Pokemon stadium 2 heb ik waarschijnlijk deze week nog wel voor je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Degeen die ik zoek is Pokemon Stadium 2, dus die vervalt.
Had je nu ook nog consoles voor de N64 ? Ik heb de N64, maar in een verhuizing zijn de spellen en consoles verdwenen.
Graag zou ik dan PS2 en twee consoles erbij willen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:00 schreef Kryptex het volgende:
[..]
Pokemon stadium 2 heb ik waarschijnlijk deze week nog wel voor je.
Ik heb inderdaad ook losse N64 consoles en controllers
Edit: Alle Super nintendo prijzen erbij gezet nu nog N64![]()
Geen controllers?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Graag zou ik dan PS2 en twee consoles erbij willen.
Controller inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:06 schreef Kryptex het volgende:
[..]
Geen controllers?
Is goed ik kom bij je terug wanneer ik pokemon stadium 2 voor je heb
Ik ga akkoord met die 22,50. Stuur je rekeningnummer, naam en woonplaats maar via PM. Dat heb ik bij de SNS namelijk nodig.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef Kryptex het volgende:
[..]
Voor 21,50 kan ik beide spellen naar je toe sturen in een losse envelop.
Of voor 22,50 kan ik het in een bubbelenvelop versturen zodat ze zeker niet beschadigd raken.
Dan worden het twee controllers, Pokemon Stadium II, Zelda Ocarina of Time en Mario Kart 64.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:16 schreef Kryptex het volgende:
Zou komen op 55,- exc. verzendkosten voor een N64 console compleet met kabels, 2 goed werkende controllers en pokemon stadium deel 2 als dat is wat je bedoelde.
Ik zou er 60,- inc. verzendkosten van kunnen maken, maar natuurlijk mag je het ook ophalen.
Oh okay ik dacht dat je een console wilde met 2 controllers hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan worden het twee controllers, Pokemon Stadium II, Zelda Ocarina of Time en Mario Kart 64.
Die N64 heb ik zelf, ik mis alleen spellen en bestuursdingen.
Hoi,quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:32 schreef zealot het volgende:
Bij deze interesse in:
Speciale actie
Console + kabels + 1 controller + 5 mario games;
Super mario allstars (Alle super mario bros + the lost levels op 1 cartridge)
Super mario world
Tijdelijke prijs 50,-
1 losse controller extra - 7,50
NBA Jam - 7,50
Mogelijk nog interesse in deze mits je er een leuke totaalprijs van maakt?
Donkey kong country 1 ---------- 15,-
Donkey kong country 2 ---------- 19,-
Mortal kombat tweede deel ---------- 15,-
Totaalpakket 90,- inc. verzenden geboden
Neem aan dat alles gewoon werkt en je hier 'garantie' voor geeft?
Van allesquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe ben je eigenlijk aan die collectie gekomen? Verzamelen? Hobby?
Ik heb veel zeldzame snes games zoals complete lufia en super metroid big boxes etc, maar deze zijn niet te koop ze zijn voor m'n verzameling.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:51 schreef Kriegel het volgende:
Haha, Action 52![]()
Hoe kom je daar nou weer aan, helemaal compleet zelfs? De rest is bij lange na niet zo zeldzaam. Ik voel me geneigd het nog te doen ook, het is een absolute ramp van een game maar daarom misschien juist zo bijzonder.
Het wordt incluis verzendkosten, Brabant is mij te ver.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef Kryptex het volgende:
[..]
Oh okay ik dacht dat je een console wilde met 2 controllers haha
2 controllers + pokemon stadium 2 + zelda ocarina of time + mario kart 64 komt samen op 60 excl. + 6,75 verzendkosten, kan afgerond worden op 65,-
Laat me even weten als je het pakket wilt kopen, dan stuur ik je een PM wanneer ik Pokemon stadium 2 heb.
Het is gisteren verstuurd, zal dan helaas maandag zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
TNT is net geweest, maar de spellen zitten er niet tussen, jammer.
Nou ja, kan gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:33 schreef Kryptex het volgende:
[..]
Het is gisteren verstuurd, zal dan helaas maandag zijn
Oké, dan word het waarschijnlijk daar tegenop bieden en dat is me net iets teveel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:35 schreef Kryptex het volgende:
[..]
Ik heb veel zeldzame snes games zoals complete lufia en super metroid big boxes etc, maar deze zijn niet te koop ze zijn voor m'n verzameling.
Heb op action 52 een bod van 150,- op het moment.
Voor 160,- kan ik hem weg doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oké, dan word het waarschijnlijk daar tegenop bieden en dat is me net iets teveel.
De spellen zijn vrijdag of zaterdag naar je verstuurd, welke dag precies weet ik zo niet meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Post is alweer geweest, maar geen games. Ik begin nu echt te twijfelen of ik hem nog krijg....
Vrjidag had je ze verstuurd, dat had je gepost, dus dan hoorden ze al Zaterdag te komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:04 schreef Kryptex het volgende:
[..]
De spellen zijn vrijdag of zaterdag naar je verstuurd, welke dag precies weet ik zo niet meer.
Vreemd, helaas is brievenpost niet te traceren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vrjidag had je ze verstuurd, dat had je gepost, dus dan hoorden ze al Zaterdag te komen.
Beetje ongeduldig?quote:Vrjidag had je ze verstuurd, dat had je gepost, dus dan hoorden ze al Zaterdag te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |