abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99477713
Inderdaad. Wat een vreselijke dag ;( Ik heb zelfs een stukje van mijn wijk overgeslagen omdat het met die harde wind en regen niet te doen was. Gaat om een stukje buitengebied van een paar kilometer met maar drie huizen en ik kwam gewoon niet vooruit door de wind (had wind tegen) :D Ben dus maar omgekeerd, hoefde niet eens te trappen.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_99477889
Mensen/ klanten die constateren dat de post nat is.
Goh.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_99478121
:D

Er was trouwens wel flink wat post hier, met name dankzij Ziggo (een of andere mailing aan alle abonnees over digitale televisie). En de nodige Mikrogidsen, altijd leuk als het regent :P Drie druppels en je hebt papiermaché.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_99478361
Oh vreselijk, maarrrr gelukkig geen HAH, wat zalig.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_99478452
Inderdaad een van de weinige positieve veranderingen van de laatste tijd, alleen nog HAH op dinsdag en zaterdag 8-) Zou trouwens toch maar een zompige boel zijn geworden vandaag :P
pi_99483454
Die Mikrogidsen zijn inderdaad een drama, echt moeilijk om die droog te houden, en met de harde wind haast onmogelijk om ze fatsoenlijk in de brievenbus te krijgen. Gelukkig klaart het morgen een beetje op.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:46:17 #232
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_99495803
Kan iemand me toevallig helpen.

Ik heb een pakje laten sturen van uit nederland naar zweden, nu als ik op de postnl website kijk staat er:

12.07.2011:
Parcel available at collection point

kijk ik op: http://www.track-trace.com/ en vul bij TNT het trackingnummer in, dan vind hij deze niet.
Ook als ik hier bel en ik zeg "Verstuurt met TNT" dan klopt trackingnummer niet meer.

PostNL is een onbekende verzender hier, weet iemand als je met PostNL iets stuurt, welke leverancier/postzender het in zweden oppakt?

Ik dacht de normale post gewoon, alleen moeten die weten met welke zender het is verstuurt.. en postnl zegt hun niks
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:51:25 #233
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99495947
Ik had wel medelijden met m'n ex-collega's hoor gisteren, wat een pleuris weer zeg. :r
pi_99499367
idd me schoenen staan nog steeds te drogen van gister :') vandaag gelukkig een stuk beter weer en geen druppeltje post :P
pi_99501382
Vandaag een perfecte dag, heerlijk weer, geen HAH en héél weinig post.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:28:42 #236
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_99501764
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Little-Pea het volgende:
Vandaag een perfecte dag, heerlijk weer, geen HAH en héél weinig post.
Idd, perfecte omstandigheden om te lopen vandaag :)
pi_99505510
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:33 schreef loonytik het volgende:
idd me schoenen staan nog steeds te drogen van gister :') vandaag gelukkig een stuk beter weer en geen druppeltje post :P
Ik zie mezelf nog steeds zitten vanmorgen... Met de haarföhn m'n beide bergschoentjes te drogen op stand 2 :')
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:05:59 #238
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_99505635
Prima dag, ja, maar dat hadden we ook wel verdiend na gisteren :P
pi_99509313
het was een heel prettige werkdag. Morgen heeft onze area 500.000 stuks extra, ving ik geloof ik op bij de teamcoach... Geen idee waarom of wat het is, maar goed, zien we dan wel weer. AH HAH hebben we. Die zat er toch disndag ook al bij? nou ja, maakt ook niet uit :)

Verse pasta met korting voor iedereen, voor iedereen... :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_99511417
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen/ klanten die constateren dat de post nat is.
Goh.
Vorig jaar werd ik aangesproken in villawijk met klacht dat de post nat was en dat ik dat was en dat we expres de post horizontaal tegen de regen zouden houden. Sneue klacht aangezien ik die wijk toen helemaal niet gelopen had en dat je met dat hah niet veel mogelijkheden over hebt behalve dan de HAH eerst nat te laten worden.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:15:21 #241
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_99512287
Ja, dat doen wij inderdaad expres. We hebben tenslotte niets beters te doen :P En waarom wonen de grootste zeikerds altijd in de grootste huizen? Volgens mij hebben sommige mensen het idee dat ze recht hebben op een speciale behandeling omdat ze een groot huis hebben.
pi_99512430
Dinsdag beginnen als bezorger, ben benieuwd!

Iemand nog tips? ;)

Alleen nog ff bedenken op welke schoenen ik het lekkerst/best loop..
Smile, tomorrow will be worse...
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:21:01 #243
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_99512470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:45 schreef carboni het volgende:

[..]

Vorig jaar werd ik aangesproken in villawijk met klacht dat de post nat was en dat ik dat was en dat we expres de post horizontaal tegen de regen zouden houden. Sneue klacht aangezien ik die wijk toen helemaal niet gelopen had en dat je met dat hah niet veel mogelijkheden over hebt behalve dan de HAH eerst nat te laten worden.
Ik liep gisteren ook horizontaal, desondanks ben ik drijfnat geworden.
Bovendien was het gisteren windkracht 10 dus maakt het geen reet uit onder welke hoek je de post houdt. Trouwens, alleen als de regen loodrecht naar beneden zou vallen en de poststukken tweedimensionaal zouden zijn had verticaal vasthouden zin gehad...........
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_99512680
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:15 schreef pussywillow het volgende:
Ja, dat doen wij inderdaad expres. We hebben tenslotte niets beters te doen :P En waarom wonen de grootste zeikerds altijd in de grootste huizen? Volgens mij hebben sommige mensen het idee dat ze recht hebben op een speciale behandeling omdat ze een groot huis hebben.
Zelfde wijk waar ik tijdens de zaterdagsneeuwstorm van afgelopen December maar 1 keer werd aangesproken. Fucking 5 uur gedaan over die wijk van 2 uur, redelijk nieuwbouw dus er waaide er hard incl sneeuwduinen.
pi_99513189
bij ons waren er echt heel veel klachten binnengekomen over natte / beschadigde post.. Echt, dat mensen dat durven zeg.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_99522915
welke schoenen het beste lopen brr heb al een heleboel verschillende aangehad de afgelopen weken wat een elende de ene veels te warm, blaren, sandalen met sokken zonder sokken hahaha natte schoenen :P
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 15 juli 2011 @ 23:05:39 #247
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_99523368
Ik loop altijd op Ecco's. Ik moet alleen even een nieuw paar halen, want het huidige paar is na ruim vier jaren wel versleten :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_99524025
Denk dat ik m'n hardloopschoenen maar aantrek.. Als ik daar 1,5 uur op kan hardlopen, kan ik er vast ook wel 2-3 uur post op bezorgen! ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_99524244
ik loop nu al een paar weken op mijn wandelschoenen, hoog model. Bevalt me prima. Wel warm (zodra ik thuis ben doe ik ze meteen uit :D) maar geen zere voeten en dat is me ook wel wat waard.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 23:54:54 #250
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_99525869
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
Ik loop altijd op Ecco's. Ik moet alleen even een nieuw paar halen, want het huidige paar is na ruim vier jaren wel versleten :P
Ik ook, ik zweer bij Ecco's :P Kan erop lopen wat ik wil, nooit zere voeten. Al zou ik ze denk ik niet alleen voor het bezorgen aanschaffen, ik loop eigenlijk altijd op Ecco's dus voor het bezorgen heb ik gewoon een oud afgetrapt paar bewaard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')