Oké, dan word het waarschijnlijk daar tegenop bieden en dat is me net iets teveel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:35 schreef Kryptex het volgende:
[..]
Ik heb veel zeldzame snes games zoals complete lufia en super metroid big boxes etc, maar deze zijn niet te koop ze zijn voor m'n verzameling.
Heb op action 52 een bod van 150,- op het moment.
Voor 160,- kan ik hem weg doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oké, dan word het waarschijnlijk daar tegenop bieden en dat is me net iets teveel.
De spellen zijn vrijdag of zaterdag naar je verstuurd, welke dag precies weet ik zo niet meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Post is alweer geweest, maar geen games. Ik begin nu echt te twijfelen of ik hem nog krijg....
Vrjidag had je ze verstuurd, dat had je gepost, dus dan hoorden ze al Zaterdag te komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:04 schreef Kryptex het volgende:
[..]
De spellen zijn vrijdag of zaterdag naar je verstuurd, welke dag precies weet ik zo niet meer.
Vreemd, helaas is brievenpost niet te traceren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vrjidag had je ze verstuurd, dat had je gepost, dus dan hoorden ze al Zaterdag te komen.
Beetje ongeduldig?quote:Vrjidag had je ze verstuurd, dat had je gepost, dus dan hoorden ze al Zaterdag te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |