Ok. Daten?quote:
Is goed. Woensdag of vrijdag of zaterdag, waar?quote:
Ik kan alle 3 de dagen niet.. wordt het toch volgende week...quote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Is goed. Woensdag of vrijdag of zaterdag, waar?
Pff, maandag ga ik waarschijnlijk al op vakantie! (Als het weer mee zit> zeilboot.)quote:Op maandag 4 juli 2011 12:15 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik kan alle 3 de dagen niet.. wordt het toch volgende week...
Beccie wil geen seks.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me nu echt iets voor Beccie.
Beccie is een creatieve tante die eigenlijk altijd wel ergens mee bezig is, ze leeft vandaag en morgen ziet ze wel is haar motto, daar maakt ze mensen niet altijd blij mee, toch voelt ze zich er prima bij. Ze heeft graag mensen om zich heen en is een gezelligheidsdiertje, ze heeft een licht ochtendhumeur, maar als je lief bent valt dat best mee hoor ;-) heeft ze je met alles hierboven niet af weten te schrikken daagt ze je uit wat te vertellen wat jouw bezigheden zijnquote:
Ja, precies.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beccie is een creatieve tante die eigenlijk altijd wel ergens mee bezig is, ze leeft vandaag en morgen ziet ze wel is haar motto, daar maakt ze mensen niet altijd blij mee, toch voelt ze zich er prima bij. Ze heeft graag mensen om zich heen en is een gezelligheidsdiertje, ze heeft een licht ochtendhumeur, maar als je lief bent valt dat best mee hoor ;-) heeft ze je met alles hierboven niet af weten te schrikken daagt ze je uit wat te vertellen wat jouw bezigheden zijn
Strak plan.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:22 schreef Mr.DD het volgende:
Mensen IRL praten via Fok! is eng dus ik ga maar weer in een hoekje huilen!
Maar wel genoten van de halve nachtquote:Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef Etsu het volgende:
ik ben net wakker en nu is mn halve dag voorbij huillllllll
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Iedereen, wie doet mee, die leipe mocro flavour
Haters gaan haten!quote:
Balennnquote:Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef Etsu het volgende:
ik ben net wakker en nu is mn halve dag voorbij huillllllll
Spannund :$quote:Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog tot 3 uur met Jordy gewhatsappt. :$
larpen?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef Mr.DD het volgende:
Iets zegt me dat ik de hele dag achter de computer ga doorbrengen vandaag.En morgen is alleen maar sportschoenen kopen en fysio bezoeken en arpen en dan weer twee dagen niet kunnen lopen
Spontane depressiviteit op de maandagmiddag.
Arpen. Met elektrische schokken en voorbij je pijngrens gaan en dan sporten en dan spierpijn voor 2-3 dagen, waardoor je niet kan lopen.quote:
Zie die fipo tan.quote:
Ieuwwuwwu. Pijnlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Arpen. Met elektrische schokken en voorbij je pijngrens gaan en dan sporten en dan spierpijn voor 2-3 dagen, waardoor je niet kan lopen.
Want?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Arpen. Met elektrische schokken en voorbij je pijngrens gaan en dan sporten en dan spierpijn voor 2-3 dagen, waardoor je niet kan lopen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh mn tosti was heerlijk goudbruin, lekker knapperig. Het is dat ik hem op gegeten heb, anders zou ik er de liefde mee bedrijven.
Masochistquote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik kan al 5 jaar niet sporten door falende knieën.quote:
Ik ben die daar rechts.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
fakking vet ouwe
Ah op die manier,quote:Op maandag 4 juli 2011 12:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik kan al 5 jaar niet sporten door falende knieën.
[..]
Ik ben die daar rechts.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
http://www.spotzz.nl/profile/hansi
C: Rauwquote:Op maandag 4 juli 2011 12:50 schreef Etsu het volgende:
Wat moet je doen met vissticks?
A: bakken
B: frituren
Vertel uw optie.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb gebaden in het zweet snap je ik hoef dus niet te douchen
friturenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:50 schreef Etsu het volgende:
Vertel uw optie.
C: in de prullenbak flikkerenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:50 schreef Etsu het volgende:
Vertel uw optie.
C BESTAAT GODVERDOMME WEL ALS IK DAT GODVERDOMME WIL GODVERquote:
Spotten met God, ban, 48 uur.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
C BESTAAT GODVERDOMME WEL ALS IK DAT GODVERDOMME WIL GODVER
Godslastering wordt binnenkort uit het wetboek gehaald, dus GODVERDOMME GOD STERF GOD DIT EN DAT mag gewoonquote:
Cool.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:52 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Godslastering wordt binnenkort uit het wetboek gehaald, dus GODVERDOMME GOD STERF GOD DIT EN DAT mag gewoon
Ondanks dat je God niet bent aanbid ik je toch.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
R_R is Jezus. We dachten bijna dat ik God was, maar dat was gelukkig niet zo.
Hoe smaakte dat?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik heb nog nooit een visstick gefrituurd, wel eens broccoli.
wat de boer niet kent vreet ie niet hequote:
gaan we zo beginnen?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat de boer niet kent vreet ie niet he
bekrompen hollander
jy hebt fok helemaal niet weggeklikt leugenaarsterachtigietsquote:
wtff fakking kutsooi ik dagt da dit msn was :Squote:
etsu stuurt een bussurquote:Op maandag 4 juli 2011 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wtff fakking kutsooi ik dagt da dit msn was :S
etsu gaat offline/onlinequote:Op maandag 4 juli 2011 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik stuur je een irritante kkwink
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
klopt jij spoort egt niequote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Etsu het volgende:
etsu heeft syn naam verandert naar R_R spoort egt niej.
egt welquote:Op maandag 4 juli 2011 13:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier heet ook geen r_r
tja meid vwo powert hequote:Op maandag 4 juli 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik doe so lastig die sommen uitrekkeen ik helemaal blij R_R zegt so van ja zo en zo
en dat zoveel makkelijker ik helemaal moeilijk echt jeetje mekreetje zeg
weenie maar die zag er wel snel uitquote:
ohw, dn zal dt emsor wel synquote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
weenie maar die zag er wel snel uit
post eens een pic dan kan ik dat beoordelenquote:
Gister al uren cam geshowd..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
post eens een pic dan kan ik dat beoordelen
met opzet dit soort opmerkingen makenquote:
Beetje welquote:Op maandag 4 juli 2011 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
met opzet dit soort opmerkingen maken
wanneer is de volgende keer dan ;S:S:S:quote:
raar is datquote:Op maandag 4 juli 2011 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje welMAAR IK HEB ER ECHT MOEITE MEEEE
Ik zou er niet op vallen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En voldoet ze aan jouw knapheidnormen?
ik kwam bijna op t hoogtepunt, maarja, toen ging jy weg ensoquote:Op maandag 4 juli 2011 13:16 schreef emzor1994 het volgende:
Was je niet tevreden dan Etsu, had ik langer moeten blijven?
Helaas pindakaas.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kwam bijna op t hoogtepunt, maarja, toen ging jy weg enso
lol trage fappertquote:Op maandag 4 juli 2011 13:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kwam bijna op t hoogtepunt, maarja, toen ging jy weg enso
weenie man allebei lastig en vervelendquote:
wrm. spreek j uit ervaring dn?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
weenie man allebei lastig en vervelend
we weten meer van elkaar dan van onszelfs ;Squote:
wjnmk lobi toggquote:Op maandag 4 juli 2011 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
we weten meer van elkaar dan van onszelfs ;S
tja tja tja wat doe je eraan het way of life allesquote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef Etsu het volgende:
Top 100 van zondag 3 juli 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 533 charmed_angel
02. 490 Outpost76
03. 342 Etsu
04. 319 Klinkerbotsing
wasquote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven de was aan het doen
niet egtquote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Etsu het volgende:
eey mense ik heb mijn hyves al 4 jaar. ben ik stoer?
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Etsu het volgende:
eey mense ik heb mijn hyves al 4 jaar. ben ik stoer?
ik heb mijn msn in 2006 aangemaakt. 5 jaar dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb mijn msn al sinds mijn 12de
Terechte klacht.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
omdat hyves gwn kut is eigenlijk
ik 11e, ik ben nu 19quote:Op maandag 4 juli 2011 13:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb mijn msn al sinds mijn 12de
ik heb alleen maar trekter kluchtenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef Etsu het volgende:
R_R zou mod moeten worden van KLB. Hij kan prima onderscheid maken tussen zeikklachten en terechte klachten.
niejquote:Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb alleen maar trekter kluchten
Erg goed plan. Hopelijk denken de hoge heren van FOK! er ook zo over.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef Etsu het volgende:
R_R zou mod moeten worden van KLB. Hij kan prima onderscheid maken tussen zeikklachten en terechte klachten.
zal het overleggen gr grquote:Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erg goed plan. Hopelijk denken de hoge heren van FOK! er ook zo over.
tja b dan maar hequote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef Etsu het volgende:
dus opties:
A; laten varen
B; geslachtsverandering ondergaan
waaromquote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben eigenlijk voor de oven. Alleen is dat geen optie.
gelukkig anders had ik het niet gedaanquote:
ja, en operatie zelf wordt gedaan door yvonnequote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gelukkig anders had ik het niet gedaan
Straks word je nog een likbaar kuiken...quote:Op maandag 4 juli 2011 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op elk moment van de dag een glaasje spa blauw.
Niet zo likbaar als Jordy, dat sowieso.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Straks wordt je nog een likbaar kuiken...![]()
Ik lik niet aan mensen.. Jij wel?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom nietDenk niet dat hij dat erg vindt
Etsu wel ja, heeft een tong vergelijkbaar met die van een kikker en likt alles wat op zijn pad komt.quote:
Blijkbaar..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Etsu wel ja, heeft een tong vergelijkbaar met die van een kikker en likt alles wat op zijn pad komt.
Dat ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Etsu wel ja, heeft een tong vergelijkbaar met die van een kikker en likt alles wat op zijn pad komt.
Nee?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:43 schreef Ezell het volgende:
Misschien. Ging jij vandaag niet shoppen Etsu?
Prima, maar ik ram nog wel op m'n toetsenbord.quote:
Ik zou er niet je beroep van maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mooie foto ook, al zeg ik het zelf.
waarom nietquote:Op maandag 4 juli 2011 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou er niet je beroep van maken.
wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou er niet je beroep van maken.
Wat wilde je daar gaan doen? In je eentje?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Australië, nog niets geregeld though
Haha hjb megooltjquote:Op maandag 4 juli 2011 12:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
moe je rusie? kom dn. ick wgt op sittard centraal. kom dn. sla je dood met bevroren fissticks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |