Een hoorspel met een fake wielerverslagquote:Op maandag 4 juli 2011 17:43 schreef robdriessen het volgende:
En we schakelen live over naar het fietspad in Klazienaveen!...... Waar totaal NIETS gebeurt!
Good ol' Theo Koomenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hoorspel met een fake wielerverslag
een hoorspel is wel leukquote:Op maandag 4 juli 2011 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hoorspel met een fake wielerverslag
Gewoon met de mond een heel verhaal vertellen met allerlei geluiden, zonder allerlei troep die je moet downloaden, dat is pas onzin en radio 49quote:
die houden we erin, woensdag middag om 3 uur. hoorspel!!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon met de mond een heel verhaal vertellen met allerlei geluiden, zonder allerlei troep die je moet downloaden, dat is pas onzin en radio 49
Wat een goed besluit!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik ga stoppen met roken.
Buddy systeem! Jij stopt met roken, ik ga 25 kg afvallenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:52 schreef ValHallen het volgende:
En ik rook, eet en zuip extra voor jullie.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Buddy systeem! Jij stopt met roken, ik ga 25 kg afvallen
Het smaakt me niet meer. En het levert meer nadelen dan voordelen op. (gele vingers, slechte adem, afknappende meisjes)quote:
Ik wil ook afvallenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Buddy systeem! Jij stopt met roken, ik ga 25 kg afvallen
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
Fokker89 je verbinding valt met regelmaat weg....![]()
Ik voetbalde al vanaf mijn 4equote:Op maandag 4 juli 2011 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
Voor zij die willen afvallen: sporten. Het helpt echt. Geen dieet is er tegen opgewassen.
jawel, nu niet meerquote:Op maandag 4 juli 2011 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent niets aan t uploaden of met een torrent proggie aan t downloaden?
das dan niet handig neequote:Op maandag 4 juli 2011 18:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je idd niet doen tijdens je radio show want dan ga je wegvallen ed.
Ga naar de sportschool oidquote:Op maandag 4 juli 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik voetbalde al vanaf mijn 4eDit jaar gestopt en het is te merken.
Wat dacht je ook al?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al.Nouja opgeruimd staat netjes.
Ohquote:Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik deed die achtergrondzanger na van dit liedje hoor
je hebt wel gelijk, die kloonposts zijn verdwenenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je He he he bedoelde als een soort van grinnik.
Klopt en onze reacties er op ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk, die kloonposts zijn verdwenen
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:52 schreef ValHallen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |