fried pignipplesquote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Engeland zijn varkenstepels een delicatesse! Niet dat ik wil impliceren dat je een varken bent, maar dat zag ik gisteren in een show!
Wat? Keek je in mijn bloesjequote:Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
NOU.. toen ik in je bloesje keek waren het er wel meer dan 3!
een voor een er uit!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
Gewoon dronken voeren en dan harsen! Misschien vind ie het nog lekker eauk!
Krijg mij maar dronken. Ben je een hele heer!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
Gewoon dronken voeren en dan harsen! Misschien vind ie het nog lekker eauk!
Haha, 2 biertjes!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Krijg mij maar dronken. Ben je een hele heer!
quote:
Ik nietquote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef Renesite het volgende:
Nou, punt is: ik ben 's nachts vroeg moe. Zodra ik moe ben begin ik misselijk te worden van alles wat mijn maag moet verwerken, laat staan mijn leverIk ben vrij goedkoop om mee uit te gaan
Gaat me veel geld kosten, die lever van 'm.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
Maar dan houden jullie elkaar toch lekker in balans?
Neuh, hij betaald alles voor me... dat heb ik m allang verteld!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
Maar dan houden jullie elkaar toch lekker in balans?
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh, hij betaald alles voor me... dat heb ik m allang verteld!
GOLDIGGAHH
Die popcorn was zoooo klein... Medium...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neuh, hij betaald alles voor me... dat heb ik m allang verteld!
GOLDIGGAHH
Ze passen ook gewoon echt bij elkaarquote:Op zondag 3 juli 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn jullie toch een superschattig stelletje
JOAH... jij dacht ook dat het die andere zou zijn! L U L!!!!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die popcorn was zoooo klein... Medium...
Jij had ook niks op. Pot verwijt zo ontzettend den keteltje!
Ja. En ik op de tweede date heel zielig maar een tosti op ipv. twee. En meneer gaat wél asociaal alles naar binnenwerken. Toonde toen wat empathiequote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JOAH... jij dacht ook dat het die andere zou zijn! L U L!!!!
En, ik wou niet asociaal gaan zitten vreten.. dat kan pas vanaf date 6 ofzo!
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. ik ga een serie schrijven... over een midden 30 jarige vrouw, die elke week via een bureau een date heeft.. Ik met al mijn date-ervaring weet er genoeg van af!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VLIEG DE BOOM IN!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. En ik op de tweede date heel zielig maar een tosti op ipv. twee. En meneer gaat wél asociaal alles naar binnenwerken. Toonde toen wat empathie!!! ZAK!
Nou inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeg, gaan jullie ons eens eerst samen meemaken voor jullie oordelen of we bij elkaar passen
Ohja.. jij gaat op vakantie.. GRRquote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Binnen nu en twee weken een keer in Groningen. Ik zeg JA!
Ow kom op. Vorige week was er een leuke reportage op over Johnny Knoxville. Alleen jammer van de presentatie - of het gebrekkige talent daaromtrent.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Wat een genant interview op Nederland 3 tussen Yolanthe en Silvie
Yolanthe kan echt voor geen kut interviewen. Verkeerde vragen, sluit niet aan op geen enkele gast.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Wat een genant interview op Nederland 3 tussen Yolanthe en Silvie
MIJN VOORBEELD!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef Renesite het volgende:
Newsflash. yolanthe kan alleen met d'r flamoes wapperen en hoereren als golddigger. Gatverdamme wat een inspiratieloze doos.
Aiiii, zei ik dat?
edit: en ik meen elk woord
Begrijp dat jij bottom bent. Helemaal vergeten te vragen.quote:
JONGEN! Zorg eerst maar eens voor een ontmaagding jij, dan praten we verder!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Begrijp dat jij bottom bent. Helemaal vergeten te vragen.
He? Ben nu ff je rol kwijt.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JONGEN! Zorg eerst maar eens voor een ontmaagding jij, dan praten we verder!
edit: ohja, die ga ik je bezorgen waarschijnlijk
JE kan gewoon uitslapen, muts!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet er morgen ook om zeven uur uit, maar ik ga lekker rebels opblijven
whut? is ie al zo ingeburgerd?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef Kally het volgende:
Ik hoef niet op, nou ja wel maar niet door een wekker
En er ligt geen vreemde in mama's bed dus waarschijnlijk wordt ik niet wakker gemaakt
Uhuhquote:
Nee juist niet vandaar ineens vragen mogen we eruitquote:
Sssst!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
Nee juist niet vandaar ineens vragen mogen we eruit
Ow...euh ja zo ingeburgerdquote:
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Nee juist niet vandaar ineens vragen mogen we eruit
Ow god....het zure volk verveeld zichquote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
O en voor degene diet het nodig vindt bepaalde info door te spelen via pm aan bepaalde personen wat ik over Ian zeg, get a fucking life
Serieus hequote:
Wtf.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
O en voor degene die het nodig vindt bepaalde info door te spelen via pm aan bepaalde personen wat ik over Ian zeg, get a fucking life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |