Ik heb daar leren schoenen onder ja. En qua muzieksmaak www.last.fm/user/meneerDDquote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zn kapsel, zn kleding, ik wed dat zn schoenen ook heel hip zijn. En zn muzieksmaak.
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:08 schreef Etsu het volgende:
wtf man, 100000000000000 dagen niks zeggen dan topic kapen. wat is dit voor achterlijk gedoe
Your musical compatibility is VERY HIGH.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb daar leren schoenen onder ja. En qua muzieksmaak
Het is ook niet zo moeilijk om sneller te lopen dan iemand zonder benen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trwns jullie halen ARG in dit dat alleesss
Doe's linkje geven naar je profiel.quote:
Doe dan even 'music you have in common'-dingetje postenquote:
Ik maak de boel altijd netjes schoon als ik ben geweest hoor (nja, er blijven geen sporen achter)quote:Op zondag 3 juli 2011 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://a8.sphotos.ak.fbcd(...)613700_6758073_n.jpg
Ze doelden op jou dus.
Hoezo hangen ze dat briefje op dan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik maak de boel altijd netjes schoon als ik ben geweest hoor (nja, er blijven geen sporen achter)
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Doe dan even 'music you have in common'-dingetje posten
quote:Your musical compatibility is VERY HIGH
Music you have in common includes The Beatles, Noah And The Whale, The Tallest Man on Earth, Bob Dylan and Fleet Foxes.
The Tallest Man on Earth wil ik nomineren voor de artiest met de meest vervelende stem die ik ken.quote:
Netjes, netjes.quote:
Jan ookquote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef Etsu het volgende:
Strontboer gebruikt het woord 'hihi'. Waar gaat het heen met de wereld
Met dezelfde tekst?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Is niet bij ons ;') (Ook al hebben wij ook een briefje hangen)
Ja, dat wel ja, maar dat is logisch en totaal niet vergelijkbaar met last.fm.quote:
O.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja, maar dat is logisch en totaal niet vergelijkbaar met last.fm.
Hihi, ik gniffelde.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hihi is voor mensen met bronchitis.
Racoon is echt de meest arrogante klootzak in de NLse muziekwereld.quote:
Kusje op. Ik heb het overleefd gelukkig.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bronchitis is mijn opa fataal geworden.
En Tim Knol de dikstequote:Op zondag 3 juli 2011 18:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Racoon is echt de meest arrogante klootzak in de NLse muziekwereld.
ik luister ook geen muziek omdat ik de artiest lief vindquote:Op zondag 3 juli 2011 18:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Racoon is echt de meest arrogante klootzak in de NLse muziekwereld.
baas.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik luister ook geen muziek omdat ik de artiest lief vind
KREZPIUPSGquote:Op zondag 3 juli 2011 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het Engels van Jackqweweline Govert wel goed altijd.
Hmmm ik vond Miles Davis altijd een aardige knul.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik luister ook geen muziek omdat ik de artiest lief vind
Als je een meisje wil begroeten, moet je drie x-en gebruiken. Wel te verstaan een hoofdletter, een kleine letter en een grote letter. Begonnen en afgesloten met een klein streepje.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef strontboer het volgende:
Vanmorgen deze deo opgedaan. Errug lekker hoor
Ben ik nu een wijff?![]()
![]()
hihi
[ afbeelding ]
-XxX-quote:Op zondag 3 juli 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je een meisje wil begroeten, moet je drie x-en gebruiken. Wel te verstaan een hoofdletter, een kleine letter en een grote letter. Begonnen en afgesloten met een klein streepje.
Niet te geloven. Afmaken die handel.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is goed. Wat geen gaypersoon zeg./
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die van mij deed heel raar en we hadden geen andere en het is toch zondag dus kom ik ook niet buiten.quote:
heb ik ook opeens.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja hallo wat zijn al die lurkers in mijn fobo? Wel 30 usernames gezien die ik nog nooit gezien of mee gepraat heb hier op de foks
Jij snapt hem.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
precies lekker anoniem fappen
Heb ik ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Omdat ik me dan verplicht voel foto's te plaatsen
Doe jij aan fappen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef xCore het volgende:
[..]
Doe jij aan fappen dan?
xxxkusNee, soppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impliceren dat ik kán fappen.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:26 schreef Mr.DD het volgende:
Trouwens, over hipsters gesproken. Ik heb nu een zomervariant op de Noorse wintertrui aan, een grijs/zwarte blokjes broek met cognac kleurige riem en leren broekranden, en een paar handgemaakte Italiaanse leren schoenen (met bijbehorende leren zool).
Haters gonna hate.
Jij past perfect bij KBquote:Op zondag 3 juli 2011 18:26 schreef Mr.DD het volgende:
Trouwens, over hipsters gesproken. Ik heb nu een zomervariant op de Noorse wintertrui aan, een grijs/zwarte blokjes broek met cognac kleurige riem en leren broekranden, en een paar handgemaakte Italiaanse leren schoenen (met bijbehorende leren zool).
Haters gonna hate.
Oh, Klinkerbotsing.quote:
Sowieso wel. Eerst beeldmateriaal van jezelf vertonen.quote:
Ik heb haar hyves.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sowieso wel. Eerst beeldmateriaal van jezelf vertonen.
En msn?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA OOK PRIVE GEK
HIJ ZOEKT MAAR BIJ USERFOTO'S TOPIC EN HOE ZIE JE ER NU UIT TOPICS
Ja, want ik schuimbek niet om KB.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:30 schreef Mr.DD het volgende:
Ben ik de enige die aan het schuimbekken is ?
Jij bent homo.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, want ik schuimbek niet om KB.Ze is een lieve meid, maar niet meer dan dat.
KB is een emo.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:33 schreef Mr.DD het volgende:
Oh, nee laat maar. Dus zo zag jij eruit die dag.
Hm.
Ik ga even.
Even in een.
Hoekje.
Zitten.
Foetushouding graag, inclusief duim in je mond natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:33 schreef Mr.DD het volgende:
Oh, nee laat maar. Dus zo zag jij eruit die dag.
Hm.
Ik ga even.
Even in een.
Hoekje.
Zitten.
DISCRIMINATIE.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Foetushouding graag, inclusief duim in je mond natuurlijk.
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mr.DD ik heb je op last.fmDaar kun je mn naam achterhalen en mij gaan stalken op facebook/hyves whatever.
Misschien is die ook 16.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:35 schreef Mr.DD het volgende:
Jordyqwerty heeft wel een heel erg 16 jarig hoofd trouwens.
Verdomd, je hebt gelijkquote:
Ik heb altijd gelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Verdomd, je hebt gelijk
Ik ben over twee weken 18
Jij ook hoor..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:35 schreef Mr.DD het volgende:
Jordyqwerty heeft wel een heel erg 16 jarig hoofd trouwens.
Je bent nog een shirt-en-vest-en-spijkerbroek-en-allstars-persoonquote:
Jordyquote:Op zondag 3 juli 2011 18:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je bent nog een shirt-en-vest-en-spijkerbroek-en-allstars-persoon
Wie is die persoon in je UI eigenlijk?quote:
HEM NIET KENNENquote:
wat?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je bent nog een shirt-en-vest-en-spijkerbroek-en-allstars-persoon
Dat is Frits Wester toen hij nog wat jonger was.quote:
Nee.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is Frits Wester toen hij nog wat jonger was.
Je hebt een jongen in je UI, met een close-up shot en baardgroei. Dat duidt op...quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je hebt een jongen in je UI, met een close-up shot en baardgroei. Dat duidt op...
[ afbeelding ]
BEAR FORCE ONE BEAR FORCE OEH HA OEH HAquote:Op zondag 3 juli 2011 18:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je hebt een jongen in je UI, met een close-up shot en baardgroei. Dat duidt op...
[ afbeelding ]
Da's waar. Dubbele baas dan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:41 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jawel, want het geeft aan hoe goed ik naar je luister en het blijft nog hangen ook!
Waarom ben je dan geen standaard gay? Ik ken twee jongens die homo zijn, eentje is een vriend van me, en ze zijn beiden echt overdreven wijven met rare stemmetjes en gedrag.quote:
Impliceren dat ik homo ben.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geen standaard gay? Ik ken twee jongens die homo zijn, eentje is een vriend van me, en ze zijn beiden echt overdreven wijven met rare stemmetjes en gedrag.
Je impliceert het zelfquote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik homo ben.
En omdat ik dat gedrag ook ronduit walgelijk vind.
Er bestaat meer dan hetero en gay hè.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je impliceert het zelfTevens ben ik wel trots op die gozer, toch nog maar even uit de kast gekomen dit jaar, terwijl hij volgend jaar ons allemaal wss niet meer ziet.
quote:
Homo met je 'hihi'.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:44 schreef strontboer het volgende:
Jullie lijken net een stelletje Marokkanen. Beetje mekaar voor homo's uitmaken
Dat lijkt in nog geen drie kilometer op een mannenstem.quote:
EEE BOELER GA WEG DAN KK ZEMMEL A HOMO A BEZEM A HARKquote:Op zondag 3 juli 2011 18:44 schreef strontboer het volgende:
Jullie lijken net een stelletje Marokkanen. Beetje mekaar voor homo's uitmaken
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EEE BOELER GA WEG DAN KK ZEMMEL A HOMO A BEZEM A HARK
Strontboer, homo, de link is snel gelegd.quote:
Kankerbotsingquote:Op zondag 3 juli 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EEE BOELER GA WEG DAN KK ZEMMEL A HOMO A BEZEM A HARK
Precies.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Strontboer, homo, de link is snel gelegd.
Ferryquote:Op zondag 3 juli 2011 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Strontboer, homo, de link is snel gelegd.
Dus mensen die seksueel naar hun eigen geslacht verlangen, zijn met een afwijking geboren?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:46 schreef Mr.DD het volgende:
Ik wil nog altijd die discussie voeren over dat pedofielen gelijk staan aan homoseksuelen gezien het een afwijking is in de genen, maar helaas is die discussie verboden![]()
Verder: http://www.dumpert.nl/med(...)illa_achterwerk.html
OMG![]()
Sorry.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:08 schreef Etsu het volgende:
wtf man, 100000000000000 dagen niks zeggen dan topic kapen. wat is dit voor achterlijk gedoe
Als d'n God had gewild dat mannen het met elkaar deden had 'ie er ook wel voor gezorgd dat daar dan een kindje uit zou kunnen komen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus mensen die seksueel naar hun eigen geslacht verlangen, zijn met een afwijking geboren?
Helaas wel. Ik noem het geen ziekte, en het is tegenwoordig ook geaccepteerd in de maatschappij gelukkig, maar het komt wel daar op neer...quote:Op zondag 3 juli 2011 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus mensen die seksueel naar hun eigen geslacht verlangen, zijn met een afwijking geboren?
Er is geen plek voor een baarmoeder in de buik van een man.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Als d'n God had gewild dat mannen het met elkaar deden had 'ie er ook wel voor gezorgd dat daar dan een kindje uit zou kunnen komen.
Ok.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik noem het geen ziekte, en het is tegenwoordig ook geaccepteerd in de maatschappij gelukkig, maar het komt wel daar op neer...
Precies, want waar zou anders al dat bier moet zitten...?!quote:Op zondag 3 juli 2011 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is geen plek voor een baarmoeder in de buik van een man.
Bier.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Precies, want waar zou anders al dat bier moet zitten...?!
Heineken drinken.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bier
Met vriendelijke groeten,
de heilige bierprofeet
Ga terug aan je appelcidertjequote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:50 schreef Etsu het volgende:
Sorry Strontje, dat had je kunnen verwachten als je wéét dat ik online ben.
quote:Etsu heeft onlinestatus verborgen
Terechte klacht.quote:
Tostiquote:Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mama is er niet. Geen eten. Geen zin in tosti.
Niet kunnen kokenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mama is er niet. Geen eten. Geen zin in tosti.
Terechte klacht.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Heineken
Bavaria
Amstel
Grolsch
Niets tegen moederkindjes.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Niet kunnen koken![]()
Een moederkindje zijn
Anno 2011 is dat volledig geaccepteerd.quote:
Ben je van msn af? :Squote:Op zondag 3 juli 2011 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Anno 2011 is dat volledig geaccepteerd.
Ditquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een account aanmaken op FOK! en dan de naam 'Strontboer' nemen, jezus christus godallemachtig heilige maagd maria nog aan toe zeg.
Dude ik heb die naam een paar jaar geleden genomen met de intentie dat ik het toch niet weer zou gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een account aanmaken op FOK! en dan de naam 'Strontboer' nemen, jezus christus godallemachtig heilige maagd maria nog aan toe zeg.
Dudequote:Op zondag 3 juli 2011 18:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dude ik heb die naam een paar jaar geleden genomen met de intentie dat ik het toch niet weer zou gebruiken
Waarom meld je dan aan?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dude ik heb die naam een paar jaar geleden genomen met de intentie dat ik het toch niet weer zou gebruiken
Nee jij voegt iets toequote:Op zondag 3 juli 2011 18:55 schreef Etsu het volgende:
FOK! was beter afgeweest zonder strontboer. Feit.
Etsoequote:
Jawel hoor. Zaligheid in het Japans.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik herinner me dat jij niet eens wist wat je eigen naam betekende
Japans
Ja iedeereeeeen mag het weten.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik opende vandaag mijn tweede klaagbaak topic everrrrrrr, ik was niet eens bang
Kun je beter af zijn met mijn naamquote:Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, had ik eerst helemaal niet door dat het een meisjesnaam was.
was een goed topicquote:Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik opende vandaag mijn tweede klaagbaak topic everrrrrrr, ik was niet eens bang
Ik durf niet zo goed :$quote:Op zondag 3 juli 2011 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
meer topics van jouw hand graag gr
KLB = ENG>quote:Op zondag 3 juli 2011 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wrm niet dan is niets engs aan
helemaal niet want dan zou ik ook eng moeten zijnquote:
Ben je ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
helemaal niet want dan zou ik ook eng moeten zijn
Ben je toch ookquote:Op zondag 3 juli 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
helemaal niet want dan zou ik ook eng moeten zijn
da's waar maar ik kan me moeilijk inhouden als ik suzanne zie esnowquote:Op zondag 3 juli 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo jij zei dat jij nooit fapte a zemmel
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het gaatje zit er nog!Ging hem laatst proberen door te prikken, maar lukte niet.
En dan vindt ze KLB eng, ze is zelf eng en gemeenquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En ik durfde niet harder, want het deed pijn.
HEYYYquote:Op zondag 3 juli 2011 19:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan vindt ze KLB eng, ze is zelf eng en gemeen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |