quote:All right, pussy, pussy, pussy! Come on in pussy lovers! Here at the Titty Twister we're slashing pussy in half! Give us an offer on our vast selection of pussy, this is a pussy blow out! All right, we got white pussy, black pussy, Spanish pussy, yellow pussy, we got hot pussy, cold pussy, we got wet pussy, we got smelly pussy, we got hairy pussy, bloody pussy, we got snappin' pussy, we got silk pussy, velvet pussy, Naugahyde pussy, we even got horse pussy, dog pussy, chicken pussy! Come on, you want pussy, come on in, pussy lovers! If we don't got it, you don't want it! Come on in, pussy lovers!
Ik dacht aan Israël in spiegelbeeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of die Rozenkrans als een piemel gevormd.
Ik dacht dat u alwetend was!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:46 schreef fokthesystem het volgende:
Europa, toen , nu en straks?
http://www.sp.nl/europa/klauwen/?eml110704)
Interessante info, ik had niet al die kennis.
SPquote:Op maandag 4 juli 2011 20:46 schreef fokthesystem het volgende:
Europa, toen , nu en straks?
http://www.sp.nl/europa/klauwen/?eml110704)
Interessante info, ik had niet al die kennis.
Gelukkig niet.quote:
Jij bent toch echt een beetje te jong om dergelijke uitspraken te doen.quote:
42 is best een respectabele leeftijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch echt een beetje te jong om dergelijke uitspraken te doen.
Dit is een spoeddebat waard.quote:
Door wie ben jij gehersenspoeld? Arm manneke.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Stereotype SP-er:
[ afbeelding ]
Stereotype VVD-er:
[ afbeelding ]
Oeps nevermind, hier de verbeterde versie.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Door wie ben jij gehersenspoeld? Arm manneke.
Nee, dat horen ambtenaren te zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit als een GL-menneke.
Zo'n jas heb ik ook gehad.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeps nevermind, hier de verbeterde versie.
Stereotype SP-er
[ afbeelding ]
Stereotype VVD-er
[ afbeelding ]
De 1e werkt,quote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stereotype SP-er
[ afbeelding ]
Stereotype VVD-er
[ afbeelding ]
Nee, PvdA-ers zijn ambtenaren, GL-ers doen aan verf op doeken of staan op het podium expertimentele kunst te doen. Het is allebei op de kosten van de belastingbetaler, dat wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat horen ambtenaren te zijn
Groenlinks mama:quote:Op maandag 4 juli 2011 21:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, PvdA-ers zijn ambtenaren, GL-ers doen aan verf op doeken of staan op het podium expertimentele kunst te doen. Het is allebei op de kosten van de belastingbetaler, dat wel.
hehe.
Ai, moeilijke wijven zijn dat dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Groenlinks mama:
Werkt bij een provincie, afdeling milieubeleid. Eet thuis alleen biologisch, scheert zichzelf niet want ziet zich als feministe. Heeft nauwelijks seks met haar man, wegens het hebben van een stinkende bloemkoolkut en reageert dit af op rijke succesvolle mensen.
De beste seks die ik ooit heb gehad was met GL-mutsen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Groenlinks mama:
Werkt bij een provincie, afdeling milieubeleid. Eet thuis alleen biologisch, scheert zichzelf niet want ziet zich als feministe. Heeft nauwelijks seks met haar man, wegens het hebben van een stinkende bloemkoolkut en reageert dit af op rijke succesvolle mensen.
De knapste vriendin die ik ooit heb gehad was ook een GL-mutsquote:Op maandag 4 juli 2011 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De beste seks die ik ooit heb gehad was met GL-mutsen.
Wat is het verschil tussen die twee??quote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stereotype SP-er
[ afbeelding ]
Stereotype VVD-er
[ afbeelding ]
Ik krijg sympathie voor de PvdA door al jouw posts over de hun, als je zo inhoudsloos en simplistisch doorgaat word ik nog lidquote:
Waar?quote:
De SP-er is een arbeider/putjesschepper die geen beter beroep kan doen wegens gebrek aan kennis. Vervolgens reageert hij zijn frustraties af op iedereen die ook maar een beetje knapper/intelligenter/succesvoller is dan hij. Het kapitalisme is zo oneerlijk.. het calimero "ik ben groot en jij bent klein en dat is niet eerlijk" syndroom.quote:
Je leeft nog in een kinderlijke stripboekrealiteit.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De SP-er is een arbeider/putjesschepper die geen beter beroep kan doen wegens gebrek aan kennis. Vervolgens reageert hij zijn frustraties af op iedereen die ook maar een beetje knapper/intelligenter/succesvoller is dan hij. Het kapitalisme is zo oneerlijk.. het calimero "ik ben groot en jij bent klein en dat is niet eerlijk" syndroom.
De VVD-er is een succesvolle zakenman, dankzij veel werk is hij aan de top gekomen. Heeft hard gestudeerd, is een gangmaker op alle feesten en kan altijd lachen om seksistische grappen. Toch geeft hij vrouwen wel de helpende hand als ze dat echt nodig hebben.
Heeft een hele lekkere vrouw, of zelfs meerdere. Zijn vrouw is arts en samen maken ze de wereld een betere plaats om te leven
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De SP-er is een arbeider/putjesschepper die geen beter beroep kan doen wegens gebrek aan kennis. Vervolgens reageert hij zijn frustraties af op iedereen die ook maar een beetje knapper/intelligenter/succesvoller is dan hij. Het kapitalisme is zo oneerlijk.. het calimero "ik ben groot en jij bent klein en dat is niet eerlijk" syndroom.
De VVD-er is een succesvolle zakenman, dankzij veel werk is hij aan de top gekomen. Heeft hard gestudeerd, is een gangmaker op alle feesten en kan altijd lachen om seksistische grappen. Toch geeft hij vrouwen wel de helpende hand als ze dat echt nodig hebben.
Heeft een hele lekkere vrouw, of zelfs meerdere. Zijn vrouw is arts en samen maken ze de wereld een betere plaats om te leven
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterieotype van de SP'er:quote:Op maandag 4 juli 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
Stereotype SP-er:
[ afbeelding ]
Stereotype VVD-er:
[ afbeelding ]
Je moet nog veel leren jochiequote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |