fried pignipplesquote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Engeland zijn varkenstepels een delicatesse! Niet dat ik wil impliceren dat je een varken bent, maar dat zag ik gisteren in een show!
Wat? Keek je in mijn bloesjequote:Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
NOU.. toen ik in je bloesje keek waren het er wel meer dan 3!
een voor een er uit!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
Gewoon dronken voeren en dan harsen! Misschien vind ie het nog lekker eauk!
Krijg mij maar dronken. Ben je een hele heer!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
Gewoon dronken voeren en dan harsen! Misschien vind ie het nog lekker eauk!
Haha, 2 biertjes!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Krijg mij maar dronken. Ben je een hele heer!
quote:
Ik nietquote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef Renesite het volgende:
Nou, punt is: ik ben 's nachts vroeg moe. Zodra ik moe ben begin ik misselijk te worden van alles wat mijn maag moet verwerken, laat staan mijn leverIk ben vrij goedkoop om mee uit te gaan
Gaat me veel geld kosten, die lever van 'm.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
Maar dan houden jullie elkaar toch lekker in balans?
Neuh, hij betaald alles voor me... dat heb ik m allang verteld!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
Maar dan houden jullie elkaar toch lekker in balans?
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh, hij betaald alles voor me... dat heb ik m allang verteld!
GOLDIGGAHH
Die popcorn was zoooo klein... Medium...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh, hij betaald alles voor me... dat heb ik m allang verteld!
GOLDIGGAHH
Ze passen ook gewoon echt bij elkaarquote:Op zondag 3 juli 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn jullie toch een superschattig stelletje
JOAH... jij dacht ook dat het die andere zou zijn! L U L!!!!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die popcorn was zoooo klein... Medium...
Jij had ook niks op. Pot verwijt zo ontzettend den keteltje!
Ja. En ik op de tweede date heel zielig maar een tosti op ipv. twee. En meneer gaat wél asociaal alles naar binnenwerken. Toonde toen wat empathiequote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JOAH... jij dacht ook dat het die andere zou zijn! L U L!!!!
En, ik wou niet asociaal gaan zitten vreten.. dat kan pas vanaf date 6 ofzo!
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. ik ga een serie schrijven... over een midden 30 jarige vrouw, die elke week via een bureau een date heeft.. Ik met al mijn date-ervaring weet er genoeg van af!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VLIEG DE BOOM IN!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. En ik op de tweede date heel zielig maar een tosti op ipv. twee. En meneer gaat wél asociaal alles naar binnenwerken. Toonde toen wat empathie!!! ZAK!
Nou inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeg, gaan jullie ons eens eerst samen meemaken voor jullie oordelen of we bij elkaar passen
Ohja.. jij gaat op vakantie.. GRRquote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Binnen nu en twee weken een keer in Groningen. Ik zeg JA!
Ow kom op. Vorige week was er een leuke reportage op over Johnny Knoxville. Alleen jammer van de presentatie - of het gebrekkige talent daaromtrent.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Wat een genant interview op Nederland 3 tussen Yolanthe en Silvie
Yolanthe kan echt voor geen kut interviewen. Verkeerde vragen, sluit niet aan op geen enkele gast.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Wat een genant interview op Nederland 3 tussen Yolanthe en Silvie
MIJN VOORBEELD!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef Renesite het volgende:
Newsflash. yolanthe kan alleen met d'r flamoes wapperen en hoereren als golddigger. Gatverdamme wat een inspiratieloze doos.
Aiiii, zei ik dat?
edit: en ik meen elk woord
Begrijp dat jij bottom bent. Helemaal vergeten te vragen.quote:
JONGEN! Zorg eerst maar eens voor een ontmaagding jij, dan praten we verder!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Begrijp dat jij bottom bent. Helemaal vergeten te vragen.
He? Ben nu ff je rol kwijt.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JONGEN! Zorg eerst maar eens voor een ontmaagding jij, dan praten we verder!
edit: ohja, die ga ik je bezorgen waarschijnlijk
JE kan gewoon uitslapen, muts!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet er morgen ook om zeven uur uit, maar ik ga lekker rebels opblijven
whut? is ie al zo ingeburgerd?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef Kally het volgende:
Ik hoef niet op, nou ja wel maar niet door een wekker
En er ligt geen vreemde in mama's bed dus waarschijnlijk wordt ik niet wakker gemaakt
Uhuhquote:
Nee juist niet vandaar ineens vragen mogen we eruitquote:
Sssst!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
Nee juist niet vandaar ineens vragen mogen we eruit
Ow...euh ja zo ingeburgerdquote:
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Nee juist niet vandaar ineens vragen mogen we eruit
Ow god....het zure volk verveeld zichquote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
O en voor degene diet het nodig vindt bepaalde info door te spelen via pm aan bepaalde personen wat ik over Ian zeg, get a fucking life
Serieus hequote:
Wtf.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
O en voor degene die het nodig vindt bepaalde info door te spelen via pm aan bepaalde personen wat ik over Ian zeg, get a fucking life
Jaloezie, bakken vol.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus he
Echt wtf hier meelezen om te roddelen achterlangs
Veeg me op ik ga dood
Het is gewoon in en in triestquote:Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus he
Veeg me op ik ga dood
Ik ben het niet hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus he
Veeg me op ik ga dood
Nee, serieus?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
O en voor degene die het nodig vindt bepaalde info door te spelen via pm aan bepaalde personen wat ik over Ian zeg, get a fucking life
Oeh, gaat er een nieuwsbrief rond?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
RLSquote:
WTFquote:Op zondag 3 juli 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus he
Veeg me op ik ga dood
Ik ga er dan ook vanuit dat jij een leven hebtquote:
Nee nee... je komt precies op het moment binnen!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef Toverheks het volgende:
en ik kom op het goede moment............wat krijgen we nou ik ben het niet hoor
Somsquote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook vanuit dat jij een leven hebt
val ik nu al door het mandjequote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee nee... je komt precies op het moment binnen!
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef Toverheks het volgende:
Hoi allemaal...........en Laysa was super in 1 woord heerlijke mensen en wat heb ik lekker gegeten ze mag blij met zo een schoonfamilie wezen
Maar heeft ze ook borsthaar!?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik lees dat heks een leven heeft
*streept weg*
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef Toverheks het volgende:
Hoi allemaal...........en Laysa was super in 1 woord heerlijke mensen en wat heb ik lekker gegeten ze mag blij met zo een schoonfamilie wezen
Ik sta voor iedereen hier persoonlijk in om eerlijk te zijn, het is iemand die lurkt en roddelt, dat is de RLSquote:
Sneuheid, in en in triest!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sta voor iedereen hier persoonlijk in om eerlijk te zijn, het is iemand die lurkt en roddelt, dat is de RLS
Je zal echt maar geen leven hebben en dat van anderen zo moeten volgen
Whehehehe dattes en na onze ranzige seks (geef het vooral door) gisteren zekersquote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien jaloers, en wou hij/zij Kally of Ian voor zichzelf..
Plan mislukt !
Ik zal het even twitteren!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehehe dattes en na onze ranzige seks (geef het vooral door) gisteren zekers
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
RT Whehehehe dattes en na onze ranzige seks (geef het vooral door) gisteren zekers#SEKS #RANZIG
Komt goed, ik ben de filmpjes aan het uploaden.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt goed, ik ben de filmpjes aan het uploaden.
Dit vind ik leuk.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
[Respect!] [+1] [Like] [Share]quote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt goed, ik ben de filmpjes aan het uploaden.
Ach lieffie, verzuring en jaloezie ten topquote:
twitter:PatrickBalkema twitterde op zondag 03-07-2011 om 22:47:02@siepie08 had ranzige vuige secks vanacht. RT pls! reageer retweet
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
twitter:PatrickBalkema twitterde op zondag 03-07-2011 om 22:47:02@siepie08 had ranzige vuige secks vanacht. RT pls! reageer retweet
iBenny heeft sappige details: RT: Kally had ranzige seks! #rtpleasequote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
iBenny heeft sappige details: RT: Kally had ranzige seks! #rtplease
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Hehe, ik heb in ieder geval weer kunnen lachen
Hmmm, alsof jij niet beter weetquote:
Tijdens de ranzige seks? Kally-faalt #RTpleasequote:Op zondag 3 juli 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Hehe, ik heb in ieder geval weer kunnen lachen
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
Ik ga maar niet RT'en, dat overleeft mijn moeder niet!
Is seks serieus dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijdens de ranzige seks? Kally-faalt #RTplease
Trusten lieffie.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
HE LIEFJENS IK GA SLAPEN JOE HAI DOEI DOEI
toi toit toi kusje op je linkerbil gr gr hou je taaiquote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
Nou, nee.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijdens de ranzige seks? Kally-faalt #RTplease
Doei Patriquequote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
Ik heb je moeder zo vol getweet dat de twits van haar gezicht dropen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
Yo Moi!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
Trusten Renéquote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
Ik vind het ook vrij ver gaan dat men dat hier allemaal maar zo neer zet, er lezen wel onschuldige Haksjes mee, enzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doei Patrique
Uhmz ik bedoel Renesite
Alsof ik niet onschuldig ben..quote:Op zondag 3 juli 2011 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij ver gaan dat men dat hier allemaal maar zo neer zet, er lezen wel onschuldige Haksjes mee, enzo.
quote:
Ik hoop het welquote:
quote:
Gofferquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal zo even in de RLS vragen wat ze allemaal over jou in het notitieblokje hebben staan.
Ligt eraan!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik nou iets over René zeg.. gaan jullie dat dan ook doorroddelen?
Natuurlijk, dus dat schijnt the thing to do te zijn nuquote:Op zondag 3 juli 2011 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoorde dat hij borsthaar heeftquote:Op zondag 3 juli 2011 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Ik zit even in de pm-box nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]Godnondekut! Even Wilma Nanninga tweeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Godnondekut! Even Wilma Nanninga tweeten!
One step ahead of ya.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gofferquote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
[..]Dat moet toch kut fietsen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Uhm schat, hij heeft wel een rijbewijsquote:
11 jaarquote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
er zal maar 11 jaar tussen jou en je partner zitten
Leeftijd is overrated.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet ook nog even roddelen..
er zal maar 11 jaar tussen jou en je partner zitten
Gelukkig is rené al 63
Dat kan wel zo zijn, maar edelachtbare dacht er anders over! Ik heb gelijk een boze brief geschreven naar de vereniging Martijn!quote:
Daar gáát d'r imagequote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
Lutte en onschuldig in 1 zin________!
...die gene die dat beweert verklaar ik voor gek, goed?
Whehequote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
Lutte en onschuldig in 1 zin________!
...die gene die dat beweert verklaar ik voor gek, goed?
quote:
nou ik wil ook wel ranzige seks met jequote:Op zondag 3 juli 2011 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij ver gaan dat men dat hier allemaal maar zo neer zet, er lezen wel onschuldige Haksjes mee, enzo.
Dat is nietquote:
Ik moet nog even bijkomenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik wil ook wel ranzige seks met jekom ik gewoon open en bloot voor uit hoor
Zegquote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik wil ook wel ranzige seks met jekom ik gewoon open en bloot voor uit hoor
quote:
Truste lieffiequote:
Zeh horrorquote:Op zondag 3 juli 2011 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet ik opstaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben nog steeds onschuldig, ik kan er niks aan doen dat sommige lurkers alles geloven wat er op het net staatquote:Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
Wat is er gebeurd met deze ooit zo onschuldige SC?
nou ik dan heb er ook een nummer over gezongenquote:
Die kut van d'r heeft zo'n hoog schimmelgehalte dat ze het kan verkopen als yoghurt!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds onschuldig, ik kan er niks aan doen dat sommige lurkers alles geloven wat er op het net staat
Maar ja als je zelf zit te verzuren achter je pc
Gatverdammequote:Op zondag 3 juli 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kut van d'r heeft zo'n hoog schimmelgehalte dat ze het kan verkopen als yoghurt!
De kut van wie?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kut van d'r heeft zo'n hoog schimmelgehalte dat ze het kan verkopen als yoghurt!
Holy fuck!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja Benny ik was eens aan iets nieuws toe, geen seks en aanverwante onderwerpen gewoon huis tuin en keukengebruikjes, lijkt sodom en gomoro hier welquote:Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
Wat is er gebeurd met deze ooit zo onschuldige SC?
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Benny ik was eens aan iets nieuws toe, geen seks en aanverwante onderwerpen gewoon huis tuin en keukengebruikjes, lijkt sodom en gomoro hier wel
Ik ben blijer dan ooit!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar niks geen verzuring, dat is wel fijn
Vroeger was dit het vrolijke en bruizende Urk, nu een soort van inteelt Volendamquote:Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Benny ik was eens aan iets nieuws toe, geen seks en aanverwante onderwerpen gewoon huis tuin en keukengebruikjes, lijkt sodom en gomoro hier wel
mijn kut bedoelen ze toch niet hier he, heb ik er eigenlijk wel eentjequote:
Er werd mij afgelopen donderdag vertelt dat je het nu ook al overdag mag doenquote:
Mocht dat niet dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn kut bedoelen ze toch niet hier he, heb ik er eigenlijk wel eentje
[..]
Er werd mij afgelopen donderdag vertelt dat je het nu ook al overdag mag doen
zuur zijn is af en toe best lekker en verhelderendquote:Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar niks geen verzuring, dat is wel fijn
oh allemaal tolletjes en smitjes dus hierquote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vroeger was dit het vrolijke en bruizende Urk, nu een soort van inteelt Volendam
Ja op de goede manier even zeggen wat je denkt, maar daar dacht ik niet aanquote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zuur zijn is af en toe best lekker en verhelderend
[..]
oh allemaal tolletjes en smitjes dus hier
Uhm neequote:
Mag hopen van wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn kut bedoelen ze toch niet hier he, heb ik er eigenlijk wel eentje
Betrapt!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
Dit topic heeft 4 volgers die niet gereageerd hebben.
Aan het begin van het topic waren het er nog 2... we zijn een goede soap.
ohw wacht.... ff zwaaien naar RLS![]()
![]()
Ik weet sowieso wel een puntje waar TAL het op wintquote:Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij winnen toch, want wij hebben bella, en kally, en mij.. en al die andere reefteeven hier!
Jong en frisquote:Op zondag 3 juli 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet sowieso wel een puntje waar TAL het op wint
Zwaai zwaaiquote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
Dit topic heeft 4 volgers die niet gereageerd hebben.
Aan het begin van het topic waren het er nog 2... we zijn een goede soap.
ohw wacht.... ff zwaaien naar RLS![]()
![]()
quote:
Jou nemen we dat ook niet kwalijkquote:Op zondag 3 juli 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben een RLSer in hart en nieren en dat zal altijd zo blijven, mijn eerste en enige liefde dus dan weten jullie dat......................
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij de eerste opdracht, die met de emmers, zetten we Benny in. 0-1!!
als wij maar wel op een nipte 2de plek komen!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben een RLSer in hart en nieren en dat zal altijd zo blijven, mijn eerste en enige liefde dus dan weten jullie dat......................
Oh daar weet ik wel leuke kunstje mee..mag ik eerst mag ik eerstquote:
Ja maar...als je toch heul geen leven hebt enzulks, dan ga je vanzelf boeiende mensen volgenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef Laysa het volgende:
Maar gewoon ff serieus...dr is dus gewoon iemand die dr een dagtaak van maakt om alles door te brieven?
serieus
Dan tel ik niet eens mee!quote:
remlof zou nu dus gewoon nippel lezenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als wij maar wel op een nipte 2de plek komen!
Wij zijn celebrities!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar...als je toch heul geen leven hebt enzulks, dan ga je vanzelf boeiende mensen volgen
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als wij maar wel op een nipte 2de plek komen!
Thank god!quote:
Dat dus, en legendarisch ook, als Bonnie and Clydequote:
Jaaaaaaa.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus, en legendarisch ook, als Bonnie and Clyde
Nee schat, daar post niemandquote:Op zondag 3 juli 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
krijgen we nu een tal-rls fitty?
word er al over gepraat in sc daar?
Lievuuuuuuurd, het was niet mijn idee! Niemands blijkbaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja de groeten, en wat wil je dan met de SC's gaan doen?
het is mij nog nooit geluktquote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OCh meid, ik ben 2 jaar geleden al gestopt met dat proberen te doen..
dat stomme kind laat je gewoon niet binnen hoor.....mensen die zichzelf uitnodigenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef Lutte het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar bed..
Morgen zeven uur op, naar school, proefwerken inzien, naar huis, alles klaarmaken voor feestje (moet nog alles doen, heb alleen de slingers nog maar opgehangen) en dan komt er om vier uur een kudde giebelgeiten.. Drukdrukdruk!
Whehe, alles komt hier toch achterom, kan het lastig wegsturen. Maar niemand moet haar dus ze zal wel zes uur lang genegeerd worden.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat stomme kind laat je gewoon niet binnen hoor.....mensen die zichzelf uitnodigen
Je gaat het keigoed doen lieffiequote:Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
Ik moet eigenlijk ook vroeg naar bed...
Morgen toelatingsgesprek
Succes en trustenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
Ik moet eigenlijk ook vroeg naar bed...
Morgen toelatingsgesprek
trusten en succesquote:
Ik zit hier in Gay SC?quote:
quote:
Ik wil voor TAL strijdenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk best een leuk idee voor een fokmeet. Diverse SC's strijden tegen elkaar dmv spelletjes en quizjes ofzo
En daarna een opblaasbad vol met chocoladevla gooien en vechten!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk best een leuk idee voor een fokmeet. Diverse SC's strijden tegen elkaar dmv spelletjes en quizjes ofzo
Ik vind dit een leuk ideequote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk best een leuk idee voor een fokmeet. Diverse SC's strijden tegen elkaar dmv ak's, .22-ers, uzi's en tec-9' en drive by's ofzo
Ohh dat kan ik welquote:Op zondag 3 juli 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joah ik ook
Maar toch best leuk? Ook Beer pong enzo
is er een cre sc?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik voor de CRE SC!!!
...Ooh wacht, toch maar TAL
Je kan toch toekijken en supporten.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef Laysa het volgende:
Ik doe dat echt niet....echt niet hoor je me!
En van die rambostrepen op onze wangen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan allemaal een TAL-band om ons hoofd knopen.
Joahquote:Op zondag 3 juli 2011 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan allemaal een TAL-band om ons hoofd knopen.
we hebben ook een eigen bestelbusje en catchy introtune nodig!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En van die rambostrepen op onze wangen.Van onze eigen bloed!
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hebben ook een eigen bestelbusje en catchy introtune nodig!
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En van die rambostrepen op onze wangen.Van onze eigen bloed!
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |