quote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Melting het volgende:
Heerlijk rustgevende jaren 90 plaat er tussendoor.
Heel erg dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t niet. Ga t even vragen aan jezelf als je voor de spiegel staat en kom t ons dan vertellen.
Whehehehe ach man we hebben allemaal wel wat. Niet zo om malen. Het leven is daar te kort voor.quote:
Nieteens mezelf ofzo hoor.. Iemand andersquote:Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe ach man we hebben allemaal wel wat. Niet zo om malen. Het leven is daar te kort voor.Gewoon genieten van alle mooie momenten en door knallen.
Toch niet druk om maken. Ik heb zo al 5 jaar van mn leven weg gegooit. Tijd om te leven en schijt aan alles. Party forever!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens mezelf ofzo hoor.. Iemand anders
Flarden, hele vage flarden, hahaha.quote:
Dat zal dan wel bewust zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Flarden, hele vage flarden, hahaha.
Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waarom staat mijn auto in de voortuin?quote:
dat zijn vragen die nooit beantwoord zullen woordenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waarom staat mijn auto in de voortuin?
Is dat zo?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:45 schreef robdriessen het volgende:
Dit is een .... bijzondere remix van Hallo Spaceboy.
Dat was het plan zo'n beetje, ja..quote:Op maandag 4 juli 2011 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch niet druk om maken. Ik heb zo al 5 jaar van mn leven weg gegooit. Tijd om te leven en schijt aan alles. Party forever!
Het is eigenlijk een samenwerking tussen de Pet Shop Boys (ALAAAAARM!) en Bowie. Maar dit is niet het origineel wat ik nu hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik kende heel dat nummer niet.
Maar hij is te pruimen?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een samenwerking tussen de Pet Shop Boys (ALAAAAARM!) en Bowie. Maar dit is niet het origineel wat ik nu hoor.
nee dit is niet het origineelquote:Op maandag 4 juli 2011 18:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een samenwerking tussen de Pet Shop Boys (ALAAAAARM!) en Bowie. Maar dit is niet het origineel wat ik nu hoor.
remix van een nr van Bowiequote:
Het lijkt alsof Soulwax ermee aan de haal is gegaanquote:
18+ website, lotion en een keukenrol dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
FML.. Heb ik een middag + avond en morgen de hele dag vrij, is er niemand beschikbaar..
Zelfs dat kan nieteens want broertje is thuis.. Maar die heeft de films die ik wil gaan zien in de bios al gezien.. En wil dus niet mee.. Gaat liever zitten gamen..quote:Op maandag 4 juli 2011 18:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
18+ website, lotion en een keukenrol dus.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
18+ website, lotion en een keukenrol dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |