posten en weg-editenquote:Op maandag 4 juli 2011 02:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs gifjes enzo van. maar doe niet posten want dan ban.
mh, ik had gifjes gemaakt en photoshops. Eens gepost in nb alleen ik heb ze niet meer denk ik zo.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van hetzelfde. Ook de sappige variant met bier en borsten en monopoly
Een creeper hoe die mij zat te bestoken met PM/DM, wacht misschien leest ie dit.quote:
Mooie v daar ergens tussendoorquote:Op maandag 4 juli 2011 02:10 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
v
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/care of hij dit leest, hij is wel raar.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een creeper hoe die mij zat te bestoken met PM/DM, wacht misschien leest ie dit.
Bedankt voor de gif, ik heb erg gelachen.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mh, ik had gifjes gemaakt en photoshops. Eens gepost in nb alleen ik heb ze niet meer denk ik zo.
Halloquote:Op maandag 4 juli 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
WAAROM ZEGT NIEMAND HOI TEGEN ME WAT DE NEUK NU VOEL IK ME ALLEEN
jij hebt ze gesaved? kan jij via dm weer naar mij sturen would be very cool.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bedankt voor de gif, ik heb erg gelachen.
Yoquote:Op maandag 4 juli 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
WAAROM ZEGT NIEMAND HOI TEGEN ME WAT DE NEUK NU VOEL IK ME ALLEEN
Schrok me de kakkiequote:Account Lockdown: Unusual Activity Detected - PayPal
Die hersenen zijn niet van toepassing op hem.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik toen nog voor hem gemaakt.
Hahaquote:Op maandag 4 juli 2011 02:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schrok me de kakkie. gelukkig gewoon scam.
Oo, dan ken ik hem niet.:oquote:Op maandag 4 juli 2011 02:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik toen nog voor hem gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |