[Meeting] BBQ&Bier : Geniet van Snufs verse worst!quote:Op maandag 4 juli 2011 02:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
onz meet waar wat? topics wil ik en lachen
fotos van meets altijdquote:Op maandag 4 juli 2011 02:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
onz meet waar wat? topics wil ik en lachen
Omdat Myraela in Roffa woont.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef Floxcie het volgende:
Waarom houden ze die meets niet gewoon in Utrecht? Lekker centraal en goed bereikbaar.
Utrechtquote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef Floxcie het volgende:
Waarom houden ze die meets niet gewoon in Utrecht? Lekker centraal en goed bereikbaar.
Myraela; Goldstrikequote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
fotos van meets altijdhoren niet uit te lekken en dat doen ze toch.
Uitgelekte fotos zijn de beste fotos.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, als je echt niet herkend wil worden moet je niet naar een meet gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Grote groepen.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:04 schreef FreezePop het volgende:
het idee alleen al, naar zo een meet gaan
Ja, ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:05 schreef Floxcie het volgende:
Heeft iemand de foto van die FOK!meet waar een hoop mensen op een grasveld stonden en richting de camera keken.
Weet niet, zou me er niet comfortabel bij voelen denk ik, laatst ook al zo'n gast die uit den haag naar me toe wilde komen plotseling. Beetje creepy tbh.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:04 schreef Floxcie het volgende:
Maar monkyy, wat zou je ervan vinden als Dimens speciaal voor jou en mij uit Zoetje zou komen. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet niet, zou me er niet comfortabel bij voelen denk ik, laatst ook al zo'n gast die uit den haag naar me toe wilde komen plotseling. Beetje creepy tbh.
Die ene gespierde?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet niet, zou me er niet comfortabel bij voelen denk ik, laatst ook al zo'n gast die uit den haag naar me toe wilde komen plotseling. Beetje creepy tbh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |