quote:All right, pussy, pussy, pussy! Come on in pussy lovers! Here at the Titty Twister we're slashing pussy in half! Give us an offer on our vast selection of pussy, this is a pussy blow out! All right, we got white pussy, black pussy, Spanish pussy, yellow pussy, we got hot pussy, cold pussy, we got wet pussy, we got smelly pussy, we got hairy pussy, bloody pussy, we got snappin' pussy, we got silk pussy, velvet pussy, Naugahyde pussy, we even got horse pussy, dog pussy, chicken pussy! Come on, you want pussy, come on in, pussy lovers! If we don't got it, you don't want it! Come on in, pussy lovers!
Ik dacht aan Israël in spiegelbeeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of die Rozenkrans als een piemel gevormd.
Ik dacht dat u alwetend was!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:46 schreef fokthesystem het volgende:
Europa, toen , nu en straks?
http://www.sp.nl/europa/klauwen/?eml110704)
Interessante info, ik had niet al die kennis.
SPquote:Op maandag 4 juli 2011 20:46 schreef fokthesystem het volgende:
Europa, toen , nu en straks?
http://www.sp.nl/europa/klauwen/?eml110704)
Interessante info, ik had niet al die kennis.
Gelukkig niet.quote:
Jij bent toch echt een beetje te jong om dergelijke uitspraken te doen.quote:
42 is best een respectabele leeftijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch echt een beetje te jong om dergelijke uitspraken te doen.
Dit is een spoeddebat waard.quote:
Door wie ben jij gehersenspoeld? Arm manneke.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Stereotype SP-er:
[ afbeelding ]
Stereotype VVD-er:
[ afbeelding ]
Oeps nevermind, hier de verbeterde versie.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Door wie ben jij gehersenspoeld? Arm manneke.
Nee, dat horen ambtenaren te zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit als een GL-menneke.
Zo'n jas heb ik ook gehad.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeps nevermind, hier de verbeterde versie.
Stereotype SP-er
[ afbeelding ]
Stereotype VVD-er
[ afbeelding ]
De 1e werkt,quote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stereotype SP-er
[ afbeelding ]
Stereotype VVD-er
[ afbeelding ]
Nee, PvdA-ers zijn ambtenaren, GL-ers doen aan verf op doeken of staan op het podium expertimentele kunst te doen. Het is allebei op de kosten van de belastingbetaler, dat wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat horen ambtenaren te zijn
Groenlinks mama:quote:Op maandag 4 juli 2011 21:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, PvdA-ers zijn ambtenaren, GL-ers doen aan verf op doeken of staan op het podium expertimentele kunst te doen. Het is allebei op de kosten van de belastingbetaler, dat wel.
hehe.
Ai, moeilijke wijven zijn dat dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Groenlinks mama:
Werkt bij een provincie, afdeling milieubeleid. Eet thuis alleen biologisch, scheert zichzelf niet want ziet zich als feministe. Heeft nauwelijks seks met haar man, wegens het hebben van een stinkende bloemkoolkut en reageert dit af op rijke succesvolle mensen.
De beste seks die ik ooit heb gehad was met GL-mutsen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Groenlinks mama:
Werkt bij een provincie, afdeling milieubeleid. Eet thuis alleen biologisch, scheert zichzelf niet want ziet zich als feministe. Heeft nauwelijks seks met haar man, wegens het hebben van een stinkende bloemkoolkut en reageert dit af op rijke succesvolle mensen.
De knapste vriendin die ik ooit heb gehad was ook een GL-mutsquote:Op maandag 4 juli 2011 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De beste seks die ik ooit heb gehad was met GL-mutsen.
Wat is het verschil tussen die twee??quote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stereotype SP-er
[ afbeelding ]
Stereotype VVD-er
[ afbeelding ]
Ik krijg sympathie voor de PvdA door al jouw posts over de hun, als je zo inhoudsloos en simplistisch doorgaat word ik nog lidquote:
Waar?quote:
De SP-er is een arbeider/putjesschepper die geen beter beroep kan doen wegens gebrek aan kennis. Vervolgens reageert hij zijn frustraties af op iedereen die ook maar een beetje knapper/intelligenter/succesvoller is dan hij. Het kapitalisme is zo oneerlijk.. het calimero "ik ben groot en jij bent klein en dat is niet eerlijk" syndroom.quote:
Je leeft nog in een kinderlijke stripboekrealiteit.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De SP-er is een arbeider/putjesschepper die geen beter beroep kan doen wegens gebrek aan kennis. Vervolgens reageert hij zijn frustraties af op iedereen die ook maar een beetje knapper/intelligenter/succesvoller is dan hij. Het kapitalisme is zo oneerlijk.. het calimero "ik ben groot en jij bent klein en dat is niet eerlijk" syndroom.
De VVD-er is een succesvolle zakenman, dankzij veel werk is hij aan de top gekomen. Heeft hard gestudeerd, is een gangmaker op alle feesten en kan altijd lachen om seksistische grappen. Toch geeft hij vrouwen wel de helpende hand als ze dat echt nodig hebben.
Heeft een hele lekkere vrouw, of zelfs meerdere. Zijn vrouw is arts en samen maken ze de wereld een betere plaats om te leven
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De SP-er is een arbeider/putjesschepper die geen beter beroep kan doen wegens gebrek aan kennis. Vervolgens reageert hij zijn frustraties af op iedereen die ook maar een beetje knapper/intelligenter/succesvoller is dan hij. Het kapitalisme is zo oneerlijk.. het calimero "ik ben groot en jij bent klein en dat is niet eerlijk" syndroom.
De VVD-er is een succesvolle zakenman, dankzij veel werk is hij aan de top gekomen. Heeft hard gestudeerd, is een gangmaker op alle feesten en kan altijd lachen om seksistische grappen. Toch geeft hij vrouwen wel de helpende hand als ze dat echt nodig hebben.
Heeft een hele lekkere vrouw, of zelfs meerdere. Zijn vrouw is arts en samen maken ze de wereld een betere plaats om te leven
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterieotype van de SP'er:quote:Op maandag 4 juli 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Stereotype SP-er:
[ afbeelding ]
Stereotype VVD-er:
[ afbeelding ]
Je moet nog veel leren jochiequote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is wel idioot grappig, komend van een knaapje dat Vmbo doet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij moet nog vaker met PHP in gesprek raken. Of ben je zijn broertje?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En toen kwam er een olifant en die blaasde het verhaal uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schaam je. Heb je ooit de Big Tasty genomen?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind alleen het softijs van McDonalds lekker.
Vorige week nog gegeten. Had er direct spijt van.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schaam je. Heb je ooit de Big Tasty genomen?
Neem eerst maar eens een vrouwquote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schaam je. Heb je ooit de Big Tasty genomen?
Ik denk dat je in het verkeerde filiaal zat.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorige week nog gegeten. Had er direct spijt van.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef Reya het volgende:
[..]
En toen kwam er een olifant en die blaasde het verhaal uit.
Vlaams-Nederlands. Ter mijner schande laat ik het staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:25 schreef Nautilus. het volgende:
En toen kwam er een sterk werkwoord waarover Reya struikelde.
Die komen er omdat de McDonald's een voorbeeld is van succesvol kapitalismequote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef betyar het volgende:
Echte VVD'ers komen toch niet in de McDonald's, dat is toch veel te min voor ze. Of komen ze er alleen om er een verhaaltje van te breien zoals Rutte.
Nee, McDonalds is gewoon een baggertent.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde filiaal zat.
fixed.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die komen er omdat de McDonald's een voorbeeld is van succesvol onderdrukken
Als je dat weet, waarom ga je er dan naar toe?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, McDonalds is gewoon een baggertent.
Schraal voer is een voordeeld van succesvol kapitalisme?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die komen er omdat de McDonald's een voorbeeld is van succesvol kapitalisme
Omdat ik een interview had in de McDonalds.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je dat weet, waarom ga je er dan naar toe?
Eindelijk zeg je eens een keer wat zinnigs.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind alleen het softijs van McDonalds lekker.
Het is een goed voordeeld van hoe de massa profiteert van lekker en goedkoop etenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schraal voer is een voordeeld van succesvol kapitalisme?
Goedkoop?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een goed voordeeld van hoe de massa profiteert van lekker en goedkoop eten
En dan heb je een Big Mac. Nee, de prijs/kwaiteit verhouding is flink verstoord bij de McDonalds.quote:
En hoe weet jij dat? Je werkt daar ook?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Jullie gaan stemmen op ons anders vlieg eruit. Verkiezingen zoals Kim Jong-il ze houdt.
3,50 voor een Big Mac is geen geld.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan heb je een Big Mac. Nee, de prijs/kwaiteit verhouding is flink verstoord bij de McDonalds.
Helaas mag dat niet meer.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koop een varken en slacht het zelf dan maar
McDonalds is niet lekker.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een goed voordeeld van hoe de massa profiteert van lekker en goedkoop eten
Ik zou er denk ik goed kunnen werken.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Je werkt daar ook?
Ik leg liever wat meer geld neer en ga naar een restaurant waar je een beetje fatsoenlijk kunt vreten.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
3,50 voor een Big Mac is geen geld.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jawel, als het maar niet ritueel is.
Serieus, geloof je dat zelf?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een baguette met geitenkaas, parmaham en salade. Ergens prefereer ik dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
3,50 voor een Big Mac is geen geld.
Jammer dat het loon zo laag is.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi toch? Je krijgt zelfs een keer in de zoveel tijd gratis menu's
Voor wat hoort wat.quote:
Werken bij McDonalds is voor tieners met puisten.quote:
Een vriend van me werkt daar.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werken bij McDonalds is voor tieners met puisten.
Ik heb in geen jaren iets zinnigs gezegd! Dat laat ik aan jou over.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eindelijk zeg je eens een keer wat zinnigs.
Of ze nemen genoegen met wat minder winst.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat.
Als ze de lonen zouden verhogen dan krijg je weer duurdere producten. En dat is het laatste dat ik wil
Dat zou ik dan weer niet doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb in geen jaren iets zinnigs gezegd! Dat laat ik aan jou over.
Ik heb af en toe nog wel een puistje....quote:Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werken bij McDonalds is voor tieners met puisten.
Inderdaad, ga dan naar BurgerKingquote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, McDonalds is gewoon een baggertent.
Hihi.quote:
Jawel hoor, ik heb er zelf een keer aan zitten denken eentje op te starten via franchise in Schijndel. Helaas was en is de locatie niet goed.quote:
Ik schijn McDonalds te haten omdat ik een afkeer heb van grote bedrijven. Dat heb ik mij tenminste laten vertellen op FOK!quote:
Die directeur moet zijn Big Mac ook nog kunnen betalen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Of ze nemen genoegen met wat minder winst.
Ik zat ooit bij BK en toen wilde een vrouw een Euroknaller bestellen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
Niet dat ze bij BK snappen wat je bedoelt als je een cheeseburger zonder kaas besteld
Welke debiel doet dat dan ookquote:Op maandag 4 juli 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
Niet dat ze bij BK snappen wat je bedoelt als je een cheeseburger zonder kaas besteld
Och erme. Dan is het tegenwoordig wel heel erg moeilijk winkelen en boodschappen doen voor jequote:Op maandag 4 juli 2011 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik schijn McDonalds te haten omdat ik een afkeer heb van grote bedrijven. Dat heb ik mij tenminste laten vertellen op FOK!
Gebeurt andersom ook. Paar weken terug hoorde ik: "Nee mevrouw die verkopen ze bij de Burger King".quote:Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zat ooit bij BK en toen wilde een vrouw een Euroknaller bestellen.
Dan mag hetquote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik, even het intellect aan de andere kant van de balie checken
En dan kijken ze je aan van "Not sure if troll or just very stupid".quote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, de klant is koningquote:Op maandag 4 juli 2011 21:44 schreef waht het volgende:
[..]
En dan kijken ze je aan van "Not sure if troll or just very stupid".
Heb me ook ooit eens laten vertellen dat ze bij de Mc geen fanta hebben, alleen sinas.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan investeren ze maar vanuit de omzet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die directeur moet zijn Big Mac ook nog kunnen betalen.
Sowieso wordt het ook gebruikt om te investeren, wat voor werkgelegenheid zorgt. En om de continuïteit van de McDonalds te garanderen
Even voor je gefixed.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
McDonalds is dé orgasme op je smaakpapillen
Ander onderwerp dan.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan investeren ze maar vanuit de omzet.
Hmmm, ik heb anders nog nooit een kut meegemaakt waar het slagroomijs met M&M's me tegemoet spoot.quote:
100% eens. Babbelen over McDonalds ook.quote:
Klinkt als een goed plot!quote:De ijzige sneeuwvlaktes van Noorwegen herbergen een gruwelijk geheim. Een groep nazi-soldaten is aan het eind van de Tweede Wereldoorlog door de lokale bevolking de bergen ingejaagd. Iedereen dacht dat ze daar doodgevroren waren. Dat blijkt niet het geval. Ze zijn door een vloek veranderd in slapende zombies.
Noors tienervlees
Een groep Noorse tieners gaat zestig jaar later gezellig een weekendje skiën in de bergen. Onder de vloer van hun blokhut vinden ze een schat. Ze wekken daarmee zonder dat te weten de nazi’s uit hun ijskoude zombieslaap. En die geüniformeerde ondoden blijken wel trek te hebben in een hapje vers Noors tienervlees. Het duurt dan ook niet lang voordat de hoofdrolspelers bij bosjes sneuvelen. Dat gaat gepaard met grote bloedfonteinen en veel rondspetterende stukjes ingewanden.
Sympathie
“Wat is er kwaadaardiger dan een zombie? Een nazi zombie”, legt geestelijk vader Tommy Wirkola uit. De schrijver/regisseur van de film was naar eigen zeggen op zoek naar een groep bad guys waar niemand ook maar enige sympathie voor op kon brengen. Het resultaat: een heerlijke gore film voor de fans van het zombiegenre.
Ja, ga die shit zo kijken.quote:
Amerika is het heiligdom der snelvoedsel.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef robin007bond het volgende:
Check dan de burgers die ze in de USA hebben![]()
http://www.mcdonalds.com/us/en/food/full_menu/sandwiches.html
Dat is bijna potentieel-fapmateriaal.
Amerika is wat dat betreft ook echt een kutland. Het dieptepunt der beschaving.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef waht het volgende:
[..]
Amerika is het heiligdom der snelvoedsel.
quote:
Nee hoor, dan kan je beter twee kipfiletjes in de magnetron opwarmen en twee elastiekjes zoekenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef robin007bond het volgende:
Check dan de burgers die ze in de USA hebben![]()
http://www.mcdonalds.com/us/en/food/full_menu/sandwiches.html
Dat is bijna potentieel-fapmateriaal.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dan kan je beter twee kipfiletjes in de magnetron opwarmen en twee elastiekjes zoeken
In dit punt heeft de kloon van Zienswijze echter wel gelijk, in de economische kringloop zijn de bedrijfsmatige investeringen buitengewoon belangrijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Je weet hopelijk wel dat als jij de winsten wilt afsnoepen en wilt geven aan de arbeider, dat ze dan geen geld hebben om te investeren? De omzet is om het bedrijf draaiende te houden.
He, ik ben geen kloon van Zienswijzequote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dit punt heeft de kloon van Zienswijze echter wel gelijk, in de economische kringloop zijn de bedrijfsmatige investeringen buitengewoon belangrijk.
De collega van betyar die een nieuw McDonalds gebouw mag verbouwen danwel nieuw mag bouwen zal er maar wat blij mee zijn, helemaal in een sector die zo conjunctuurgevoelig is.
Winst na aftrek van alle kosten, waarom zou daar de investeringen niet bij zitten? Nu worden de investeringen gedaan via de rug van de werknemers.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Je weet hopelijk wel dat als jij de winsten wilt afsnoepen en wilt geven aan de arbeider, dat ze dan geen geld hebben om te investeren? De omzet is om het bedrijf draaiende te houden.
McDonalds moet het niet voor niets hebben van scholieren. Ik kan mij goed voorstellen dat de lonen niet al te indrukwekkend. Het is simpel werk dat gedaan kan worden door tsja, kinderen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dit punt heeft de kloon van Zienswijze echter wel gelijk, in de economische kringloop zijn de bedrijfsmatige investeringen buitengewoon belangrijk.
De collega van betyar die een nieuw McDonalds gebouw mag verbouwen danwel nieuw mag bouwen zal er maar wat blij mee zijn, helemaal in een sector die zo conjunctuurgevoelig is.
Als je geen McDonalds wil ga je maar naar Afrika.quote:
Omdat die kosten ook ergens vandaan gehaald moeten worden. Dan krijg je dus duurdere producten, mindere afzet door de prijs.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Winst na aftrek van alle kosten, waarom zou daar de investeringen niet bij zitten? Nu worden de investeringen gedaan via de rug van de werknemers.
Dan investeren ze maar van hun eigen salaris, oftewel dan houden ze maar minder netto winst over.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
McDonalds moet het niet voor niets hebben van scholieren. Ik kan mij goed voorstellen dat de lonen niet al te indrukwekkend. Het is simpel werk dat gedaan kan worden door tsja, kinderen.
Walgelijke tent.quote:
Wat is het probleem, ze investeren van het gezamelijke salaris van iedereen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan investeren ze maar van hun eigen salaris, oftewel dan houden ze maar minder netto winst over.
Wat ik probeerde te zeggen was dat dat juist goed is.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Jij hebt liever kinderen die geen baan hebben en zo ook geen inkomen kunnen verwerven?
QFTquote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
Als je geen McDonalds wil ga je maar naar Afrika.
die kosten komen ook ergens vandaan, van het salaris van de "diknekken"quote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat die kosten ook ergens vandaan gehaald moeten worden. Dan krijg je dus duurdere producten, mindere afzet door de prijs.
Weg McDonald's![]()
![]()
Ok, dan vind ik je weer lief, kusje.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik probeerde te zeggen was dat dat juist goed is.
What a wonderful world it would be.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat die kosten ook ergens vandaan gehaald moeten worden. Dan krijg je dus duurdere producten, mindere afzet door de prijs.
Weg McDonald's![]()
![]()
Dat zou een forse verbetering van de Nederlandse eetcultuur zijn zeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weg McDonald's![]()
![]()
Hoeveel verdiend een leidinggevende bij de McDonalds dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
die kosten komen ook ergens vandaan, van het salaris van de "diknekken"daar.
Helaas komen ze ook naar Arika.quote:
Idd, dan staan ze allemaal bij de Dönertent om de hoek een kapsalon te vreten.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat zou een forse verbetering van de Nederlandse eetcultuur zijn zeg.
De helft van mij, als ie geluk heeftquote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoeveel verdiend een leidinggevende bij de McDonalds dan?
Gaat niet om de leidinggevende bij Mcdonald's.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja laat ze maar verhongeren, is veel gezonder.quote:
Die 2000 netto per maand minder van de CEO zorgt natuurlijk dat het weer rendabel blijftquote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Gaat niet om de leidinggevende bij Mcdonald's.
Dat is een franchise nemer, dus hangt af van e.e.a.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeg ik: een flinke verbetering.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, dan staan ze allemaal bij de Dönertent om de hoek een kapsalon te vreten.
Want het is de keuze tussen Mcdonalds en verhongeren natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Ja laat ze maar verhongeren, is veel gezonder.
Het gaat om investeringen van McDonalds, jij zit te zeiken over de salarissen van de leidinggevenden, dus kom eens met feiten i.p.v. Wilderspraat.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Gaat niet om de leidinggevende bij Mcdonald's.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van.......quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die 2000 netto per maand minder van de CEO zorgt natuurlijk dat het weer rendabel blijft
En maar de lonen laag houden om nog meer winst te trekken.quote:McDonald's heeft in het eerste kwartaal meer winst en een hogere omzet geboekt. Om de groei vast te houden, opent 's werelds grootste fastfoodketen dit jaar wereldwijd 1100 nieuwe vestigingen. McDonald's boekte het afgelopen kwartaal 1,21 miljard dollar (830 miljoen euro) winst, een stijging van 11 procent ten opzichte van vorig jaar.
De omzet groeide met 9 procent naar 6,11 miljard dollar. Momenteel telt McDonald's wereldwijd meer dan 32.000 vestigingen. Daar worden dagelijks aan meer dan zestig miljoen bezoekers in 117 landen de bekende hamburgers en frietjes voorgeschoteld.
Ik zie het probleem niet zo, hoor. Bijna iedereen die daar werkt is student of scholier of anderszins nog zonder diploma. Dus wordt het minimumsalaris uit de CAO geboden. Nou en?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met een McFlurryquote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
McDonalds is helemaal geen voedsel, man.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zegt iets over de fase van ontwikkeling
De aanwezigheid van een McDonalds is dus graadmeter voor ontwikkeling en armoede. Ik stel voor ontwikkelingshulp af te stemmen of de McD-INDEX.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef waht het volgende:
[..]
Alleen losers verdienen beneden modaal.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En aangezien u al onder modaal zit, dank u voor het demonstreren van mijn punt.
Van die winst wordt ook weer geïnvesteerd. Wat is het probleem? Ze zorgen alleen maar voor meer werkgelegenheid, of heb je liever een paar rijke arbeiders en honderden langs de kant?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van.......
[..]
En maar de lonen laag houden om nog meer winst te trekken.
Dat is er al, de hamburger index.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef Zeeland het volgende:
De aanwezigheid van een McDonalds is dus graadmeter voor ontwikkeling en armoede. Ik stel voor ontwikkelingshulp af te stemmen of de McD-INDEX.
Dead Snowquote:Op maandag 4 juli 2011 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
Nu nazi's en zombi's op RTL 7. Wat een combi.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
Nu nazi's en zombi's op RTL 7. Wat een combi.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, toen was ik nog jong en knap:
[ afbeelding ]
Waarom kan er niet vanuit de brutowinst worden geïnvesteerd?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van die winst wordt ook weer geïnvesteerd. Wat is het probleem? Ze zorgen alleen maar voor meer werkgelegenheid, of heb je liever een paar rijke arbeiders en honderden langs de kant?
Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar dit heeft niets met de jonge Leon de Winter te maken!quote:
Omdat het zo niet gaat.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom kan er niet vanuit de brutowinst worden geïnvesteerd?
Waarom moeten mensen die geen enkele kwalificatie of opleiding meebrengen dik betaald worden?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom kan er niet vanuit de brutowinst worden geïnvesteerd?
Dat dusquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen die geen enkele kwalificatie of opleiding meebrengen dik betaald worden?
Geen geziek iedereen rijk. Stel je voor ze halen de vullis niet op...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom moeten mensen die geen enkele kwalificatie of opleiding meebrengen dik betaald worden?
Heh, mocht er ooit winst te maken zijn met het verhelpen van honger moet je kijken hoe snel die aasgieren erop springen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Want het is de keuze tussen Mcdonalds en verhongeren natuurlijk.
I don't even know what to...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Geen geziek iedereen rijk. Stel je voor ze halen de vullis niet op...
of de riolering laat men verstopt.
Het OV houdt op te bestaan, toiletten vergelen, fastfood stopt te bestaan, geen taxi meer te vinden etc.
Omdat obers en serveersters dan ook meer zouden moeten verdienen. Brutowinst zegt overigens niets, zelfs jij zou moeten begrijpen dat het veel belangrijker is te bezien hoe die winst is gefinancierd.quote:
Picsquote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
Even een andere vraag, een maat van me heeft een MBO'ster op me afgestuurd, op zich wel een leuk meisje om te zien. Maar eigenlijk heb ik altijd gezegd dat ik op zoek was naar intellect in een vrouw, dus niet aan beginnen of toch kijken waar het schip strand?
Twijfel in deze wat te doen is.
Stuur haar een digitale IQ-test voorafgaande aan het eerste gesprek.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
Even een andere vraag, een maat van me heeft een MBO'ster op me afgestuurd, op zich wel een leuk meisje om te zien. Maar eigenlijk heb ik altijd gezegd dat ik op zoek was naar intellect in een vrouw, dus niet aan beginnen of toch kijken waar het schip strand?
Das een goei.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Stuur haar een digitale IQ-test voorafgaande aan het eerste gesprek.
Ze doen hun werk, mensen die werken moeten fatsoenlijk worden betaald, niet dat ze na hun 40 uur werken nog bij moeten gaan verdienen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens mij werken de meeste mensen daar part-time, als bijbaantje om wat centjes te verdienen. En een krantenbezorger verdient ook niet vreselijk veel geld, ongeschoold werk verdiend nu eenmaal kut, soit.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze doen hun werk, mensen die werken moeten fatsoenlijk worden betaald, niet dat ze na hun 40 uur werken nog bij moeten gaan verdienen.
Wat is dik betaald?
Wat? Intellect is ook sexy hoor.quote:
Niks mis mee om die mensen meer te laten verdienen. Natuurlijk zegt Brutowinst niks,maar dan kunnen daar de investeringen nog wel vanaf. Of beginnen de aandeelhoudertjes dan weer te zeuren?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Omdat obers en serveersters dan ook meer zouden moeten verdienen. Brutowinst zegt overigens niets, zelfs jij zou moeten begrijpen dat het veel belangrijker is te bezien hoe die winst is gefinancierd.
Misschien uw buitensporige interesse in prikkeldraad?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar dit heeft niets met de jonge Leon de Winter te maken!
Welke film is dat?quote:
Ligt er aan of je een fuckbuddy wilt of een lange relatie.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
V_P denkt sodeju wat een tieten. Jammer dat ze maar MBO heeft gedaan anders had ik haar nog wel geneukt vanavond.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef Nautilus. het volgende:
Er speelt nu een filmische scène in mijn hoofd. von_Preussen en het meisje delen een tafeltje in een restaurant en het meisje draait een monoloog af over Amerikaanse televisieseries, de oneindige mogelijkheden die het leven biedt en het nieuwste nummer van David Guetta waarop ze zo leuk gedanst heeft en de kelner heeft zojuist het ijs gebracht en von_Preussen kijkt ernaar omdat hij de ogen van het meisje wil ontwijken. In de volgende minuten begint het ijs te smelten en loopt het roze en dik over de rand van de beker.
Reclamequote:
Niet zo vervelend doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Elke kapitalist zou reclame moeten toejuichen.
Genialiteiten hoor, ik ga finaal, de gruwel.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef Nautilus. het volgende:
Er speelt nu een filmische scène in mijn hoofd. von_Preussen en het meisje delen een tafeltje in een restaurant en het meisje draait een monoloog af over Amerikaanse televisieseries, de oneindige mogelijkheden die het leven biedt en het nieuwste nummer van David Guetta waarop ze zo leuk gedanst heeft en de kelner heeft zojuist het ijs gebracht en von_Preussen kijkt ernaar omdat hij de ogen van het meisje wil ontwijken. In de volgende minuten begint het ijs te smelten en loopt het roze en dik over de rand van de beker.
Ik wil nog eens uitzondering maken, maar alleen als ik met alcohol de voorafgaande gespreken kan verdoven.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
V_P denkt sodeju wat een tieten. Jammer dat ze maar MBO heeft gedaan anders had ik haar nog wel geneukt vanavond.
Dan kan je nog wat in de frituur gooien.quote:
Geen zin om 10 minuten heen en terug te lopenquote:
Ik heb er eentje op 10 meter lopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen zin om 10 minuten heen en terug te lopen
Is toch niet vervelend, reclame is eigenlijk het toppunt van kapitalisme, tegelijk druist het tegen het liberalisme aan gezien men overal wordt geconfronteerd met reclame, je hebt niet de keuze om reclames te ontwijken.quote:
Opbellen en keihard "yalla yalla yalla" door de telefoon roepen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen zin om 10 minuten heen en terug te lopen
Jawel hoor. Ik zie amper reclame.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Is toch niet vervelend, reclame is eigenlijk het toppunt van kapitalisme, tegelijk druist het tegen het liberalisme aan gezien men overal wordt geconfronteerd met reclame, je hebt niet de keuze om reclames te ontwijken.
Dan ik het toch nog wel stom vinden jonguh!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Is toch niet vervelend, reclame is eigenlijk het toppunt van kapitalisme, tegelijk druist het tegen het liberalisme aan gezien men overal wordt geconfronteerd met reclame, je hebt niet de keuze om reclames te ontwijken.
billboards,tv reclame radio reclame, reclame in de winkels op winkeltassen etc. etc. Reclame is overal, je kunt er niet onderuit.quote:
En het probleem daarvan is?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef betyar het volgende:
[..]
billboards,tv reclame radio reclame, reclame in de winkels op winkeltassen etc. etc. Reclame is overal, je kunt er niet onderuit.
Ik kijk geen TV, luister geen radio, billboards vallen mij niet op, browsers heb je blockers voor en ik ben geen wijf dat ik naar de opdruk van een tasje kijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef betyar het volgende:
[..]
billboards,tv reclame radio reclame, reclame in de winkels op winkeltassen etc. etc. Reclame is overal, je kunt er niet onderuit.
Reclame valt niet op omdat het gewoon is geworden.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, luister geen radio, billboards vallen mij niet op, browsers heb je blockers voor en ik ben geen wijf dat ik naar de opdruk van een tasje kijken.
Als je een nerd bent die in zijn moeders kelder woont misschien.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Nautilus. het volgende:
Je hebt wel degelijk de mogelijkheid om reclames te ontwijken.
Met de huid van je oma om je heen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je een nerd bent die in zijn moeders kelder woont misschien.
het dringt een hoop ideeen op die zeer twijfelachtig zijn. En ja, dat is een probleem, maar dat ga jij vast ontkennen omdat je nog te jong bent om dat in te zien en/of omdat je reclame aanbidt als de bijbel van het kapitalisme.quote:
Nah, ik zit behoorlijk boven modaal.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En aangezien u al onder modaal zit, dank u voor het demonstreren van mijn punt.
Net als heel veel andere informatie of neem je ook elk straatnaambordje en elke missende katposter tot je?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Reclame valt niet op omdat het gewoon is geworden.
Of als je in een kasteel leeft, zoals Jort Kelder.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je een nerd bent die in zijn moeders kelder woont misschien.
Salonsocialist.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, ik zit behoorlijk boven modaal.
Dat kan ook als sociaaldemocraat
Lullen en vullen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, ik zit behoorlijk boven modaal.
Dat kan ook als sociaaldemocraat
Onbewust doe je dat vaker dan je denkt.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Net als heel veel andere informatie of neem je ook elk straatnaambordje en elke missende katposter tot je?
Ja, 't zijn bijna communisten.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
het dringt een hoop ideeen op die zeer twijfelachtig zijn.
Oh zeker, maar niet meer dan je andere dingen onbewust doet, zoals geurassociaties bij gras of bomen of kleurassociaties bij bloemen of de lucht. Mensen letten onbewust op hun omgeving, maar het is niet alsof dat een storende factor hoeft te zij in het dagelijks leven.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Onbewust doe je dat vaker dan je denkt.![]()
Er moet een zombiefilm worden gemaakt waarin de ondoden de jacht openen op jaren '80 muziekartiesten.quote:
Reclames wel, vaak zijn ze misleidend en zet het mensen aan tot overconsumptie.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh zeker, maar niet meer dan je andere dingen onbewust doet, zoals geurassociaties bij gras of bomen of kleurassociaties bij bloemen of de lucht. Mensen letten onbewust op hun omgeving, maar het is niet alsof dat een storende factor hoeft te zij in het dagelijks leven.
Het is aan de consument om een rationele keuze te maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
het dringt een hoop ideeen op die zeer twijfelachtig zijn. En ja, dat is een probleem, maar dat ga jij vast ontkennen omdat je nog te jong bent om dat in te zien en/of omdat je reclame aanbidt als de bijbel van het kapitalisme.
De gemiddelde consument is echter miet rationeel.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is aan de consument om een rationele keuze te maken.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er moet een zombiefilm worden gemaakt waarin de ondoden de jacht openen op jaren '80 muziekartiesten.
Als je jezelf niet kan beheersen, te stom bent om jezelf te beheersen, dan verdien je het. Urhm, dan verdien je het eigenlijk niet, want dan heb je te weinig.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Reclames wel, vaak zijn ze misleidend en zet het mensen aan tot overconsumptie.
Nouja, Critters komt een heel klein beetje in de buurt.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er moet een zombiefilm worden gemaakt waarin de ondoden de jacht openen op jaren '80 muziekartiesten.
En op die mensen hebben ze hun pijlen gericht.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je jezelf niet kan beheersen, te stom bent om jezelf te beheersen, dan verdien je het. Urhm, dan verdien je het eigenlijk niet, want dan heb je te weinig.
Doe niet zo fatalistisch man. De boze bedrijven die mensen dwingen hun plastic bakjes te kopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:47 schreef betyar het volgende:
[..]
En op die mensen hebben ze hun pijlen gericht.
Critters was gaaf.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, Critters komt een heel klein beetje in de buurt.
U heeft een buitengewoon goede smaak. Jij was toch ook degene die mij Hercules in New York aanraadde?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb de extended boxed set. Alle vier.
Zeg dat.quote:
Correct.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
U heeft een buitengewoon goede smaak. Jij was toch ook degene die mij Hercules in New York aanraadde?
Film nog niet gezien, maar ik heb met wat vrienden de Youtube-filmpjes zitten kijken. We hebben er hard om moeten lachen. Sterker, het deed gewoon pijn aan mn buik.quote:
Er bestaan dan ook bijna geen enge films, erik.quote:
De film is non-stop zoals die youtubes zijn. Als je het gaat kijken, een drinkspelletje van maken. Elke keer als Arnold iets onnodigs doet: drinken en dan maar hopen dat je het eind van de film niet kwijlend op de grond ligt.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Film nog niet gezien, maar ik heb met wat vrienden de Youtube-filmpjes zitten kijken. We hebben er hard om moeten lachen. Sterker, het deed gewoon pijn aan mn buik.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De film is non-stop zoals die youtubes zijn. Als je het gaat kijken, een drinkspelletje van maken. Elke keer als Arnold iets onnodigs doet: drinken en dan maar hopen dat je het eind van de film niet kwijlend op de grond ligt.
Er doet dan ook geen neger mee. Na de neger komt de sexy dame en dan de domme bodybuilder die op zoek gaat naar zijn vriendin die net is onthoofd.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een sof dat het lekkerste wijf als eerste eraan ging.
Had dan die lelijke hippie met die smerige vlechten als eerste gepakt.
I.p.v. die neger hadden we nu Engerd, alleen die is ook al gesneuveld.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Er doet dan ook geen neger mee. Na de neger komt de sexy dame en dan de domme bodybuilder die op zoek gaat naar zijn vriendin die net is onthoofd.
Als je echt anderhalf uur pijn in je buik wil hebben van het lachen is er echter maar 1 film die ik eenieder aan kan raden: Hausu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |