hij zit lief en stil in de hoek ja. i.t.t. utopie.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:32 schreef monkyyy het volgende:
Ja maar is ie alleen dik en pesten jullie hem daarom of is ie ook nog aan het kutten de hele tijd, ik ken hem niet.
Oh ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je moet je dagboek hier nog invullen voor vandaag
Voordat een meisje op Fok! ontgroend wordt, moet zij eerst tit pics posten.quote:
Ok, thanksquote:Op maandag 4 juli 2011 02:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou, ik was al om half 1 ofzo wakker, das erg vroeg voor een zondag voor mijn doen.
Toen lekker in bed gelegen met m'n laptop, weer even goed gewonnen met iSketch tegen andere fokkertjes.
Daarna ben ik zo rond 3 of 4 uur uit bed gegaan volgens mij, hamburgertjes gegeten, beetje TF2 gespeeld, meer hamburgers gegeten.
Toen ben ik rond een uur of 10 naar bed gegaan, beetje youtube rondgestruind, toen een minecraft stream bekeken die nu net afgelopen is.
Nu beetje topics aan het doorkijken hier en aan het overwegen of ik zal gaan slapen of niet.
Nou ik denk dat dat het wel weer was.
Insert haha hoi en nou weer opgekankert plaatjenquote:
Ze is een meisje.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Insert haha hoi en nou weer opgekankert plaatjen
Deze man is zo baasquote:Op maandag 4 juli 2011 02:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou, ik was al om half 1 ofzo wakker, das erg vroeg voor een zondag voor mijn doen.
Toen lekker in bed gelegen met m'n laptop, weer even goed gewonnen met iSketch tegen andere fokkertjes.
Daarna ben ik zo rond 3 of 4 uur uit bed gegaan volgens mij, hamburgertjes gegeten, beetje TF2 gespeeld, meer hamburgers gegeten.
Toen ben ik rond een uur of 10 naar bed gegaan, beetje youtube rondgestruind, toen een minecraft stream bekeken die nu net afgelopen is.
Nu beetje topics aan het doorkijken hier en aan het overwegen of ik zal gaan slapen of niet.
Nou ik denk dat dat het wel weer was.
En alle FOK! heren moet even deze PM sturen:quote:Op maandag 4 juli 2011 02:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voordat een meisje op Fok! ontgroend wordt, moet zij eerst tit pics posten.
monkyyy heeft dit ook gedaan.
Ohquote:
of zeggen dat ze een socios kloon isquote:Op maandag 4 juli 2011 02:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En alle FOK! heren moet even deze PM sturen:
Ik geloof niet dat jij een meisje bent! Foto van je tieten met mijn username erop en dan geloof ik je!
Paperquote:Op maandag 4 juli 2011 02:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voordat een meisje op Fok! ontgroend wordt, moet zij eerst tit pics posten.
monkyyy heeft dit ook gedaan.
Ik postte dat filmpje net, daarna keek ik op jouw fotoboek en dacht ik TOEVAL BESTAAT NIET.quote:
KK nep post echte kk sletquote:
Ik kan mij die pics van jou tieten met mijn username erop nog wel herinneren, wat een mooie was dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En alle FOK! heren moet even deze PM sturen:
Ik geloof niet dat jij een meisje bent! Foto van je tieten met mijn username erop en dan geloof ik je!
Of dat ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
of zeggen dat ze een socios kloon is
Nou en of!quote:Op maandag 4 juli 2011 02:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan mij die pics van jou tieten met mijn username erop nog wel herinneren, wat een mooie was dat.
Wij zijn voor elkaar bestemd.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Paper
[..]
Ik postte dat filmpje net, daarna keek ik op jouw fotoboek en dacht ik TOEVAL BESTAAT NIET.
eckt hequote:Op maandag 4 juli 2011 02:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Grapje, grapje. Gelijk boos. [ afbeelding ]
wie het dan ook heeft stuur het naar mij ok?quote:
fuk joequote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Absynthe het volgende:
komen toch echt geen pics van mij hierop hoor
Dit is net als Hyves, maar dan anders.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Absynthe het volgende:
waarom niet KUTJONG?quote:Op maandag 4 juli 2011 02:41 schreef Absynthe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |