Ja, vind ik rustgevend.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga jij echt soms snachts gewoon even rijden?
ja dat heb ik soms ook. Gewoon een kort ritje maken en soms even stoppen op een tankstation en dan de raampjes open voor die geur.quote:
Dat is een voorteken dat je nooit naar ONZ-meet moet gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:56 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat porsche1 en ik dood zouden worden geslagen op een ONZ-meet.
Waren ze geil?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
Ik heb ooit eens over MYV, GC, Linpunt en Phantomesse gedroomd.![]()
MYV had een wit masker op.
[ afbeelding ]
Kijk zo een.
Zo is datquote:
Watquote:Op maandag 4 juli 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zo een.
en toen en toen en toen?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zo een.
Volgens een wetenschappelijk artikel dat ik lang geleden las worden dromen gecreëerd op basis van informatie die je tot je hebt genomen en eerdere gebeurtenissen.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is een voorteken dat je nooit naar ONZ-meet moet gaan.
onz meet waar watquote:Op maandag 4 juli 2011 02:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik wilde naar die ene onz meet 9 juli maar dat is ergens in rotterdam, ja tyf dan maar op. 3 uur rijden ofzo
[Meeting] BBQ&Bier : Geniet van Snufs verse worst!quote:Op maandag 4 juli 2011 02:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
onz meet waar wat? topics wil ik en lachen
fotos van meets altijdquote:Op maandag 4 juli 2011 02:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
onz meet waar wat? topics wil ik en lachen
Omdat Myraela in Roffa woont.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef Floxcie het volgende:
Waarom houden ze die meets niet gewoon in Utrecht? Lekker centraal en goed bereikbaar.
Utrechtquote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef Floxcie het volgende:
Waarom houden ze die meets niet gewoon in Utrecht? Lekker centraal en goed bereikbaar.
Myraela; Goldstrikequote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
fotos van meets altijdhoren niet uit te lekken en dat doen ze toch.
Uitgelekte fotos zijn de beste fotos.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, als je echt niet herkend wil worden moet je niet naar een meet gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Grote groepen.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:04 schreef FreezePop het volgende:
het idee alleen al, naar zo een meet gaan
Ja, ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:05 schreef Floxcie het volgende:
Heeft iemand de foto van die FOK!meet waar een hoop mensen op een grasveld stonden en richting de camera keken.
Weet niet, zou me er niet comfortabel bij voelen denk ik, laatst ook al zo'n gast die uit den haag naar me toe wilde komen plotseling. Beetje creepy tbh.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:04 schreef Floxcie het volgende:
Maar monkyy, wat zou je ervan vinden als Dimens speciaal voor jou en mij uit Zoetje zou komen. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet niet, zou me er niet comfortabel bij voelen denk ik, laatst ook al zo'n gast die uit den haag naar me toe wilde komen plotseling. Beetje creepy tbh.
Die ene gespierde?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet niet, zou me er niet comfortabel bij voelen denk ik, laatst ook al zo'n gast die uit den haag naar me toe wilde komen plotseling. Beetje creepy tbh.
Haha, wij zijn chill en ik een goede Groninger.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Driepink?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs gifjes enzo van. maar doe niet posten want dan banquote:
Van hetzelfde. Ook de sappige variant met bier en borsten en monopolyquote:Op maandag 4 juli 2011 02:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs gifjes enzo van. maar doe niet posten want dan ban.
Wat is er met hem dan? Hij is vet lang gaband zei diequote:
Beetje mongool is hij wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat is er met hem dan? Hij is vet lang gaband zei die
posten en weg-editenquote:Op maandag 4 juli 2011 02:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs gifjes enzo van. maar doe niet posten want dan ban.
mh, ik had gifjes gemaakt en photoshops. Eens gepost in nb alleen ik heb ze niet meer denk ik zo.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van hetzelfde. Ook de sappige variant met bier en borsten en monopoly
Een creeper hoe die mij zat te bestoken met PM/DM, wacht misschien leest ie dit.quote:
Mooie v daar ergens tussendoorquote:Op maandag 4 juli 2011 02:10 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
v
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/care of hij dit leest, hij is wel raar.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een creeper hoe die mij zat te bestoken met PM/DM, wacht misschien leest ie dit.
Bedankt voor de gif, ik heb erg gelachen.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mh, ik had gifjes gemaakt en photoshops. Eens gepost in nb alleen ik heb ze niet meer denk ik zo.
Halloquote:Op maandag 4 juli 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
WAAROM ZEGT NIEMAND HOI TEGEN ME WAT DE NEUK NU VOEL IK ME ALLEEN
jij hebt ze gesaved? kan jij via dm weer naar mij sturen would be very cool.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bedankt voor de gif, ik heb erg gelachen.
Yoquote:Op maandag 4 juli 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
WAAROM ZEGT NIEMAND HOI TEGEN ME WAT DE NEUK NU VOEL IK ME ALLEEN
Schrok me de kakkiequote:Account Lockdown: Unusual Activity Detected - PayPal
Die hersenen zijn niet van toepassing op hem.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik toen nog voor hem gemaakt.
Hahaquote:Op maandag 4 juli 2011 02:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schrok me de kakkie. gelukkig gewoon scam.
Oo, dan ken ik hem niet.:oquote:Op maandag 4 juli 2011 02:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik toen nog voor hem gemaakt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:14 schreef monkyyy het volgende:
Wacht dit is een leuk stukje, Goku wordt voor het eerst super saiyan ik ben even 10 minuten weg.
DBZquote:Op maandag 4 juli 2011 02:14 schreef monkyyy het volgende:
Wacht dit is een leuk stukje, Goku wordt voor het eerst super saiyan ik ben even 10 minuten weg.
Neequote:Op maandag 4 juli 2011 02:14 schreef Dalando het volgende:
WHAHAH SNAPJENUM HAHA VAN DHAHA LOL ROFL LAWL XD LOL LOL LOL LOL PIEMOL;d
;pd; Pdp;dP d;Pd;aldp;apd;DPal;d;.adad...
ik heb even gechecked en de versies die ik heb zijn helaas niet de gifs. misschien heb ik ze in die nachtbagger gezien. Ik kan me een variant herinneren van dat veld dat ze allemaal een beetje bouncen.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij hebt ze gesaved? kan jij via dm weer naar mij sturen would be very cool.
Mogen we ook Juicyhill bashen?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:17 schreef Dimens het volgende:
Nachtbagger, hier mag alles behalve pics van tieten.
Snelle type weetje, het is al kwart over 2quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:19 schreef Floxcie het volgende:
Is dit ergens terug te bekijken?
[ afbeelding ]
Dit gast heeft het zelf toch ook wel door dat ie ongelooflijke "groot"is?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:19 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt abbo da's oneerlijkquote:
Groot? hij is massief man.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit gast heeft het zelf toch ook wel door dat ie ongelooflijke "groot"is?
Wheheh, Frieza vet bang enzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:14 schreef monkyyy het volgende:
Massief eiken?quote:
Je bedoeld fucking vet?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit gast heeft het zelf toch ook wel door dat ie ongelooflijke "groot"is?
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb geen abbo, ik hab een abonnement.
Goeie muziek, met echte zangkwaliteiten en echte instrumenten enzoquote:
Zeker, zij komt in de top 40.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goeie muziek, met echte zangkwaliteiten en echte instrumenten enzo
Dit valt nog wel mee.quote:
Wij zijn gewoon actieve users die inhoudelijke, informatieve en bovenal educatieve posts maken.quote:
quote:
hehe, kan je tegenwoordig over elk liedje zeggen die gemaakt wordtquote:Op maandag 4 juli 2011 02:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goeie muziek, met echte zangkwaliteiten en echte instrumenten enzo
Juicyhil was daar ook ergens maar hij zat achter de barquote:
Micha, Vork, Herald, Tazz? en ??quote:
of mag dat niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Juicyhil was daar ook ergens maar hij zat achter de bar
sinks soquote:
Jaquote:Op maandag 4 juli 2011 02:29 schreef napoleonfour het volgende:
tevens heb ik foto van tim kuik, wie wilt zien
Nou kijk gewoon:quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:19 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
HARD-BASS BAM BAM BAM BAMquote:
juicyhill is de linker?quote:
Zeg ik ook vaak, kanker lekker!quote:Op maandag 4 juli 2011 02:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is dit?![]()
Laat mij kanker zeggen als ik dat wil.
Ken hem verder ook niet, maar het is wel een koddig dikkerdje om te zien. Wangetjes knijpen.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:32 schreef monkyyy het volgende:
Ja maar is ie alleen dik en pesten jullie hem daarom of is ie ook nog aan het kutten de hele tijd, ik ken hem niet.
Hij doet niets.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:32 schreef monkyyy het volgende:
Ja maar is ie alleen dik en pesten jullie hem daarom of is ie ook nog aan het kutten de hele tijd, ik ken hem niet.
hij zit lief en stil in de hoek ja. i.t.t. utopie.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:32 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je moet je dagboek hier nog invullen voor vandaag
Voordat een meisje op Fok! ontgroend wordt, moet zij eerst tit pics posten.quote:
Ok, thanksquote:Op maandag 4 juli 2011 02:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou, ik was al om half 1 ofzo wakker, das erg vroeg voor een zondag voor mijn doen.
Toen lekker in bed gelegen met m'n laptop, weer even goed gewonnen met iSketch tegen andere fokkertjes.
Daarna ben ik zo rond 3 of 4 uur uit bed gegaan volgens mij, hamburgertjes gegeten, beetje TF2 gespeeld, meer hamburgers gegeten.
Toen ben ik rond een uur of 10 naar bed gegaan, beetje youtube rondgestruind, toen een minecraft stream bekeken die nu net afgelopen is.
Nu beetje topics aan het doorkijken hier en aan het overwegen of ik zal gaan slapen of niet.
Nou ik denk dat dat het wel weer was.
Insert haha hoi en nou weer opgekankert plaatjenquote:
Ze is een meisje.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Insert haha hoi en nou weer opgekankert plaatjen
Deze man is zo baasquote:Op maandag 4 juli 2011 02:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou, ik was al om half 1 ofzo wakker, das erg vroeg voor een zondag voor mijn doen.
Toen lekker in bed gelegen met m'n laptop, weer even goed gewonnen met iSketch tegen andere fokkertjes.
Daarna ben ik zo rond 3 of 4 uur uit bed gegaan volgens mij, hamburgertjes gegeten, beetje TF2 gespeeld, meer hamburgers gegeten.
Toen ben ik rond een uur of 10 naar bed gegaan, beetje youtube rondgestruind, toen een minecraft stream bekeken die nu net afgelopen is.
Nu beetje topics aan het doorkijken hier en aan het overwegen of ik zal gaan slapen of niet.
Nou ik denk dat dat het wel weer was.
En alle FOK! heren moet even deze PM sturen:quote:Op maandag 4 juli 2011 02:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voordat een meisje op Fok! ontgroend wordt, moet zij eerst tit pics posten.
monkyyy heeft dit ook gedaan.
Ohquote:
of zeggen dat ze een socios kloon isquote:Op maandag 4 juli 2011 02:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En alle FOK! heren moet even deze PM sturen:
Ik geloof niet dat jij een meisje bent! Foto van je tieten met mijn username erop en dan geloof ik je!
Paperquote:Op maandag 4 juli 2011 02:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voordat een meisje op Fok! ontgroend wordt, moet zij eerst tit pics posten.
monkyyy heeft dit ook gedaan.
Ik postte dat filmpje net, daarna keek ik op jouw fotoboek en dacht ik TOEVAL BESTAAT NIET.quote:
KK nep post echte kk sletquote:
Ik kan mij die pics van jou tieten met mijn username erop nog wel herinneren, wat een mooie was dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En alle FOK! heren moet even deze PM sturen:
Ik geloof niet dat jij een meisje bent! Foto van je tieten met mijn username erop en dan geloof ik je!
Of dat ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
of zeggen dat ze een socios kloon is
Nou en of!quote:Op maandag 4 juli 2011 02:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan mij die pics van jou tieten met mijn username erop nog wel herinneren, wat een mooie was dat.
Wij zijn voor elkaar bestemd.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Paper
[..]
Ik postte dat filmpje net, daarna keek ik op jouw fotoboek en dacht ik TOEVAL BESTAAT NIET.
eckt hequote:Op maandag 4 juli 2011 02:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Grapje, grapje. Gelijk boos. [ afbeelding ]
wie het dan ook heeft stuur het naar mij ok?quote:
fuk joequote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Absynthe het volgende:
komen toch echt geen pics van mij hierop hoor
Dit is net als Hyves, maar dan anders.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Absynthe het volgende:
waarom niet KUTJONG?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Absynthe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |