Kan ook. Heb opzich wel zin in 2 uur netjes aan elkaar gemixte Drum&Bassquote:Op maandag 4 juli 2011 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil dan ook wel draaien, ik moet toch muzikaal huiswerk doen.
Dan ga ik wel draaienquote:Op maandag 4 juli 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kan ook. Heb opzich wel zin in 2 uur netjes aan elkaar gemixte Drum&Bass
Zeg het maar
Maar ik ben hopeloosquote:Op maandag 4 juli 2011 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel draaienDie mix moet je alleen maar doen als het echt hopeloos is.
wat?quote:
Link?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:49 schreef Zokunen het volgende:
Whaha dat topic van graseter, best fout maar toch.
Ohwwwww sorry niet mijn dingquote:
ja zag maar net de helftquote:
Hoi hoiquote:
Het zegt mij echt helemaal niks sorryquote:
Er is vast wel iemand die je kan helpenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit eens te snuffelen naar hoe ik nieuwe nummers aan m'n SAM Library toe kan voegen, maar vind nog niks
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:58 schreef Zokunen het volgende:
Zow even een rustig einde en dan is Eric, maar dan met een k.
Eeej jofuquote:
Hoi hoiquote:
Wbquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:25 schreef Melting het volgende:
Onder het luisteren ga ik ook even koken,.....
Kip teriyaki!
Ik zag hetquote:Op maandag 4 juli 2011 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi engel
je stond gister op nummer één
Ik ga even een uurtje skaten denk ik. En daarna weer lui zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
C_A, is er nog wat te beleven in Spijk vanaaf?
best hard gewerkt voor iemand die lui was danquote:Op maandag 4 juli 2011 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag het
Ik was gisteren echt lui
LISTEN
Daar heb ik toch niks aan?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga even een uurtje skaten denk ik. En daarna weer lui zijn
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
best hard gewerkt voor iemand die lui was dan
Ik weet wel andere actieve dingenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben te actief vandaag om niks te gaan doen
gekkiequote:Op maandag 4 juli 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een gekke bui, dus aan mijn verzoekjes heb je niks
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe die goed zijn voor mijn bil en bovenbeenspieren?
je bent reggiequote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Het is mooi weer, dus ik wil daar gebruik van maken
DUs lekker uurtje skaten
ehhm neujquote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel je gaat vast Britt niet draaien![]()
(F*cking VET)
Oh wacht, je was al bezet ook he?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Het is mooi weer, dus ik wil daar gebruik van maken
DUs lekker uurtje skaten
Snert..quote:Op maandag 4 juli 2011 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dan ga ik nu eten koken
[..]
Ook dat
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee... rijst met gesmoorde kip en groente
Wat deed je er trouwens buiten?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Whehehehehe, ok dit gaat nergens meer over
Ik duik de keuken in
Tot later
de radio 49 tourflitsquote:Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
Leuke etappeKunnen we daar niet wat mee bij radio 49, sport?
De slechtste renner van de dagquote:Op maandag 4 juli 2011 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het moet natuurlijk wel op een onzin manier
Een hoorspel met een fake wielerverslagquote:Op maandag 4 juli 2011 17:43 schreef robdriessen het volgende:
En we schakelen live over naar het fietspad in Klazienaveen!...... Waar totaal NIETS gebeurt!
Good ol' Theo Koomenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hoorspel met een fake wielerverslag
een hoorspel is wel leukquote:Op maandag 4 juli 2011 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hoorspel met een fake wielerverslag
Gewoon met de mond een heel verhaal vertellen met allerlei geluiden, zonder allerlei troep die je moet downloaden, dat is pas onzin en radio 49quote:
die houden we erin, woensdag middag om 3 uur. hoorspel!!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon met de mond een heel verhaal vertellen met allerlei geluiden, zonder allerlei troep die je moet downloaden, dat is pas onzin en radio 49
Wat een goed besluit!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik ga stoppen met roken.
Buddy systeem! Jij stopt met roken, ik ga 25 kg afvallenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:52 schreef ValHallen het volgende:
En ik rook, eet en zuip extra voor jullie.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Buddy systeem! Jij stopt met roken, ik ga 25 kg afvallen
Het smaakt me niet meer. En het levert meer nadelen dan voordelen op. (gele vingers, slechte adem, afknappende meisjes)quote:
Ik wil ook afvallenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Buddy systeem! Jij stopt met roken, ik ga 25 kg afvallen
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
Fokker89 je verbinding valt met regelmaat weg....![]()
Ik voetbalde al vanaf mijn 4equote:Op maandag 4 juli 2011 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
Voor zij die willen afvallen: sporten. Het helpt echt. Geen dieet is er tegen opgewassen.
jawel, nu niet meerquote:Op maandag 4 juli 2011 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent niets aan t uploaden of met een torrent proggie aan t downloaden?
das dan niet handig neequote:Op maandag 4 juli 2011 18:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je idd niet doen tijdens je radio show want dan ga je wegvallen ed.
Ga naar de sportschool oidquote:Op maandag 4 juli 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik voetbalde al vanaf mijn 4eDit jaar gestopt en het is te merken.
Wat dacht je ook al?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al.Nouja opgeruimd staat netjes.
Ohquote:Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik deed die achtergrondzanger na van dit liedje hoor
je hebt wel gelijk, die kloonposts zijn verdwenenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je He he he bedoelde als een soort van grinnik.
Klopt en onze reacties er op ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk, die kloonposts zijn verdwenen
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:52 schreef ValHallen het volgende:
Het is DJ Eric, met een kquote:Op maandag 4 juli 2011 18:26 schreef Melting het volgende:
Dj Erik? Geef je even een seintje als je eruit gaat?
over exact 4 minuten!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:26 schreef Melting het volgende:
Dj Erik? Geef je even een seintje als je eruit gaat?
TNX, melting veel succes en eetzequote:Op maandag 4 juli 2011 18:32 schreef robdriessen het volgende:
Lekkere muziekjes, Erik! Goed gedraaid. En bedankt voor mijn verzoekje
ook bedankt, draai jij vanavond ook nog?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
Wat ik er nog van heb mee gekregen klonk lekker Fokker89
Graag gedaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ook bedankt, draai jij vanavond ook nog?
Okequote:Op maandag 4 juli 2011 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaan.Nee ik heb vanavond geen tijd.
Laat je huisdieren met rust, he?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:36 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ooit nog eens iets van Opa vernomen?
Al geruime tijd niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:36 schreef robdriessen het volgende:
Ik niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:36 schreef robdriessen het volgende:
Ik weet t niet. Ga t even vragen aan jezelf als je voor de spiegel staat en kom t ons dan vertellen.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe teleurgesteld kun je zijn in iemand
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Melting het volgende:
Heerlijk rustgevende jaren 90 plaat er tussendoor.
Heel erg dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t niet. Ga t even vragen aan jezelf als je voor de spiegel staat en kom t ons dan vertellen.
Whehehehe ach man we hebben allemaal wel wat. Niet zo om malen. Het leven is daar te kort voor.quote:
Nieteens mezelf ofzo hoor.. Iemand andersquote:Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe ach man we hebben allemaal wel wat. Niet zo om malen. Het leven is daar te kort voor.Gewoon genieten van alle mooie momenten en door knallen.
Toch niet druk om maken. Ik heb zo al 5 jaar van mn leven weg gegooit. Tijd om te leven en schijt aan alles. Party forever!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens mezelf ofzo hoor.. Iemand anders
Flarden, hele vage flarden, hahaha.quote:
Dat zal dan wel bewust zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Flarden, hele vage flarden, hahaha.
Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waarom staat mijn auto in de voortuin?quote:
dat zijn vragen die nooit beantwoord zullen woordenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waarom staat mijn auto in de voortuin?
Is dat zo?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:45 schreef robdriessen het volgende:
Dit is een .... bijzondere remix van Hallo Spaceboy.
Dat was het plan zo'n beetje, ja..quote:Op maandag 4 juli 2011 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch niet druk om maken. Ik heb zo al 5 jaar van mn leven weg gegooit. Tijd om te leven en schijt aan alles. Party forever!
Het is eigenlijk een samenwerking tussen de Pet Shop Boys (ALAAAAARM!) en Bowie. Maar dit is niet het origineel wat ik nu hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik kende heel dat nummer niet.
Maar hij is te pruimen?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een samenwerking tussen de Pet Shop Boys (ALAAAAARM!) en Bowie. Maar dit is niet het origineel wat ik nu hoor.
nee dit is niet het origineelquote:Op maandag 4 juli 2011 18:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een samenwerking tussen de Pet Shop Boys (ALAAAAARM!) en Bowie. Maar dit is niet het origineel wat ik nu hoor.
remix van een nr van Bowiequote:
Het lijkt alsof Soulwax ermee aan de haal is gegaanquote:
18+ website, lotion en een keukenrol dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
FML.. Heb ik een middag + avond en morgen de hele dag vrij, is er niemand beschikbaar..
Zelfs dat kan nieteens want broertje is thuis.. Maar die heeft de films die ik wil gaan zien in de bios al gezien.. En wil dus niet mee.. Gaat liever zitten gamen..quote:Op maandag 4 juli 2011 18:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
18+ website, lotion en een keukenrol dus.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
18+ website, lotion en een keukenrol dus.
Dit was wel een klapper in de 90-er jaren ja!quote:
Ook al zo'n hit!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:52 schreef robdriessen het volgende:
En natuurlijk die van ervoor: Max don't have Sex with your Ex
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:53 schreef Melting het volgende:
Kan dat gekreun eigenlijk wel zo vroeg op de avond?
Dan gooi ik het over een andere boeg!quote:
Dat luipaard van je, geniet ook van dit nummer, lijkt het!quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat luipaard van je, geniet ook van dit nummer, lijkt het!
+ 100000000 punten voor het goed benoemen van het beestjequote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat luipaard van je, geniet ook van dit nummer, lijkt het!
quote:
Felix, oeh, dat smaaktquote:Op maandag 4 juli 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik ga eten..![]()
Gaaf!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:56 schreef robdriessen het volgende:
Oh, en goed nieuws tijdens het 90's feestje: FORT BOYARD KOMT TERUG OP TV!!!!!!
bestequote:
Thanks!quote:
Doe je goed!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb vandaag een 8.6 op engels gehaald
dankjequote:
Je mag zelf kiezenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:10 schreef Fokker89 het volgende:
even een vraagje, is het eigenlijk: radio negenenveertig of radio fourty nine?
Het blijft onzin he. Gewoon uitspreken zoals jij hem het liefst uitspreektquote:Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik wil een jingle maken, maar moet het dan natuurlijk wel goed doen he
Netjes.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb vandaag een 8.6 op engels gehaald
ik spreek het dan ook het liefst uit als onzin radioquote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het blijft onzin he. Gewoon uitspreken zoals jij hem het liefst uitspreekt
En dat kan dan weer niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik spreek het dan ook het liefst uit als onzin radio
Djeezquote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Vrouw gebruikt peuter als slagwapen![]()
![]()
Vrouw plast in politiepet![]()
Dr zijn echt trieste mensen in de wereld zeg...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Vrouw gebruikt peuter als slagwapen![]()
![]()
Vrouw plast in politiepet![]()
hoiquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Oeh skater meisjes hebben altijd een heerlijk kontje.
QFT!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Oeh skater meisjes hebben altijd vaak een heerlijk kontje.
Whehehehe vandaag pas weer begonnenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Oeh skater meisjes hebben altijd een heerlijk kontje.
Hola, hoe gaat het met jequote:
Goed bezig dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe vandaag pas weer begonnenDus er wordt aan gewerkt
![]()
[..]
Hola, hoe gaat het met je
Ik heb al jaren niet meer gesport...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanmorgen ook gewoon 2 uur gesport
Spieren even een opdonder gegeven
[..]
Oei, beterschap.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan niet op mijn laptop, mijn vriend is wat aan het afmaken voor zijn werk. Hij vanmiddag plots naar huis moest omdat ik mijn enkel verstuikt heb....
Oei.... en ik draai nu speciaal Sjeng nog 'ns oan de geng (vrolijk nummer) voor je.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan niet op mijn laptop, mijn vriend is wat aan het afmaken voor zijn werk. Hij vanmiddag plots naar huis moest omdat ik mijn enkel verstuikt heb....
Ik vind het heerlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer gesport...
Auch.... Ik hoop dat de pijn snel minder wordt...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag hetquote:Op maandag 4 juli 2011 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind t ook wel lekker maar ben tegenwoordig liever lui dan moe...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
En zeker nu ik de tijd ervoor heb
Deze week officieel mijn beeindigingscontract tekenenUit dienst per 1 november, dus 3,5 maand betaald vakantie
Dus vanaf nu met het beentje omhoog?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een huge ei op mijn enkel zitten vd zwelling
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laatste tree vd trap op de grond en daar knalde hij dubbel, dus lag een beetje boel te kermen vd pijn terwijl ik net koen in bed gelegd hadquote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag het
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
okequote:Op maandag 4 juli 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ik helemaal mee zingen.(al denk ik niet dat ik de enige ben.
)
beterschapquote:Op maandag 4 juli 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laatste tree vd trap op de grond en daar knalde hij dubbel, dus lag een beetje boel te kermen vd pijn terwijl ik net koen in bed gelegd had
Had ik ook eens, moest de week erop volle bak voetballen voor de club dus kreeg elektrotherapie van de fysio, dus ik was er gelukkig redelijk snel weer vanaf.. Maar inderdaad wel pijnlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen? Mijn petekind heet ook Koen!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laatste tree vd trap op de grond en daar knalde hij dubbel, dus lag een beetje boel te kermen vd pijn terwijl ik net koen in bed gelegd had
vervelend is zeer zacht uitgedrukt .:(quote:Op maandag 4 juli 2011 19:33 schreef dockx het volgende:
[..]
Had ik ook eens, moest de week erop volle bak voetballen voor de club dus kreeg elektrotherapie van de fysio, dus ik was er gelukkig redelijk snel weer vanaf.. Maar inderdaad wel pijnlijk.
Als ik s'morgens wakker werd gloeide heel mijn voet en de eerste stappen waren ondraaglijk door de stijfheid..![]()
![]()
Maar ik ben er ook weer helemaal bovenop gekomen, dus jij vast ook wel.![]()
![]()
Neemt niet weg dat het vervelend is.
Het is afgrijselijk!!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vervelend is zeer zacht uitgedrukt .:(
thnxquote:Op maandag 4 juli 2011 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Koen? Mijn petekind heet ook Koen!
Maar nog een geluk dat hij net in z'n bed lag, en dat je hem niet vasthad dan.
Beterschap!
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
je draait heerlijk melting
Graag gedaan!quote:
nu welquote:
Ik ook niet. Maar niet slecht toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
Ik kende dat nummer helemaal niet..
Deze is zo![]()
Nee want ik ben m al weer vergeten.quote:
bestequote:Op maandag 4 juli 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want ik ben m al weer vergeten.![]()
Mensen veel plezier nog. Misschien dat ik nog een keertje kom buurten straks maar ik krijg visite zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |