Ok. Daten?quote:
Is goed. Woensdag of vrijdag of zaterdag, waar?quote:
Ik kan alle 3 de dagen niet.. wordt het toch volgende week...quote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Is goed. Woensdag of vrijdag of zaterdag, waar?
Pff, maandag ga ik waarschijnlijk al op vakantie! (Als het weer mee zit> zeilboot.)quote:Op maandag 4 juli 2011 12:15 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik kan alle 3 de dagen niet.. wordt het toch volgende week...
Beccie wil geen seks.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me nu echt iets voor Beccie.
Beccie is een creatieve tante die eigenlijk altijd wel ergens mee bezig is, ze leeft vandaag en morgen ziet ze wel is haar motto, daar maakt ze mensen niet altijd blij mee, toch voelt ze zich er prima bij. Ze heeft graag mensen om zich heen en is een gezelligheidsdiertje, ze heeft een licht ochtendhumeur, maar als je lief bent valt dat best mee hoor ;-) heeft ze je met alles hierboven niet af weten te schrikken daagt ze je uit wat te vertellen wat jouw bezigheden zijnquote:
Ja, precies.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beccie is een creatieve tante die eigenlijk altijd wel ergens mee bezig is, ze leeft vandaag en morgen ziet ze wel is haar motto, daar maakt ze mensen niet altijd blij mee, toch voelt ze zich er prima bij. Ze heeft graag mensen om zich heen en is een gezelligheidsdiertje, ze heeft een licht ochtendhumeur, maar als je lief bent valt dat best mee hoor ;-) heeft ze je met alles hierboven niet af weten te schrikken daagt ze je uit wat te vertellen wat jouw bezigheden zijn
Strak plan.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:22 schreef Mr.DD het volgende:
Mensen IRL praten via Fok! is eng dus ik ga maar weer in een hoekje huilen!
Maar wel genoten van de halve nachtquote:Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef Etsu het volgende:
ik ben net wakker en nu is mn halve dag voorbij huillllllll
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Iedereen, wie doet mee, die leipe mocro flavour
Haters gaan haten!quote:
Balennnquote:Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef Etsu het volgende:
ik ben net wakker en nu is mn halve dag voorbij huillllllll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |