quote:Mart Smeets betrapt op EGO-gebruik
NOS trekt wielerjournalist terug uit De Avondetappe
Kort voor het begin van de van Tour de France is de wielerwereld opgeschrikt door een nieuw dopinggeval. Mart Smeets, de zelfbenoemde Boss van de wielerjournalisten, testte bij een ‘out of competition’-controle positief op het zelfversterkende middel EGO. Dat maakte de UCI vanochtend bekend.
In het bloed van televisiepresentator troffen dopingcontroleurs abnormaal hoge eigenwaardes aan, een indicatie voor het gebruik van EGO. Dit middel vergroot de zelfingenomenheid en verkleint het vermogen tot zelfrelativering. Bijwerkingen zijn vetzucht, clichématig taalgebruik en een liefde voor opvallend gekleurde overhemden.
In afwachting van de contra-expertise heeft de NOS de presentator op non-actief gesteld. Smeets zal niet deelnemen aan de komende serie Avondetappes, een praatprogramma dat Smeets de laatste jaren domineerde. “We beraden ons nog op volgende stappen”, zegt NOS-directeur Jan de Jong, “De heer Smeets heeft de ethische code van Studio Sport ernstig geschonden. Misschien sturen we hem wel met vervroegd pensioen.”
“Ik ben hier echt doodziek van”, zegt collega sportjournalist Herbert Dijkstra. “Mart heeft al die jaren de uitzendingen van de Tour gedomineerd. Als geen ander wist hij het wielrennen met het goede van het leven te combineren. Terwijl anderen aan tafel een gesprek probeerden te voeren, luisterde Mart alleen naar zichzelf en hief hij een goed glas rode wijn. En het leek allemaal zo natuurlijk te gaan.”
Niet iedereen in de Tourkaravaan is verrast. Een sportcommentator die anoniem wil blijven: “Vaak zat ik naar De Avondetappe te kijken en dacht ik: dit kan helemaal niet, dit is gewoon onmogelijk. Drie weken lang iedere dag met een aantal nietszeggende Nederlanders aan tafel zitten en het leuk blijven vinden, kan gewoon niet zonder af en toe wat te snoepen uit de pot met de verboden middelen.” Smeets zelf ontkent het dopinggebruik. “Ik heb van nature gewoon een enorm ego.”
Een wieler-Derksen kan ik zo snel niet bedenken. De wieler-wereld is ook te vrolijk om figuren als Derksen voort te kunnen brengen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tankink, Boogerd ook nog wel enigszins, mis je alleen nog een Derksen.
Hahaha ik lig dubbel.quote:
Hm?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:34 schreef eriksd het volgende:
Voorschrift, ik heb een mooie foto voor je.
Bepaalde lieden die Speld bezoeken lijken te denken dat de site serieus nieuws presenteert.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef Monolith het volgende:
Vond het zelf ook een van de geniaalste Speld artikelen sinds tijden.
Ach, 1.5 miljoen mensen schijnen ook te denken dat Nederland met de PVV beter af is.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bepaalde lieden die Speld bezoeken lijken te denken dat de site serieus nieuws presenteert.
Serieus nieuws?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
Bepaalde lieden die Speld bezoeken lijken te denken dat de site serieus nieuws presenteert.
Enkele lieden op dit forum denken dat geld alles is.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, 1.5 miljoen mensen schijnen ook te denken dat Nederland met de PVV beter af is.
Enkele lieden op dit forum moeten hun paternalistische houding voor zich houden.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Enkele lieden op dit forum denken dat geld alles is.
Lul toch niet altijd zo achterlijk, man.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Serieus nieuws?
Nieuws is gewoon nieuws als het nieuw is,,,, dat ik jou dat moet vertellen!
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Enkele lieden op dit forum moeten hun paternalistische houding voor zich houden.
Dan krijg je al die klapjosti's hier.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:48 schreef Dutchnative het volgende:
ik hoop dat Geenstijl daadwerkelijk uit de lucht gaat
Da's waarquote:Op maandag 4 juli 2011 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan krijg je al die klapjosti's hier.
Wees blij, anders is verstand ver te zoeken.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Enkele lieden op dit forum denken dat geld alles is.
Geld is een middel, geen doel, mn beste.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees blij, anders is verstand ver te zoeken.
Middel tot een hoger doel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geld is een middel, geen doel, mn beste.
Of één van GSbrder z'n vriendinnetje's.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef Nautilus. het volgende:
Misschien wil een van die dellerige meisjes uit de Fok!-header mij vergezellen op mijn vakantie naar Colombia.
Oke, en nu?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef von_Preussen het volgende:
Speciaal voor Koos en het andere linkse gespuis:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef von_Preussen het volgende:
Speciaal voor Koos en het andere linkse gespuis:
Ben je al geil?quote:
Nee, maar ik kan dan ook geen filmpjes kijken op mn werk.quote:
Ja dan werkt het niet he.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan dan ook geen filmpjes kijken op mn werk.
Gaan zitten, een coupure van minstens ¤100 in een open vuur houden en daarmee uwe sigaar aansteken.quote:
Van dat geld haal ik liever een royale fles wijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaan zitten, een coupure van minstens ¤100 in een open vuur houden en daarmee uwe sigaar aansteken.
Hoe wil jij in godsnaam een fles wijn aanstekken dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van dat geld haal ik liever een royale fles wijn.
Zullen we de rollen in deze film maar niet verdelen onder Fokkers?quote:
Ik weet niet of jij een te beminnen zus hebt.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zullen we de rollen in deze film maar niet verdelen onder Fokkers?
Ja, maar die heb ik al sinds enkele jaren achter het raam gezet om (mede) mijn uitbundige levensstijl te financieren.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:01 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij een te beminnen zus hebt.
Incestboy.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik al sinds enkele jaren achter het raam gezet om (mede) mijn uitbundige levensstijl te financieren.
Reacties op het internet lijken me bezwaarlijk representatief voor de publieke opinie.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:01 schreef eriksd het volgende:
Ik verbaas mij er toch over dat zowel op polls van het Parool als AT5 men altijd een hekel heeft aan de PvdA, en dat zijn toch echt geen rechtse sites.
Sterkt mij in mijn conclusie dat de PvdA in bijv. Amsterdam het nog moet hebben van traditiestemmers en allochtonen.
Mwoah. We kunnen toch wel stellen dat oudjes en allochtonen die geen Nederlands spreken over het algemeen niet reageren.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Reacties op het internet lijken me bezwaarlijk representatief voor de publieke opinie.
De enige te beminnen vrouw is Patsy Stone.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:01 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij een te beminnen zus hebt.
Evenals alle mensen die iets beters hebben te doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah. We kunnen toch wel stellen dat oudjes en allochtonen die geen Nederlands spreken over het algemeen niet reageren.
Die stemmen geen PvdA.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Evenals alle mensen die iets beters hebben te doen.
Ongeloofwaardig.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Misschien kan ik geld verdienen door te dreigen PvdA te stemmen.
Want mijn inzichtvolle en vlijmscherpe analyses zijn niet voldoende?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:40 schreef JoaC het volgende:
En nu allemaal je bijdrage aan FOK! leveren: Sociale Netwerksites Politici
Inhoud is overrated, wees 2.0quote:Op maandag 4 juli 2011 17:51 schreef waht het volgende:
[..]
Want mijn inzichtvolle en vlijmscherpe analyses zijn niet voldoende?
Ik ben nog nooit zo beledigd.
quote:Kees van der Staaij (SGP)
Vanmiddag even politiek asiel gevonden in Tweedekamergebouw. Mijn vrouw dreigde mij in Den Haag ineens mee te nemen naar kledingwinkel.
Die doet het niet meerquote:
Echt wel.quote:
quote:Zo moest hij Father, Son van Peter Gabriel met pijn in zijn hart laten lopen. ‘Na het overlijden van mijn vader kreeg dit nummer voor mij nog meer betekenis. Het is echter onmogelijk om een song van Gabriel op een verzamelalbum te krijgen.
Gaat tot 2010quote:
Klik eens op 4 juli.quote:
quote:Geert Wilders (PVV)
Verhagen in verwarring: zet zich af tegen de PVV maar wil van CDA 'n soort PVV-light maken. Ach, je moet wat als je op 13 zetels staat :-)
Nee hoor..quote:
Wegwijstopic is verzameling links, in 2011 is geneuzel daar heen verplaatstquote:Op maandag 4 juli 2011 18:13 schreef Nautilus. het volgende:
Maar wat is de meerwaarde van dat geneuzel in de marge, JoaC?
Te makkelijk..quote:Jeanine Hennis-Plasschaert (VVD) Auto weer in m'n bezit na euro95/diesel blunder ...
Tja, als je wil besparen op brandstof kun je inderdaad beter diesel in je kar gooien.quote:
Niet te leuk.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:24 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, als je wil besparen op brandstof kun je inderdaad beter diesel in je kar gooien.
Tenzij je er ook mee weg wil rijden, in welk geval goedkoop duurkoop blijkt te zijn.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Best hilarisch trouwens die lege schappen bij de AH. Net of je op vakantie bent in het oostblok.
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Best hilarisch trouwens die lege schappen bij de AH. Net of je op vakantie bent in het oostblok.
Dankzij die gekke Chinese investeringenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:31 schreef eriksd het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)we-saabmodellen.html
Als je in die aandelen Saab stapt op het juiste moment, de tering zeg.
Twee weken geleden ook al van 1.13 naar 2.50 binnen een paar dagen. Da's goed verdienen.
Die dingen zijn voor Koningen.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:34 schreef eriksd het volgende:
Zijn mooie auto's, vooral die nieuwe. Ik teken er wel voor
Duitse lijkwagen, nee danku. Dan een BMW.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is voor de laag bazen daarboven.
http://www.mercedes-benz.(...)ass/_w221.flash.html
U heeft smaak.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lotus.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef eriksd het volgende:
En voor minder heb je deze:
[ afbeelding ]
Helemaal stoer natuurlijk.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef eriksd het volgende:
En voor minder heb je deze:
[ afbeelding ]
Helemaal stoer natuurlijk.
Volkswagen Golf tokkiesquote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U heeft smaak.
I.t.t. die rare 80's fans en hippies.
Lotus is voor bazen.quote:
En om de 10k weer naar garage. Nah.quote:
Exact.quote:
So what, alsof geld wat boeit als je Aston rijdt.quote:
We hebben het hier over realistische auto's pipo.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
So what, alsof geld wat boeit als je Aston rijdt.
Dat is wel realistisch?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hebben het hier over realistische auto's pipo.
Wat vind je van deze:
[ afbeelding ]
Sowieso, Aston Martin.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wel realistisch?
Ik zie net zoveel Aston's rijden als dat soort Lotussen.
Doch, beter dan de Aygo tegenhanger.quote:
Jij altijd met je origineels, Aston Martin is juist zo geweldig door haar geschiedenis en de "afgezaagdheid", het is gewoon een strakke, degelijke, Britse sportwagen met historie.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso, Aston Martin.
Zo afgezaagd. Kom dan met wat origineels in die prijsklasse.
Ik vind hem wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, beter dan de Aygo tegenhanger.
Hey, weet je waar lotus gemaakt wordt?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij altijd met je origineels, Aston Martin is juist zo geweldig door haar geschiedenis en de "afgezaagdheid", het is gewoon een strakke, degelijke, Britse sportwagen met historie.
Lotus is gewoon het zoveelste Aziatische bouwpakket zonder stijl.
Ja, in GB.quote:
Jij houdt gewoon niet van race-auto's. Das logisch, maar die proletenkarren die elke keer om het hoekje komen kijken die exact het tegenovergestelde zijn van stijl is weer een ander uiterste.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
Het is en blijft gewoon een Aziatisch bouwpakket.
QFT. Die designs moeten ze maar bij Honda en Hyundai latenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
Het is en blijft gewoon een Aziatisch bouwpakket.
Aston een proleten kar?!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon niet van race-auto's. Das logisch, maar die proletenkarren die elke keer om het hoekje komen kijken die exact het tegenovergestelde zijn van stijl is weer een ander uiterste.
Kom nou. Zo pronken met je geld is uberhaupt declassé.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aston een proleten kar?!
No taste!
En deze is voor de bazen die de technologische vooruitgang nastreven en daarbij nog sportief willen rijden. Het is ongeloveloos hoe je een dergelijk automobiel van over de 2000 kilo nog door de bochten kan slingeren.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dan kan je beter gezien worden in dit inderdaad:quote:Op maandag 4 juli 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom nou. Zo pronken met je geld is uberhaupt declassé.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En deze is voor de bazen die de technologische vooruitgang nastreven en daarbij nog sportief willen rijden. Het is ongeloveloos hoe je een dergelijk automobiel van over de 2000 kilo nog door de bochten kan slingeren.Prachtig ding ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die koop je ook niet om te pronken met je geld, maar voor de rijbeleving. Ding kost misschien 15 ruggen.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dan kan je beter gezien worden in dit inderdaad:
[ afbeelding ]
Dat zijn ook allemaal dingen die mij geen reet interesseren, zou het toeval zijn?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, auto, sigaren, pakken, defensie, horloge's, jij hebt ook altijd wat te zeiken.
Het zegt wel iets over hoe bepaalde mensen in het leven staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn ook allemaal dingen die mij geen reet interesseren, zou het toeval zijn?
Die van mij wel. Kan een Chinese Muur van pakjes sigaretten bouwen met de rommel die in mijn bal ligt.quote:
Rijbeleving in een dinkytoy, het is maar waar je 15 ruggen voor over hebt.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die koop je ook niet om te pronken met je geld, maar voor de rijbeleving. Ding kost misschien 15 ruggen.
Als je gewoon een goede auto wil, die understated is en toch chique, neem je bijv. bovenstaande bmw. Niet zo'n gare Aston.
Dat heb je goed gezegd.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over hoe bepaalde mensen in het leven staan.
Voor het geval dat, kinderen, vrouwen, hoeren, of gewoon de gentlemen uithangen en mensen vervoerenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n grote vierdeurswagen?
Tenzij je twee kinderen hebt natuurlijk.
Jij bent gewoon een beunhaas.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rijbeleving in een dinkytoy, het is maar waar je 15 ruggen voor over hebt.
Nou, je krijgt wel m'n gay-seal of approval hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een beunhaas.
Ik zie mijzelf al met dit dingetje rondscheuren, met 80's classics op 100%
http://link.marktplaats.nl/462763371
Ik ben niet één van die mannen hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor het geval dat, kinderen, vrouwen, hoeren, of gewoon de gentlemen uithangen en mensen vervoeren![]()
Ondertussen kijken de mannen vol jaloezie naar de auto en verliezen hun vrouw aan degene met de BMW.
Lul.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, je krijgt wel m'n gay-seal of approval hoor.
Weinig hetero's die het je nadoen.
Ik vond hem ook niet zo handig gekozenquote:
Op eerste auto's mag je idd niet teveel zeuren, maar een beetje batty is ie inderdaad wel. Maar we houden ook zo van je Erik!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, je krijgt wel m'n gay-seal of approval hoor.
Weinig hetero's die het je nadoen.
Waarom denk je dat ik zo reageerde?quote:
Goede keuze schat.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:01 schreef eriksd het volgende:
Een oude SLK zou ook nog kunnen.
Als het maar een 2 zitter is.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een beunhaas.
Ik zie mijzelf al met dit dingetje rondscheuren, met 80's classics op 100%
http://link.marktplaats.nl/462763371
Sneue vrouwen danquote:Op maandag 4 juli 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor het geval dat, kinderen, vrouwen, hoeren, of gewoon de gentlemen uithangen en mensen vervoeren![]()
Ondertussen kijken de mannen vol jaloezie naar de auto en verliezen hun vrouw aan degene met de BMW.
Volvoquote:Op maandag 4 juli 2011 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil gewoon een V70![]()
Of nog liever: een 240, lekker vierkant![]()
Teveel gezeik met onderhoud. Bij die F'jes valt het nog mee, veel onderdelen voor ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Neem dan een echt oude mooie klassieke MG
1.83 ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg erik, ben jij lang?
Want dan kunnen tweeziters, vooral die modellen die jij post, nog wel eens willen tegenvallen.
Nou, mokkels versieren met dure wagens werkt anders altijd redelijk goed. Gewoon recht voor de deur van de gelegenheid je zwarte S-klasse parkeren, met een bundel DDR-mark staan zwaaien en elk wijf wat je tegenkomt vertellen dat je handelaar in petrochemische producten uit de DDR bent en in Karl-Marx-Stadt woont.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet één van die mannen hoor.
Dat zijn de wannabes zoals die hier posten
Ja, maar... Die je net postte is niet mooi (vind ik dan)quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Teveel gezeik met onderhoud. Bij die F'jes valt het nog mee, veel onderdelen voor ook.
"All parts falling off this car are of the finest British craftmanship"quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Teveel gezeik met onderhoud. Bij die F'jes valt het nog mee, veel onderdelen voor ook.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou, mokkels versieren met dure wagens werkt anders altijd redelijk goed. Gewoon recht voor de deur van de gelegenheid je zwarte S-klasse parkeren, met een bundel DDR-mark staan zwaaien en elk wijf wat je tegenkomt vertellen dat je handelaar in petrochemische producten uit de DDR bent en in Karl-Marx-Stadt woont.
Succes gegarandeerd.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou, mokkels versieren met dure wagens werkt anders altijd redelijk goed. Gewoon recht voor de deur van de gelegenheid je zwarte S-klasse parkeren, met een bundel DDR-mark staan zwaaien en elk wijf wat je tegenkomt vertellen dat je handelaar in petrochemische producten uit de DDR bent en in Karl-Marx-Stadt woont.
Succes gegarandeerd.
quote:Heckled Christian Rock Band Knows How Jesus Felt
COLUMBIA, MO—After walking off stage to a chorus of boos, threats, and obscenities, local Christian rock band Enter the Kingdom told reporters Friday that they now knew exactly how Jesus felt when he was persecuted.
"We were always taught that Christ suffered for the sins of man, but it wasn't until our gig at Pat's Tavern that we actually understood what that meant," said lead singer Andrew Walker, who formed the band in 2006 with three friends from his Bible study group. "The fact that Jesus wasn't very popular in his day, or that people hated him for spreading a different kind of message, or even just the ridicule and humiliation he was forced to endure—it all became clear to us Friday night."
"Especially when the crowd started chucking food at our heads," Walker continued. "That definitely hit it home."
According band members, the trials and tribulations of the Son of God were brought into sharp focus during their 45-minute music set, from the widespread skepticism they encountered after first taking the stage to the cries for physical torture that filled the local tavern by the end of the night.
Bass player Kevin Clark, 26, compared Friday night's harrowing show to "what Jesus must have braved" at the hands of Pontius Pilate, claiming that while performing he also faced a series of false accusations, including being called the "King of the Dickheads" by one crowd member.
"It was like the story of Jesus, unfolding right up there on that stage," said Clark, adding that two police officers randomly checking IDs for underage drinkers also joined in and taunted the band. "And just like Christ, we did not retaliate for their cruel actions. Not even when the whole 'get off the stage, you pussies' thing really got going."
Enter the Kingdom's guitarist, Bradley Baldwin, was likewise stunned by the similarities between his band's set and the torment of his savior, likening the constant interruptions by hecklers screaming, "Shut the fuck up," "This sounds like fucking shit," and "Don't quit your day job blowing priests" to what Jesus went through while being mercilessly flogged and whipped as he carried the cross to Calvary.
"They were jealous and punishing us for our righteousness, because they couldn't face the power and truth of our songs 'Light Of The Lord' and 'The Exalted,'" Baldwin said. "Plus, they definitely committed the sin of covetousness when they tried to grab Kevin's bass right out of his hands during 'Glorious Salvation.'"
Drummer James Mayfield drew a number of parallels between Jesus of Nazareth and the band, telling reporters that both only had about 12 followers and that both were betrayed by their closest friends.
"I'll never forget how our buddy Pete pretended he didn't even know us," Mayfield said. "He was standing next to these two really cute girls, and when we asked him what he thought of our set, he just looked at us and totally denied ever liking our music."
Added Mayfield, "Pete was our No. 1 fan."
Despite the cold and sometimes borderline violent reception, all was not lost Friday night. According to band members, a number of devotees from all walks of life were quite moved by the performance. Some in attendance told reporters they would be sure to attend every future Enter the Kingdom show.
"Dude, that was the most fun I've had in a long time," said Barry Rouse, 28. "I can't wait to see these fucking losers again. I'm going to all their lame-ass shows."
Het is maar wat voor een mokkels je wil hè?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.
Owke, dan valt het nog wel mee, maar proefzitten is altijd aan te bevelen.quote:
Heh? Dat was gewoon een voorbeeld van het type:quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar... Die je net postte is niet mooi (vind ik dan)
Leuke vrouwen zullen dat zijn dan. Echt van die mensen waar je lekker tegenaan kan zwammen en mee kan lachen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.
Je moet echt eens uit de kast komen Erikquote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Dat was gewoon een voorbeeld van het type:
[ afbeelding ]
Deze SLK vind ik ook wel vet:
http://link.marktplaats.nl/463231268
Een vrouw verliezen aan een auto???Dat is geen vrouw, dat is een wijf.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Een vrouw verliezen aan een auto???Dat is geen vrouw, dat is een wijf.
Die 1 serie cabrio vind ik eigenlijk perfect, even uitgaande van A'dam. Niet te groot enzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owke, dan valt het nog wel mee, maar proefzitten is altijd aan te bevelen.
Als ik realistisch ben dan zie ik nog wel een 2e hands BMW 118d zitten (facelift), dat rijdt erg goedkoop alleen helaas zijn die auto's ook nog erg waardevast, in Duitsland ben je er voor een leuke nog steeds ¤17.000 tot ¤20.000 voor kwijt.
Kijk, zo zit ik dan in m'n auto met m'n dikke watch:quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leuke vrouwen zullen dat zijn dan. Echt van die mensen waar je lekker tegenaan kan zwammen en mee kan lachen.
Not.
Nah.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet echt eens uit de kast komen Erik
Ik moest lachen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk, zo zit ik dan in m'n auto met m'n dikke watch:
[ afbeelding ]
Die SLK is wel nicequote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat type vind ik dus niet mooiquote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan loop je leeg qua onderhoud.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat type vind ik dus niet mooi![]()
Doe dan liever zoiets als dit
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Voertuigen met 2 wielenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:10 schreef dotCommunism het volgende:
Auto's.Een beetje vent heeft een motor.
Rijdt nog net een stukje leuker dan een gewone 1-serie, heb een keertje een aantal weken in een BMW 120i cabrio kunnen rijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die 1 serie cabrio vind ik eigenlijk perfect, even uitgaande van A'dam. Niet te groot enzo.
Zo'n oude BMW.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:10 schreef dotCommunism het volgende:
Kan best, maar dan heb je iig een mooie autoquote:Op maandag 4 juli 2011 19:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan loop je leeg qua onderhoud.
Zag laatst wel zo'n oldtimer Bugatti langskomen. Dat was ook wel vet.
Een beetje vent heeft iets met rupsbanden en een enorm kanon.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:10 schreef dotCommunism het volgende:
En een beetje nicht rijdt op een harley.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:10 schreef dotCommunism het volgende:
Een motor is zijn eigen klasse, niet te vergelijken met brommers/scooters. Werkt ook veel beter bij de vrouwen.quote:
Als er iets gecompenseerd moet worden zekerquote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een beetje vent heeft iets met rupsbanden en een enorm kanon.
Nee, lelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rijdt nog net een stukje leuker dan een gewone 1-serie, heb een keertje een aantal weken in een BMW 120i cabrio kunnen rijden.
Wel zou ik je dan de dieselmotor aanbevelen, die heeft wat meer koppel (dus soepelere acceleratie dan een ongeblazen benzinemotor) en rijdt zuiniger. Maar vergis je niet in de afmetingen, het blijft nog een flinke auto.
http://suchen.mobile.de/f(...)s=Cabrio&tabNumber=2
Maar best leuke wagen om te zien en cabriorijden is sowieso geweldig.
Motoren zijn juist voor mensen die net zoals jou redeneren.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een motor is zijn eigen klasse, niet te vergelijken met brommers/scooters. Werkt ook veel beter bij de vrouwen.
Dat krijg je al te horen als je een auto groter dan een Aygo rijdt, dus in zoverre is dat commentaar niets nieuws onder de zon.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er iets gecompenseerd moet worden zeker
Ach gussie, het Twentse boertje heeft ook een mening over iets anders dan brommers kiek'n.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Motoren zijn juist voor mensen die net zoals jou redeneren.
Kansloos.
Er staan anders 3 motoren bij m'n ouders, weet waar ik 't over heb.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach gussie, het Twentse boertje heeft ook een mening over iets anders dan brommers kiek'n.
Ik ben ook lelijk, dus dat klopt.quote:
Misschien wil hij compenseren voor Zundapptrauma's.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach gussie, het Twentse boertje heeft ook een mening over iets anders dan brommers kiek'n.
Mwah, de meeste mensen op scooters zijn mongooltjes.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wil hij compenseren voor Zundapptrauma's.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, de meeste mensen op scooters zijn mongooltjes.
Ben ik het helemaal met je eens, alleen vind ik cabrio's altijd nog reteduur, alsof ze extra langzaam hun waarde verliezen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben ook lelijk, dus dat klopt.
Alleen zou ik hem in het zwart nemen.
Die iets oudere BMW 3serie cabrio vind ik ook vet trouwens.
Maarja, allemaal toekomstmuziek.
Kan niet, zit me te ergeren aan die nichten bij lingo op NL 1.quote:
Exact die. Een van de mooiste cabrio's die ik heb gezien.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal met je eens, alleen vind ik cabrio's altijd nog reteduur, alsof ze extra langzaam hun waarde verliezen.![]()
[ afbeelding ]
Neem aan dat je dit type bedoelt?
Ah, geweldige auto.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal met je eens, alleen vind ik cabrio's altijd nog reteduur, alsof ze extra langzaam hun waarde verliezen.![]()
[ afbeelding ]
Neem aan dat je dit type bedoelt?
Je bent de meest nichterige hetero op POL.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact die. Een van de mooiste cabrio's die ik heb gezien.
Ik vind het geen compliment.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent de meest nichterige hetero op POL.
I like you.
quote:
Ik heb gelest in een Kia, Yaris en Matiz. Zal daar wel door komen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
Hij kiest inderdaad wel de meest vrouwelijke auto's uit.
Ik heb medelijden met je.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb gelest in een Kia, Yaris en Matiz. Zal daar wel door komen.
Ik hoorde wel een keer Can you feel the love tonight tijdens het rijden. Dat was wel genantquote:Op maandag 4 juli 2011 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ik moest lachen.
Ik zie je al rondrijden in een Matiz met George Michael uit de speakers lol!
Mijn examinator was een handtastelijke homo.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde wel een keer Can you feel the love tonight tijdens het rijden. Dat was wel genant
Proest!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde wel een keer Can you feel the love tonight tijdens het rijden. Dat was wel genant
Ik heb nu ook helemaal geen zin meer in donderdagquote:Op maandag 4 juli 2011 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Proest!
Langs de grachten van Amsterdam, hahaha.
Ach, een echte professional kan geen pook links laten liggen natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn examinator was een handtastelijke homo.
Af.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, een echte professional kan geen pook links laten liggen natuurlijk.
Nee hoor, ik gedraag me wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb nu ook helemaal geen zin meer in donderdag
Bah, viezerik.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, een echte professional kan geen pook links laten liggen natuurlijk.
Ja papa.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact die. Een van de mooiste cabrio's die ik heb gezien.
In het laatste productiejaar heeft BMW verschillende luxe paketten aangeboden, als je eentje uit die tijd weet te bemachtigen heb je een hele sjieke uitvoering + eentje die technisch top is.quote:
Ik durf er nu niet meer in te rijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
In het laatste productiejaar heeft BMW verschillende luxe paketten aangeboden, als je eentje uit die tijd weet te bemachtigen heb je een hele sjieke uitvoering + eentje die technisch top is.
Wat kleurencombinatie's aangaat ben ik trouwens wel erg klassiek, het liefste donker van buiten en licht van binnen. Helaas begint het steeds lastiger een niet-verturkte uitvoering te vinden.
BMW is gemaakt voor de Duitse Autobahn en niet voor de Hollandse drempels.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
In het laatste productiejaar heeft BMW verschillende luxe paketten aangeboden, als je eentje uit die tijd weet te bemachtigen heb je een hele sjieke uitvoering + eentje die technisch top is.
Wat kleurencombinatie's aangaat ben ik trouwens wel erg klassiek, het liefste donker van buiten en licht van binnen. Helaas begint het steeds lastiger een niet-verturkte uitvoering te vinden.
Duitse auto's horen sowieso zwart te zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Die Tempra heb ik anderhalf jaar gehad, toen heb ik de Daewoo Nexia (automaat) uit 1996 van m'n vader overgenomen. Dat ding staat hier nu nog steeds afgeragd voor de deur en ziet er ongeveer zo uit:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:15 schreef remlof het volgende:
Ford Taunus 1.6 Sedan uit 1980 (1989-1991) M'n eerste auto, op lpg (voor 10ct/liter destijds!) totdat de koppeling het opgaf
Citroën AX 14 TRS uit 1989 (1991-2001) Fijn wagentje, nooit problemen mee gehad en de meeste kilometers mee gemaakt. UIteindelijk eruit omdat er teveel versleten was en m'n broer z'n BMW weg deed
BMW 318i uit 1988 (2001-2004) Comfortabele wagen voor de lange afstand, maar hij zoop wel! Eruit nadat reparaties voor APK te duur werden en ik een OV-kaart van m'n werk had
Fiat Tempra 1.6ie uit 1993 (2005- ) Heb ik pas sinds een paar weken, dus effe afwachten
Als de Lasagne gaar is, hoef je het niet meer in de oven te laten hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef eriksd het volgende:
Gare lasagne 35 minuten in de oven. Godver.
Introverte triesteling!quote:
Extravert vindt Erik niet leuk.quote:
Hihi.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef remlof het volgende:
Ik geef weinig om auto's zoals deze oude post ook al aangeeft:
[..]
Die Tempra heb ik anderhalf jaar gehad, toen heb ik de Daewoo Nexia (automaat) uit 1996 van m'n vader overgenomen. Dat ding staat hier nu nog steeds afgeragd voor de deur en ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een destijds in Korea gebouwde Opel Kadett
Had je dat nog gelezen, wat er over de meet werd gezegd in het autismetopic?quote:
Nee, hebt ge een link?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had je dat nog gelezen, wat er over de meet werd gezegd in het autismetopic?
Als mensen zoals VS het al gay vinden, dan neem ik liever niet het risico. Zometeen word ik klemgereden door nieuwe nederlanders.quote:
Zonder gein, ik ken hier een 60 kilometer weg, en met een normale auto kan je die drempels met 80 of max 90km/h nemen. Een BMW 7-serie is zo goed geveerd dat je er met 140km/h overheen kan vliegen zonder dat de auto een krimp geeft.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
BMW is gemaakt voor de Duitse Autobahn en niet voor de Hollandse drempels.
Die 3 serie niet, maar een SLK, Z3 of een MG wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als mensen zoals VS het al gay vinden, dan neem ik liever niet het risico. Zometeen word ik klemgereden door nieuwe nederlanders.
Heel simpel, jij geeft weinig om auto's, ik geef veel om auto's maar daarvoor weinig om mijn medemens.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef remlof het volgende:
Ik geef weinig om auto's zoals deze oude post ook al aangeeft
Dan moeten wij eens in Rotterdam meeten en ga jij mee met mij in een willekeurige BMW met Duits kenteken.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als mensen zoals VS het al gay vinden, dan neem ik liever niet het risico. Zometeen word ik klemgereden door nieuwe nederlanders.
Dat kan je met de drempels hier echt niet doen. Het zijn net bergen. Ik ga er dan ook altijd schuin overheen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder gein, ik ken hier een 60 kilometer weg, en met een normale auto kan je die drempels met 80 of max 90km/h nemen. Een BMW 7-serie is zo goed geveerd dat je er met 140km/h overheen kan vliegen zonder dat de auto een krimp geeft.
Dat ken ik nog uit mijn middelbare school-tijd, en die is inmiddels zo lang geleden dat het nummer wel ouder moet zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan je met de drempels hier echt niet doen. Het zijn net bergen. Ik ga er dan ook altijd schuin overheen.
Trouwens, dit nummer van Daft Punk is toch véél ouder dan 2 jaar?
Ik snap niet wat er mis is met een SLK, zeker de nieuwe niet. Alleen kan ik die niet betalenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die 3 serie niet, maar een SLK, Z3 of een MG wel.
Hahahaha!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #83 Met snelle auto's
Lezen tot het eind v/h topic
Ach joh, wij zaten hele middag lol te hebben, en hij kon er nog geen woord uitkrijgen 's middags, en dan zijn wij introvert?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef Reya het volgende:
Klassieke pars pro toto; hij projecteert mijn gedrag op de rest van POL.
En nu moet je je gebit nog doen?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:40 schreef dotCommunism het volgende:
Wat is flossen toch een rottig werkje.
Doe je een andere onderbroek aan.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:40 schreef dotCommunism het volgende:
Wat is flossen toch een rottig werkje.
Proest!quote:
Dat viel toch wel mee? Ik heb er verder niet heel veel acht op geslagen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
en hij kon er nog geen woord uitkrijgen 's middags
Wat ben je gevat de laatste tijd.quote:
Je beantwoordt de vraag zelf al, als hij olijk rondliep mee te doen had je er wel acht op geslagen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee? Ik heb er verder niet heel veel acht op geslagen.
Hoax! In Arabische landen wonen geen homo'squote:Op maandag 4 juli 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
We hadden het trouwens over homo auto's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dan ook een foto uit Frankrijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoax! In Arabische landen wonen geen homo's
Das hetzelfde.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is dan ook een foto uit Frankrijk.
I see what you did thar!quote:
Wie weet is die auto wel van een vrouw.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoax! In Arabische landen wonen geen homo's
En kutter.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef Nautilus. het volgende:
Zeg Mutant, dit nummer is nog veel ouder:
Wie Wat Waar??? Toch niet nog steeds over die post van PHP????quote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je beantwoordt de vraag zelf al, als hij olijk rondliep mee te doen had je er wel acht op geslagen.
Dat 't niet eens opviel zegt al wat.
Zo erg is een VW golf niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens hebben die Arabieren uit de Golf helemaal geen smaak.
Ze weten wel de doelgroep lijkt mijquote:Op maandag 4 juli 2011 20:08 schreef dotCommunism het volgende:
Serieus,die reclames bovenaan: "ik en mijn vriendin zijn op zoek naar 2 leuke jongens...". Dat is zo ongeveer letterlijk wat die reclames snachts op de commercielen ook claimen.
Het ging niet over jouquote:Op maandag 4 juli 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Wie Wat Waar??? Toch niet nog steeds over die post van PHP????
Ik heb nog wat in te halen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Wie Wat Waar??? Toch niet nog steeds over die post van PHP????
Die mogen daar helegaar geen auto rijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie weet is die auto wel van een vrouw.
Die auto komt uit Dubai, niet uit SA. Althans, dat denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die mogen daar helegaar geen auto rijden.
Das toch allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die auto komt uit Dubai, niet uit SA. Althans, dat denk ik.
Misschien vinden ze jou wel een leuke jongen, weet jij veel.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:08 schreef dotCommunism het volgende:
Serieus,die reclames bovenaan: "ik en mijn vriendin zijn op zoek naar 2 leuke jongens...". Dat is zo ongeveer letterlijk wat die reclames snachts op de commercielen ook claimen.
Je toetsen worden daar rood van.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zijn we weer lief tegen elkaar.
Oeh, titty twister, daar heb ik tijdens mijn schoolperiode menig jongen mee aan het janken gekregen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:32 schreef Nautilus. het volgende:
"Ik heb liever dat een knappe Marokkaan naar me sist, dan dat zo'n walgelijke corpsbal me zo nodig in mijn tieten moet knijpen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiens ex-vriendin zei dit vannacht ook?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:32 schreef Nautilus. het volgende:
"Ik heb liever dat een knappe Marokkaan naar me sist, dan dat zo'n walgelijke corpsbal me zo nodig in mijn tieten moet knijpen."
Zoek maar eens op Tesla (de auto dan) die is een lotus-2, hypermodern, rijdt op stroom en rijdt die lotus helemaal weg, want een universeel heeft meteen koppel en 'accelereert als een raket'.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
Nee dan kan je beter gezien worden in dit inderdaad:
[ afbeelding ]
Kijk je uit, anders krijg je straks ook doodsbedreigingen en een waarschuwing van remlof.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #83 Met snelle auto's
Lezen tot het eind v/h topic
Ja, maar alleen daarom is het nog niet tof.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Tesla (de auto dan) die is een lotus-2, hypermodern, rijdt op stroom en rijdt die lotus helemaal weg, want een universeel heeft meteen koppel en 'accelereert als een raket'.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeh, titty twister, daar heb ik tijdens mijn schoolperiode menig jongen mee aan het janken gekregen.Welke film...... Titty Twister? Het is een naar mijn gevoel een klassieker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |