Hmm.quote:http://ns.nl/reizigers/plan-uw-reis/reisinformatie/nachtnet
Een vervoerbewijs met Voordeeluren-korting afgegeven vķķr middernacht is tot 04.00 uur van de volgende dag (ook in het Nachtnet).
Een vervoerbewijs met Voordeeluren-korting, afgegeven op een doordeweekse dag na middernacht, is pas vanaf 09.00 uur geldig op die dag tot de volgende dag 04.00 uur (en daarmee geldig in het Nachtnet van de dag volgend op de dag van afgifte)
Je verwart "toeslagplicht" met "reserveringsplicht"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Maar je koopt het e-ticket op dag, niet op tijd. Ik kan nergens aangeven dat ik de toeslag wil betalen, en het kaartje is dus ook niet duurder. Een loophole in het huisreglement van de NS?
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je verwart "toeslagplicht" met "reserveringsplicht"
Dan vanwaar die zorgen over dag of tijd?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:51 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Nee hoorIk weet dat er een toeslagplicht geldt voor de ICE, en dat reserveren niet verplicht is.
En dat terwijl dat hele bedrijf ons land tot twee jaar geleden alleen maar goed genoeg vond om een kantoor en branderij neer te plempen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Bizar. Een overhypede en meer dan schoftig dure koffieboer moet ineens overal komen, maar het loket op Driebergen-Zeist is voor het gemak maar gesloten. Het is maar wat je wilt dat reizigers belangrijk vinden.
Omdat dan het systeem zou kunnen zeggen: "om xx:xx rijdt alleen een ICE, dus we voegen toeslag toe aan het kaartje".quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan vanwaar die zorgen over dag of tijd?
Ja, de control freakquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Omdat dan het systeem zou kunnen zeggen: "om xx:xx rijdt alleen een ICE, dus we voegen toeslag toe aan het kaartje".
Hoeveel is de toeslag bij de automaat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef greavy het volgende:
Ik doe niet altijd ICE-toeslag kopen. Soms geen tijd voor. Toeslag voor de ICE in de trein kopen is 4 euro als je gelijk (liefst gepast) kan afrekenen.
¤ 2,-.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef TeringHenkie het volgende:
Hoeveel is de toeslag bij de automaat?
Zelfs op Koninginnedag werd er in mijn ICE 4 euro omgeroepenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
Ik meende dat de toeslag dan 6 euro is. Dat werd bij mij een keer omroepen in ICE vlakvoor vertrek uit Amsterdam Centraal.
Ik niet, maar het lijkt me fantastisch. Ga jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
Heeft iemand hier wel eens op de Flåm spoorlijn gereisd? En hoe beviel dat?
Neuj dat hoeft niet, ik ben nog nooit in een afgeladen ICE terecht gekomen. Vroeger reserveerde ik nog weleens, had je gewoon een raamplek, huhu met een stijl voor je neus, gewoon lekker 4-zits pakken waar niks staat gereserveerd, zijn er altijd is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef Ireyon het volgende:
Interrailpaupers zie je niet in de HiSpeed/DB Lounges of 1ste klas. En 'k was ook niet van plan om in de wachtruimte op het station te overnachten
.
'k Besef me trouwens net dat het misschien toch wel verstandig was geweest om even te reserveren..
quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:52 schreef kebabkever het volgende:
Zit momenteel in de Olymipische koploper! Wat een heeeeeerlijke stoelen hebben die toch! Zoveel meer warmere uitstraling dan de vernieuwde! Vergeleken met dit is dat nieuwe toch een beetje koud ingericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |