quote:Op zondag 3 juli 2011 05:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Uit deze draad trek ik mij terug, na het zien van Bruno is de gay een beladen onderwerp
Vertel.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:19 schreef Isthisit het volgende:
Ja, en dat heeft wel eens zeer pijnlijke situaties opgeleverd helaasch
Gezoend met vriendin van mijn ex, en ze was erachter gekomen. Toen naar die ex gsmst dat mijn ex erachter was gekomen enzo, terwijl dat naar die vriendin moestquote:Op zondag 3 juli 2011 10:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vertel.
En TS natuurlijk ook. Wat heb je gesmst, voor wie was het en bij wie is het terecht gekomen?
karma.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:07 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Gezoend met vriendin van mijn ex, en ze was erachter gekomen. Toen naar die ex gsmst dat mijn ex erachter was gekomen enzo, terwijl dat naar die vriendin moest![]()
En tja je weet hoe vrouwen kunnen zijn!
Je hebt zelf zo'n preutse groep die onderling afspreken als iemand ooit met een bepaalde jongen heeft gezoend of meer, dat de rest daar niets meer mee mag doen?quote:
Uiteraard! We hebben alle regels en afspraken betreffende ons vriendengroep in een notitieboek opgeschreven en die nemen we een keer per week door.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:26 schreef Fraech het volgende:
[..]
Je hebt zelf zo'n preutse groep die onderling afspreken als iemand ooit met een bepaalde jongen heeft gezoend of meer, dat de rest daar niets meer mee mag doen?
Dit vind ik altijd net zo'n fucking onzin. Maakt toch niks meer uit wat die gast doet als jij er klaar mee bent? Man, ik weet nog dat ik een vriendin had, en haar ex-vriendje en ik werden verliefd. Ik moest haar toestemming vragen en we mochten niet bij elkaar staan als zij in de ruimte wasquote:Op zondag 3 juli 2011 11:26 schreef Fraech het volgende:
[..]
Je hebt zelf zo'n preutse groep die onderling afspreken als iemand ooit met een bepaalde jongen heeft gezoend of meer, dat de rest daar niets meer mee mag doen?
Precies, klaar is klaar, vind ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:42 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd net zo'n fucking onzin. Maakt toch niks meer uit wat die gast doet als jij er klaar mee bent? Man, ik weet nog dat ik een vriendin had, en haar ex-vriendje en ik werden verliefd. Ik moest haar toestemming vragen en we mochten niet bij elkaar staan als zij in de ruimte wasJa, droom verder, wat een bullshit.
Ja maar zo heb ik wel eens meegemaakt dat een maat van mij zwaar liefdesverdriet had (was anderhalve maand uit of zo) en dat een andere vriend van ons met het desbetreffende meisje gezoend had...dus het hangt een beetje van de situatie afquote:Op zondag 3 juli 2011 11:42 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd net zo'n fucking onzin. Maakt toch niks meer uit wat die gast doet als jij er klaar mee bent? Man, ik weet nog dat ik een vriendin had, en haar ex-vriendje en ik werden verliefd. Ik moest haar toestemming vragen en we mochten niet bij elkaar staan als zij in de ruimte wasJa, droom verder, wat een bullshit.
Wat een softy, die huilende vriend van jouquote:Op zondag 3 juli 2011 11:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja maar zo heb ik wel eens meegemaakt dat een maat van mij zwaar liefdesverdriet had (was anderhalve maand uit of zo) en dat een andere vriend van ons met het desbetreffende meisje gezoend had...dus het hangt een beetje van de situatie af
QFTquote:Op zondag 3 juli 2011 11:46 schreef Fraech het volgende:
[..]
Wat een softy, die huilende vriend van jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |