nou ja wat belachelijkquote:Op zondag 3 juli 2011 17:41 schreef Lutte het volgende:
Ik ben zo boos, een of andere snol heeft zichzelf uitgenodigd op mijn verjaardag, en als ze niet bij Lieve aan de kassa een cadeautje was wezen halen had ik dat dus niet geweten.__!
Ze had eerst Lieve gesmst, Lieve niks teruggestuurd, toen kwam ze dus bij Lieve aan de kassa, en toen zal ze er nog wel iets over gezegd hebben denk ik.. Maar Lieve is nog op d'r werk denk ik, koopzondag hier, dus kan haar zo pas bellen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja wat belachelijk
En Lieve zei niet: Je bent toch niet uitgenodigd?Dat had ik gedaan
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze had eerst Lieve gesmst, Lieve niks teruggestuurd, toen kwam ze dus bij Lieve aan de kassa, en toen zal ze er nog wel iets over gezegd hebben denk ik.. Maar Lieve is nog op d'r werk denk ik, koopzondag hier, dus kan haar zo pas bellen.
Maar nu heb ik dus wel een krabbel van haar, hoe laat het begint.. Echt, zulke mensen, ze loopt vier maanden te stoken kloten zeiken zeuren afluisteren en alles en dan dit.
Maar het scheelt wel weer gezeik als ik haar gewoon laat komen dus ik strijk maar over mijn hart enzo.
En niet vertellen hoe het was?quote:
Tja, ze heeft (al denk ik dat haar moeder het heeft uitgedacht) het weer veel te slim gespeeld, zoals alles. Want ja, als ik haar als ze voor de deur staat met een heel drama wegschop verpest ik ook mijn eigen feestje, en het beste kan ik het dus gedogen.. Te gehaaid gewoon.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar het is jouw feestje, als je niet wilt dat ze komt, dan moet je dat zeggen toch?
Wanneer ben je jarig eigenlijk
[..]
En niet vertellen hoe het was?
Hmzz ja dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 3 juli 2011 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja, ze heeft (al denk ik dat haar moeder het heeft uitgedacht) het weer veel te slim gespeeld, zoals alles. Want ja, als ik haar als ze voor de deur staat met een heel drama wegschop verpest ik ook mijn eigen feestje, en het beste kan ik het dus gedogen.. Te gehaaid gewoon.
Ik houd het maar op een extra cadeautje dan, ik zet in op bloemetjesoorbellen.
Ik was 15 mei jarig, alleen het was heel druk met school voor iedereen.
Jup.. En over twee weken heb ik helemaal niks meer met haar te maken!!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzz ja dat is ook wel weer waar
Dan maar het beste ervan maken
Owja 15 meiIk weet het weer
Ik heb niet zoveel karakter als jij, ik ben daar te zachtgekookt voorquote:Op zondag 3 juli 2011 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
Gewoon zeggen dat ze niet mag komen, VIP only!
Huur Bella inquote:Op zondag 3 juli 2011 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel karakter als jij, ik ben daar te zachtgekookt voor
nee want jullie zijn bijna hetzelfdequote:Op zondag 3 juli 2011 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
EN AAN MIJ VRAAG JE NIET HOE HET WAS?
Even overleggen straksquote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee want jullie zijn bijna hetzelfdeDus dan had ik net zoals bij Rene nog steeds geen antwoord gehad
Hoe was het?
Inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Naja, ik weet nu zeker dat ik geen kinderen neem...
kleuters zijn strontvervelend, en pubers ook
18 jaar ellende!
HA! ja!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
-Angel- draait zich om in haar/zijn bed
Owjeequote:Op zondag 3 juli 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb visite, maar wil straks alles weten
ik denk niet dat je álles wil weten!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb visite, maar wil straks alles weten
Ohquote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee, je hebt JA gezegd!
BAM verkering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |