behalve dan de HAH eerst nat te laten worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen/ klanten die constateren dat de post nat is.
Goh.
Ik liep gisteren ook horizontaal, desondanks ben ik drijfnat geworden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:45 schreef carboni het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik aangesproken in villawijk met klacht dat de post nat was en dat ik dat was en dat we expres de post horizontaal tegen de regen zouden houden. Sneue klacht aangezien ik die wijk toen helemaal niet gelopen had en dat je met dat hah niet veel mogelijkheden over hebt behalve dan de HAH eerst nat te laten worden.
Zelfde wijk waar ik tijdens de zaterdagsneeuwstorm van afgelopen December maar 1 keer werd aangesproken. Fucking 5 uur gedaan over die wijk van 2 uur, redelijk nieuwbouw dus er waaide er hard incl sneeuwduinen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:15 schreef pussywillow het volgende:
Ja, dat doen wij inderdaad expres. We hebben tenslotte niets beters te doenEn waarom wonen de grootste zeikerds altijd in de grootste huizen? Volgens mij hebben sommige mensen het idee dat ze recht hebben op een speciale behandeling omdat ze een groot huis hebben.
Ik ook, ik zweer bij Ecco'squote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ik loop altijd op Ecco's. Ik moet alleen even een nieuw paar halen, want het huidige paar is na ruim vier jaren wel versleten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |